[ironi] Sånn som Runar har fremstått i media ved de siste anledningene, så kan jeg ikke forstå hvorfor vi sliter med å få plass en hyggelig hovedsponsor. Vi har jo ansatt den fødte leder, som garantert kommer til å generere inntekter for kommende sponsorer. [/ironi]
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Skulka du samtlige norsktimer på barneskolen? Vi sliter økonomisk, vi sliter sportslig, og vi har en hovedtrener som har et enormt forbedringspotensiale, ikke ulikt dine skriftlige fremstillingsevner.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Det er fryktelig dumt å kritisere andres skriftlige fremstillingsevne. Det kan ligge ting bak her som både du og jeg ikke vet noen ting om.Kommentar
-
Jeg kritiserte Runar sin opptreden i media, noe jeg står for, og jeg påpeker at vedkommende som spør om jeg er 12 år i hodet gjerne kunne lære seg stor bokstav etter punktum før jeg gidder å ta vedkommende seriøst. Ferdig med off-topic.Hilsen Anders
-
Runar har en ærlig og ydmyk stil i media. Senest i dag hørte jeg noen som synes han er god i media. Han har også blitt referert til som den "sympatiske" LSK-treneren. Jeg har forstått det sånn at flere av dere vil ha en cowboy igjen. Se på Kåre, se på treneren til Godset. Dette er typer som også ville blitt slaktet i LSK. Dere skal være så forbanna tøffe hele tiden. Moderne lederskap handler mer om intelligens og ærlighet, enn råskap og tøffhet i mediene. Runar har en personlighet som er lun og kan også være tøff når det trengs. Det at han fremstiller seg selv i media som ydmyk og sympatisk, betyr ikke at han er sånn hele tiden.Kommentar
-
Lederskap i LSK handler om å vinne fotballkamper. Og for å vinne fotballkamper og konkurrere i Tippeligaen så trenger en penger. Penger som en hovedtrener må være med på å skaffe ved å vise til at det kan leveres fremtidige resultater.
Vi kan gjerne lytte til tantene i SV og drømme om Kardemommeby, men for alle andre som må forholde seg til den virkelige verden så kommer ikke sponsorpenger løpende av seg selv, uavhengig av hvor mange bluss det fyres av på tribunen. Første skritt på vegen til å bli tatt seriøst er å uttrykke seg skriftlig og muntlig på en måte som andre forstår. Ikke bli hårsår og fremstå som en komplett idiot som bare sier "liksom", "12-åring" og "lille deg". Klarer du ikke å få med stor bokstav etter punktum, så gidder jeg ikke å ta noe av det du sier seriøst. Minste felles multiplum lille venn.
Kan alle som er enige i at LSK burde ha levert bedre rekke opp hånda? Eller skal vi fortsette å sparke trenere som kun leverer fjerdeplasser, og heller ansette "liksom"-trenere som bare vil unngå nedrykk?Hilsen Anders
-
Man kan ikke bare ha bajaser, da blir det litt for mye sirkus, men når vi i tillegg har en usynlig sportsdirektør og ledelse ellers, er middelmådige sportslig, og selger unna(les gir bort) de viktigste profilene begynner det å bli litt verre.Kommentar
-
Vi får i hvertfall inderlig håpe at sponsorer ikke leser forumet her nå for tiden. Er da bare nesten bare ensidig negativt uansett hvilken tråd man leser..
Og nå klager dere til og med på hverandre..
Skjerpings!!
Hvordan kan supporterne skape optimisme?? Hvordan kan supporterne framheve og forsterke det den enkelte gjør bra??Kommentar
-
Helt innafor det Runar sier til media spør du meg. At han ble forbanna skjønner alle, og sier ikke så mye annet en at Fred ikke skulle ta straffa. Føler ikke han legger skylden for tapet på Fred, men er forbanna fordi spillerne ikke hører på han.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Usikkerheten har vist seg berettighet, spørsmålet er hvor stor skade han skal få utrette.Kommentar
-
Det er ikke sålett å være Runar heller, når du har idioter som Friday med pompøse egoer som gir faen i instruksene fra treneren. Jeg liker at Runar glefser litt i dag, det er tegn på den tenninga jeg har etterlyst lenge.Kommentar
-
Kommentar
-
At en spiller tar seg til rette er forøvrig en helt annen sak som Runar har all rett til å ta, men da kanskje helst i garderoben.Kommentar
-
Kommentar
-
Det var ikke mitt poeng. Her legges ansvar over på Friday.
Ja, mål endrer selvfølgelig kampbilde, det har han rett i, men tror ikke det hadde gjort store forskjellen i dag.
Og hvem vet om Martin hadde scoret?
Beleilig da, å få fjernet litt av av ansvaret fra egne skulderen.
Med å kun ta sånnt internt, får man mer respekt i spillergruppa, i dette tilfellet hjelper det ikke å ha rett.Kommentar
Kommentar