Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    Opprinnelig skrevet av Trooond
    Jeg mener nå at vi ikke trang legge oss enda lengre bakpå

    Inn med Brændsrød, og finnur.
    Ligge med Erling og Brændsrød offensivt, finnur kriger .
    Da ville vi kanskje avgjort kampen med ett mål til, nå lav vi oss så langt bak at vi var enkle å spille mot.

    Jeg satt ikke med følelsen av at vi trakk oss tilbake, men heller at vi ble presset tilbake. Midtbanen vår kollapset fullstendig, og det ble en kamp for å holde til fløyta gikk.

    Kantspillere er sjelden i posisjon til å endre kampbildet når den laget ikke evner å fore dem med baller de kan jobbe med.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1252

      Runde 18 2014: 27 poeng
      Runde 18 2015: 25 poeng -1

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        En god kant kan endre kampbilde, om man legger opp til det. Med Erling og en rask kant, kunne det legges opp til å få ballen ut på kant, med sikte på å sende baller foran til Erling, eller han kunne utfordre selv og gå i bakrom.
        Forøvrig har Brændsrød blitt brukt som beck i hvertfall 1 andredivisjon kamp, så han er vel og bruklig i forsvar.

        Med 2 raske offensive spillere ville det vært vanskeligere for Sandefjord å angripe og presse så mye som de gjorde.

        Men enig i det du skriver. Om laget ikke evner å bruke kantene, er det jo vanskelig å få til noe. Men med bonke på kanten, var det jo nesten som å spille med en mindre

        Kommentar

        • Møkkamannen
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2014
          • 61

          Defensiv hjørne har dem dratt tilbake hele laget så å si hver eneste kamp. Når man har så raske spillere så er det bedre å legge igjen de på topp, da blir det færre å dekke opp i boksen og større sjanse for å vinne duellene. I tillegg til at Origi får større spillerom. Og dette er det Runar og hans assistent som bestemmer.

          Kommentar

          • Møkkamannen
            Medlem
            Hoffnarr
            • Aug 2014
            • 61

            For første gang på lenge så var jeg enig med Runar i hans lag uttak. Lundemo er langt bedre som sittende midtbane enn til å spille bak spiss. Sliter seriøst med å se hva som er bra med denne Finnur. Men Runar føler vel at han må ha med sin landsmann som nærmest har hatt klippekort. Han var elendig mot start i den første kampen og han har ikke blitt noe bedre.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3438

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              En god kant kan endre kampbilde, om man legger opp til det. Med Erling og en rask kant, kunne det legges opp til å få ballen ut på kant, med sikte på å sende baller foran til Erling, eller han kunne utfordre selv og gå i bakrom.
              Forøvrig har Brændsrød blitt brukt som beck i hvertfall 1 andredivisjon kamp, så han er vel og bruklig i forsvar.

              Med 2 raske offensive spillere ville det vært vanskeligere for Sandefjord å angripe og presse så mye som de gjorde.

              Men enig i det du skriver. Om laget ikke evner å bruke kantene, er det jo vanskelig å få til noe. Men med bonke på kanten, var det jo nesten som å spille med en mindre
              At Brændsrød har spilt back på reservelaget var jeg ikke klar over, så han får ha meg unnskyldt for det. Vi fikk til så lite spill i andre omgang at selv Pelles inntrede resulterte i kun noen få muligheter. Jeg er veldig for å gi Brændsrød nye muligheter, men usikker på om dette var den riktige kampen å kaste han inn i. Bedre å gi han muligheten når vi kontrollerer litt mer.

              Selv ville jeg kanskje tatt ut Lundemo som virket helt ute av det. Bonke var vel et lite hakk bedre i midten.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                Helt på slutten er jeg enig i at det kanskje var feil kamp, når de ikke har trent på en sånn strategi . Men mener han burde startet i dag, for Kolstad eller Ringstad.

                Synes Lundemo var rimelig god utover i 1 omg, også defensivt. I 2dre ble han helt borte, så det burde vel vært gjort noen endringer, men tror knapt han blir byttet ut mer denne sesongen.
                Last edited by Trooond; 02.08.2015, 23:36.

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  Er det EN ting som irriterer meg grenseløst med Runar, og som burde være enkelt å gjøre noe med, må det være å minimere og begrense bruken av ordet liksom. Det er det minst lederaktige og mest lodne ordet i norsk språkdrakt.

                  Dette sier han jo minst en gang hver annen setning. Jeg skjønner jo at Norsk ikke er morsmålet hans, og at det er en form for språklig ticks/uvane, men noen må formidle til han at ved å bruke liksom-ordet, i et så utstrakt omfang, gjør at han fremstår forvirret, naiv, uklar og usikker.
                  Og er det noe klubben ikke trenger nå er det usikre og forvirrede ledere.

                  Utover det så gleder jeg meg over 3 poeng og at Fred Friday, Erling og Timisela, og Arnold, gjør en solid match for å trekke frem noen.

                  Svartmalinga som hviler over forumet her om dagen, er jo på mange måter fortjent, men også et resultat av hvilke forventninger og meritter klubben og vi som tilhører kulturen rundt den har.

                  Fortia vår og stoltheten rundt LSK er en tung bør å bære, og vi må innse at vi ikke er i posisjonen vi en gang var i. Samtidig må vi som supportere også spe på med konstruktive innspill og noen gule striper med lyse nyanser innimellom. Se på Brann, og hvor spiralen av dårlig lederskap, kravstore og muggne supportere har ført dem.

                  Forza Fugla!
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • CFC1976
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2015
                    • 341

                    Sandefjord hadde 19 !!! avsluttninger i går

                    Og da han satt Bonke ut som høyrekanten #pmsl

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Jeg satt ikke med følelsen av at vi trakk oss tilbake, men heller at vi ble presset tilbake. Midtbanen vår kollapset fullstendig, og det ble en kamp for å holde til fløyta gikk.

                      Kantspillere er sjelden i posisjon til å endre kampbildet når den laget ikke evner å fore dem med baller de kan jobbe med.
                      Jeg føler heller ikke vi la oss bakpå, men at vi bare ikke lå samlet.
                      Når EK stresser og jager lengst frem, så er man 100% avhengig av at hele laget står etter, slik vi klarte i perioder i 2.omgang. Det gjorde man ikke, og da vet jeg ikke om det er EK og de som stresset høyt som gjorde feil, eller de som ikke sto etter.

                      Det vet forhåpentligvis Runar K, selv om han ikke evnet eller ønsket å gjøre noe med det.

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        Opprinnelig skrevet av tilt
                        Er det EN ting som irriterer meg grenseløst med Runar, og som burde være enkelt å gjøre noe med, må det være å minimere og begrense bruken av ordet liksom. Det er det minst lederaktige og mest lodne ordet i norsk språkdrakt.

                        Dette sier han jo minst en gang hver annen setning. Jeg skjønner jo at Norsk ikke er morsmålet hans, og at det er en form for språklig ticks/uvane, men noen må formidle til han at ved å bruke liksom-ordet, i et så utstrakt omfang, gjør at han fremstår forvirret, naiv, uklar og usikker.
                        http://m.lsk.no/news/id/19dakjyz0pu04zctiai22i78x

                        Fire liksom på 2 min og 30 sek må være godkjent for en bekymra islending i en slags seiersrus. Så vi er på bedringens vei der også!
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Ser Runar har en plan mot RBK. Er det noe annet enn å parkere bussen? Han var jo tross alt veldig glad for ett poeng mot Odd hjemme.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3438

                            Opprinnelig skrevet av tilt
                            Er det EN ting som irriterer meg grenseløst med Runar, og som burde være enkelt å gjøre noe med, må det være å minimere og begrense bruken av ordet liksom. Det er det minst lederaktige og mest lodne ordet i norsk språkdrakt.
                            Jeg er enig i at det er et loddent ord, men vet også at Runar jobber bevisst med bli bedre i møte med media, så jeg er villig til å gi han tid på dette området også.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Opprinnelig skrevet av tilt
                              Er det EN ting som irriterer meg grenseløst med Runar, og som burde være enkelt å gjøre noe med, må det være å minimere og begrense bruken av ordet liksom. Det er det minst lederaktige og mest lodne ordet i norsk språkdrakt.

                              Dette sier han jo minst en gang hver annen setning. Jeg skjønner jo at Norsk ikke er morsmålet hans, og at det er en form for språklig ticks/uvane, men noen må formidle til han at ved å bruke liksom-ordet, i et så utstrakt omfang, gjør at han fremstår forvirret, naiv, uklar og usikker.
                              Og er det noe klubben ikke trenger nå er det usikre og forvirrede ledere.

                              Utover det så gleder jeg meg over 3 poeng og at Fred Friday, Erling og Timisela, og Arnold, gjør en solid match for å trekke frem noen.

                              Svartmalinga som hviler over forumet her om dagen, er jo på mange måter fortjent, men også et resultat av hvilke forventninger og meritter klubben og vi som tilhører kulturen rundt den har.

                              Fortia vår og stoltheten rundt LSK er en tung bør å bære, og vi må innse at vi ikke er i posisjonen vi en gang var i. Samtidig må vi som supportere også spe på med konstruktive innspill og noen gule striper med lyse nyanser innimellom. Se på Brann, og hvor spiralen av dårlig lederskap, kravstore og muggne supportere har ført dem.

                              Forza Fugla!

                              Apropos språkdrakt og hvordan den brukes, så finner jeg en del feil hos deg også, bare sånn for å nevne det, liksom...

                              Kommentar

                              • Jannis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 266

                                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                Apropos språkdrakt og hvordan den brukes, så finner jeg en del feil hos deg også, bare sånn for å nevne det, liksom...
                                Er det rart det er krig i verden......

                                Kommentar

                                • CFC1976
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2015
                                  • 341

                                  Mannen er en utlendibg med mindre enn fem års botid i Skandinavia. Hva faen venter vi?

                                  Heller en som snakker gebrokent og leverer på banen enn å hente noen som Petter Myhre eller Lars Bohinen

                                  Kommentar

                                  • tilt
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2007
                                    • 813

                                    Er kun ute etter ordet, Liksom! Ikke mannen, gramatikken eller uttalen. Det er jo helt topp med en sjarmerende knekk og gebrokkenhet. Handler bare om det ene ordet. Liksom. Du hørte aldri Uwe si liksom.
                                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                    https://twitter.com/#!/KjetiI

                                    Kommentar

                                    • barte
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2011
                                      • 145

                                      hvor dum går det an å være.!Runar prater jo nesten norsk.heng deg ikke opp i tull.du kan da ikke forlange at alle skal prate flytene norsk.konsentrer deg om fotball og poeng.dette er smålig !

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9453

                                        Yeah, I don't know like... How is this even a subject like... It's not that it matters like... You know like... There's children in Africa starving like... You know like... That's why we turn off the lights one hour in the year like... Think of the children like... Earth hour like... You know like... I need to instagram that shit for likes like... I care for the children like... You know like... The Amish like... What were we talking about again like... Yoloswag?

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Den enste liksom som gjelder på søndagen er "lissepasning" utført av LSK-spillerne på virkelig måte, ikke på liksom!

                                          Kommentar

                                          Working...