Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BroganTrundler
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2014
    • 665

    Taktisk underlegen i hver jævla kamp.

    Kommentar

    • CFC1976
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2015
      • 341

      RK sto og så på sitt lag kaster bort en 2 måls ledelse i dag.

      Friday var ferdig etter 65 min. Ballen kom tilbake så fort vi fikk den vekk. Hva skjedde?

      Kaster inn krogstad for ofkir.


      Håpløst.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Lua i hånda mot vinnervilje.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Bør vel gjøre en litt bedre jobb ved neste ansettelse.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4380

            Opprinnelig skrevet av reka
            Bør vel gjøre en litt bedre jobb ved neste ansettelse.
            Bør gjøres av en annen person og.
            ..................

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Diomande til vg: Bradley snudde kampen i pausen.

              Tenk å bare hatt noe i nærheten.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Bør gjøres av en annen person og.
                Bør vel gjøres på bakgrunn av en plan og inneholde noe konkrete krav. Selv narkolangere og halliker gjør en bedre jobb på ansettelsesfronten enn LSK.

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1573

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Diomande til vg: Bradley snudde kampen i pausen.

                  Tenk å bare hatt noe i nærheten.
                  Eller en ledelse som hadde vært like dyktige som Stabæk sin til å ansette trenere.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4380

                    Kunne like gjerne hatt ei ku på sidelinja.

                    Jeg vil se en engasjert jævel som pisker laget frem når vi er i ferd med å klappe sammen. Vil heller ha en som pådrar seg kort for å gå utafor markert felt på sidelinja, enn en som står og ser på at vi klapper sammen. En trener som kan stråle energi og engasjement fra sidelinja som smitter over på spillera på banen.

                    Når laget faller sammen så må jo for guds skyld ikke benken gjøre det samme!
                    ..................

                    Kommentar

                    • CFC1976
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2015
                      • 341

                      Å gjøre ingenting, underveis i en kamp når du ser ballen kom tilbake er helt håpløst.

                      Du har to spiss på benken. Ved å kaste minst en av de inn på toppen, får du a) spise opp i hvert fall 90 sekunder av kampen og b) friske bein til å springe etter ballen

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Blir en bra trener, men LSK er ikke stedet å samle erfaring. Med en cv kortere enn en fiskepenis sier idet seg sjøl at bidraget hans ikke kan føre klubben noe steds.

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          Skivebom å skylde på Runar her.
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            Opprinnelig skrevet av Xavi
                            Skivebom å skylde på Runar her.
                            Når laget klapper sammen i 2.omgang i fjerde kampen på rad (vif, Sandefjord, RBK, Stabæk) så mener jeg strengt tatt at Runar har en god del av ansvaret her.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Kan jo ha noe å gjøre med spillermaterialet også. Vi er fryktelig tynne nå. Vi er helt på tannkjøttet. Klubben balanserer på en stram linje og vi kan klare å holde oss, men da må laget og supporterne stå sammen. Før om åra har vi kjøpt oss ut av problemene, nå må vi jobbe med det vi har.

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Når laget klapper sammen i 2.omgang i fjerde kampen på rad (vif, Sandefjord, RBK, Stabæk) så mener jeg strengt tatt at Runar har en god del av ansvaret her.
                                Så du mener at Runar skal få skylda for:

                                Mot VIF: Erling overtenner og lager straffe? Vi falt ikke sammen der, vi måtte presse og VIF fikk en kontring de scoret på.

                                Sandefjord: Vi vant til slutt.

                                RBK: Suverene nummer 1 i Norge, vi hadde akkurat bomma på straffe.

                                Idag: Første målet til Stabæk er klassemål av Dio, ikke noe Runar kunne gjort der. Mål nummer 2 kunne Origi gått ut å tatt, men står som vanlig på streken, noe han innrømmer selv. Mål nummer 3 er dårlig forsvar.

                                Artig at han skal få all skyld for baklengs, men ingen skryt at vi leder 2-0 til pause og 2-1 når der er spilt 84 minutter.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2937

                                  Vi har et ungt og talentfullt lag, som kommer til å klare seg i Tippeligaen med god margin i år Til neste år blir vi mer solide, og vil vinne kamper som dette. Sjøl om Ringo, Anderson og Lundemo skulle forsvinne. Det jobbes godt nedover i rekkene, vi har flere talenter på vei opp, og klubben har endelig kommet seg inn i et bærekraftig spor med hensyn til lønninger og spillerlogistikk.

                                  Det mases i kamptråden og enkelte andre tråder om "taperlag". Det eneste taperlaget jeg ser her, er den inkompetente klovnegjengen av sjølerklærte eksperter på taktikk, spillerlogistikk, økonomi, gruppepsykologi og klubbdrift som skriker etter Runars og Torgeirs avgang. Den sikreste veien til helvete er å begynne å kappe huene av folk.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Selvfølgelig har Runar sin del av ansvaret. Med Haglund utviklet vi evnen til å drepe kamper vi tok ledelsen i. Vi tok store taktiske steg i en liga der totale sceneforandringer som kampen mot Stabæk mer er regelen enn unntaket. Vi tapte ikke en av de kampene vi tok ledelsen i i fjor. Nå er den evnen hvisket vekk, langt på vei snudd 180 grader. Taktisk sett er vi satt tilbake enda mer enn på det rent ferdighetsmessige med ball. Og alt bunner i mangelen på trygghet, mangel på godt lederskap, mangel på videreføring av et system som brakte suksess.

                                    Et system vi nettopp ble lovet skulle videreføres.

                                    Kommentar

                                    • holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                      Det eneste taperlaget jeg ser her, er den inkompetente klovnegjengen av sjølerklærte eksperter på taktikk, spillerlogistikk, økonomi, gruppepsykologi og klubbdrift som skriker etter Runars og Torgeirs avgang. Den sikreste veien til helvete er å begynne å kappe huene av folk.
                                      Tidligere hadde vi BennyLem her på forumet (lenge siden jeg har sett noe til han forresten), som helst ville at de fleste av betydning i Sportsklubben "måtte gå!" etter kort tid, men han argumenterte ihvertfall for sine synspunkter uten å oppføre seg som en 4-åring i trassalderen. I forsvaret så heter det seg at det er først når soldatene slutter å klage det står virkelig ille til.

                                      Skille.

                                      Måten vi taper på i dag er uakseptabel, det går det faktisk ikke an å være uenig i. Og så lenge Runar har hovedansvaret for taktikken, treningene, laget og evt. uteblivende bytter, så er en helt naturlig del av hans jobb å bli evaluert ut fra hva både han og laget leverer. Når fotballens verden er skrudd sammen slik at Sportsklubben tjener penger på å vise frem fotballspillere på en bane i 2*45 minutter, og tar seg rimelig godt betalt i forhold til produktet de leverer, så har forbrukerne lov til å si ifra om de ikke er fornøyd med produktet de har betalt for. Især de som har bidratt mest.
                                      Hilsen Anders

                                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2937

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Selvfølgelig har Runar sin del av ansvaret. Med Haglund utviklet vi evnen til å drepe kamper vi tok ledelsen i. Vi tok store taktiske steg i en liga der totale sceneforandringer som kampen mot Stabæk mer er regelen enn unntaket. Vi tapte ikke en av de kampene vi tok ledelsen i i fjor. Nå er den evnen hvisket vekk, langt på vei snudd 180 grader. Taktisk sett er vi satt tilbake enda mer enn på det rent ferdighetsmessige med ball. Og alt bunner i mangelen på trygghet, mangel på godt lederskap, mangel på videreføring av et system som brakte suksess.

                                        Et system vi nettopp ble lovet skulle videreføres.
                                        Under Haglund tapte vi 2-3 for Molde i 2012 etter å ha ledet 2-1 til det gjensto 85 minutter og 1-2 for FFK hjemme etter at vi hadde ledet 1-0 til det 57. minutt. I 2013 tapte vi 1-2 for Hønefoss etter å ha ledet 1-0 til det 51. minutt, i tillegg til at vi tapte semien hjemme mot Molde etter å ha ledet til det gjensto ett minutt. I fjor spilte vi for øvrig uavgjort i fire kamper der vi ledet tidligere i kampen.

                                        I år har Kristinssons LSK tapt 1-2 hjemme mot godset etter å ha ledet til det 70. minutt, i tillegg til at vi tapte cupkampen mot 2010 etter å ha ledet tidligere i kampen. Ikke så veldig stor forskjell fra Haglunds meritter, spør du meg. Og det med et atskillig yngre og mer urutinert lag.

                                        Kjipt når fakta dreper svakt funderte påstander, ikke sant?

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                          Kjipt når fakta dreper svakt funderte påstander, ikke sant?
                                          Ingenting av dette handler om dit vi kom i tredje året med Haglunds fotball. Står det jeg skriver, at vi ikke tapte en eneste kamp vi tok ledelsen i i fjor, motbevist? Er det fortsatt svakt fundert? Det er den stabiliteten jeg vil ha fokus på, det vi skulle videreføre. Ingen tilfeldighet at vi ikke tapte noen kamper vi tok ledelsen i. Det var til tider kynisk, men noe å bygge videre på, så hvorfor gjør vi ikke det? Hvorfor har vi helt gitt opp et eget spill? Helt riktig at vi ga fra oss noen ledelser, men vi kom også tilbake i flere, uten at jeg helt husker hvilke akkurat nå og om det gikk noenlunde opp i opp. Men vi sto løpet ut, det aller viktigste. Vi hadde sluttspurter.

                                          Resultatene lå i systemet, tryggheten det skapte. En trygghet et ungt lag trenger.
                                          Last edited by GIFKanari; 17.08.2015, 00:42.

                                          Kommentar

                                          Working...