Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    Men uansett. Dette bør bli en bedre sesong enn i fjor. Litt bak skjema men en 5 plass til slutt burde vel hvertfall være en målsetting, og legge alle liksom laga bak seg :-)

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1252

      Vedr innbytter.
      Runar forteller litt om innbytte filosofi i intervju til LSK.no
      Jeg er litt uenig.
      Med 4-2 og mindre 20 min igjen mener jeg man kan bytte innpå en midstopper/forsvarsspiller til og forsøke og få flere innlegg og dødballer i motstanders 16 meter. Det er lite å tape på dette. At vi har en tynn stall gjør Vel at alle midler kan tas i bruk eller.
      Hva mener folket

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av 307
        Det med omgivelsene har jeg kommentert i en annen tråd. Det er enklere å bygge stein for stein med en klubb hvor omgivelsene ikke er vant til suksess i den forstand at de ikke har vunnet så mye. Se Godset, Haugesund, Bodø/Glimt. Men vi som liksom skal være en storklubb og ligge i toppen år etter år vi trenger ikke mange kampene på å begynne å syte over alt og ingenting. Det er ikke enkelt for klubber som Brann, Enga, Oss. Her begynner hylekoret veldig fort uten suksess.
        Opplever at klubben er i utakt med omgivelsene på dette punktet. De har i liten grad tatt innover seg endringene som den økonomiske kanossagangen og de stadige endringene i ledelse har medført. Forsatt sitter man med inntrykk av at mange sentrale ledere i klubben har en oppfatning av at ståa mer lik glanstiden på 70-80 tallet, og at det er viktigere å videreføre/forsvare dette arvegodset fremfor å bygge nytt. Typisk da at vi ansetter Kristinsson, en representant for det som engang var og gjennom en prosess gjennomsyret av neopotisme og gamblingmentalitet. Laget i dag vil trenge mange år og mer stabilitet i stallen dersom det skal blomstre, men dette vil ikke skje fordi klubben hverken har en langsiktig plan eller noen tydelig ledelse. Når tilbudene kommer på talentene er det behovene der og da som styrer beslutningene. Det snakkes sjelden om noe som ligger lengre frem enn én sesong, noe som medfører stadig uro rundt lag og trenere grunnet kortsiktige vurderinger og behov. Stadige endringer både på spiller og ledelsessiden medfører svingende prestasjoner og derav svingende økonomi. Brannslukkinga gjøres der det brenner mest, i det ene øyeblikket skal det selges spillere for å betale regninger, i det neste ser vi nye signeringer fordi sesongen og plassen må reddes. Vi har hvert år fått inn noe kvalitet som har blomstret og blitt økonomiske og sportslige redningsplanker for klubben, men dette er fullstendig lotto. Dersom Friday får en alvorlig skade raser dette korthuset sammen, og da rykker vi ned.

        Kommentar

        • Simeone
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 761

          Arni bytter inn, Erling går ned på høyre kant og Arni tar plass som spiss.

          Det er forsatt håp.
          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
          para gritarle a la FIFA:
          ¡Que ellos son el gran ladrón!

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2558

            Opprinnelig skrevet av Simeone
            Arni bytter inn, Erling går ned på høyre kant og Arni tar plass som spiss.

            Det er forsatt håp.
            Og i manko på en venstre kant - inn med en offensiv venstreback. Som attpåtil putter mål.

            Pluss i margen for fornuftige bytter av Runar i går.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4380

              Ble rett og slett forbanna når han nok en gang begynte å mase om tynn stall osv i intervjuet før matchen. Hva for et jævla fokus er det å ha før en match? Og med en benk bestående av blant annet Lundemo, Rindarøy, Kippe, Brenden etc er jo godt over snittet med kvalitet. Faen heller, dette er dødfødt!
              ..................

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3378

                Hva slags signaler gir det egentlig til de på benken når en klager på tynn stall? Er så latterlig og oppbrukt.

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  Runar Kristinson bør bruke sin energi på å få noe som ligner på litt fasong på dette laget offensivt.

                  "Gir spillerene mine offensiv frihet".
                  Hele angrepspillet er basert på enkeltmanns prestasjoner enten i form av Ofkir sine driblinger eller Friday sin fysikk/hurtighet/teknikk. Når de ikke har dagen detter hele laget sammen.

                  Når i tillegg det defensive er svært varierende er det lite tegn på fremgang.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Jeg våger å komme med en påstand:

                      - Runar Kristinsson kommer aldri til å ta LSK over 8.plass på tabellen etter 30. kamper.

                      Glem alt med om at Runar Kristinsson skal ut. Han blir ut kontraktstiden. Noe annet er utenkelig. Hyggelig fyr, men coaching under kamp og forming av offensivt spill er ikke hans greie. Defensivt er vel også relativt frynsete...
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Skjønner ikke alt det pratet om at vi var å gode forrige høst. Ja vi slo nedre halvdellagene på Åråsen men hadde da som helt siden 2005-07 jævlig problemer med å vinne på bortebane. Uavgjort mot Ålesund og Bodø Glimt hjemme er rett og slett for dårlig og treneren må ta en stor del av ansvaret.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3201

                          Ronny Deila...?

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Ronny Deila...?


                            Spar meg. One trick poney og phoney. Vi må opp i IQ på trenerne, ikke sikte under sperregrensa.

                            Kommentar

                            • Dinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 884

                              Det er press på Runar nå. Veldig unødvendig. Av veldig enkle grunner. At han selv og laget burde hatt bedre poengfangst enn de har klart. Dette må de selv stå opp for å fikse, hvis ikke kan det bli et surt 2016 for Islendingen. Jeg har ikke noe i mot Runar, jeg liker'n veldig godt som trener. Det er bare så viktig at han klarer å lage et litt mer kynisk lag enn det vi har sett nå de første 6 rundene. 1-4-1. 7 poeng og en 8.plass til nå. 8 poeng bak Rosenborg, 7 opp til medalje. En dårlig start på bakgrunn av de lagene man har møtt. Dessverre.

                              Start, Bodø, Haugesund og Ålesund er lag vi ikke har klart å slå. Molde borte, greit nok. Sarp tok vi. Men de fire laga, 4 uavgjort kamper, det er rett og slett ikke bra nok av dette LSK laget. De er bedre enn det.
                              twitter @amundsakis
                              ΘΥΡΑ 13

                              Kommentar

                              • Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

                                Opprinnelig skrevet av Dinho
                                Det er press på Runar nå. Veldig unødvendig. Av veldig enkle grunner. At han selv og laget burde hatt bedre poengfangst enn de har klart. Dette må de selv stå opp for å fikse, hvis ikke kan det bli et surt 2016 for Islendingen. Jeg har ikke noe i mot Runar, jeg liker'n veldig godt som trener. Det er bare så viktig at han klarer å lage et litt mer kynisk lag enn det vi har sett nå de første 6 rundene. 1-4-1. 7 poeng og en 8.plass til nå. 8 poeng bak Rosenborg, 7 opp til medalje. En dårlig start på bakgrunn av de lagene man har møtt. Dessverre.

                                Start, Bodø, Haugesund og Ålesund er lag vi ikke har klart å slå. Molde borte, greit nok. Sarp tok vi. Men de fire laga, 4 uavgjort kamper, det er rett og slett ikke bra nok av dette LSK laget. De er bedre enn det.
                                Kynisme er det minste av Runars problemer. Han burde starte med å lære spillerne pasninger og innlegg på fotballskolenivå. Det er et nivå opp fra dagens nivå. Han må også lære seg å benytte riktige spillere i riktige roller. Til slutt er det ønskelig om han i det minste oppfordrer spillerne til å bevege seg i angrep.
                                Custodes
                                Contra o futebol moderno!

                                Kommentar

                                • Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

                                  Runar som trener, men med en manager som styrte uttak og kamper, det kunne funket

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4090

                                    En trener som har som sin store plan at han ikke har noen plan...? Det må være det verste eksempelet på ansvarsfraskrivelse man har sett på lang tid, selv i Sportsklubben. Det burde være unødvendig å legge til at man liker Runar som type - det tror jeg vi gjør alle sammen. Men han er ingen trener. Sorry to say!

                                    Jeg følger fortsatt med på hva som skjer i LSK, men pasjonen er borte som dugg for sola. Det synes jeg er trist som faen!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Gjedda
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Apr 2015
                                      • 147

                                      Ja fredningstida er definitivt over nå, og det er bare bra. Islendinger er et folkeferd som presterer best i motgang, og lar seg ikke knekke av litt frisk motvind. Nå gjelder det bare å omgjøre det negative til noe som det kan bli bedre resultater av. En noe svak sesongstart kan trigge hele laget til bedring. Og veien opp til 4. plass er kort. Dette er ikke tid for å deppe, men til å vise hva man er laget av. Og Odd i neste bør bli en jevn batalje selv på bortebane. Det gjelder bare å avgjøre dette i riktig retning.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2363

                                        Taper vi mot oss, navkam mot Start. Da kan derbyet fort bli en kamp hvor utfall fører til årets første boot. Skjønt, vi har vel ingen alternativer.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          To strake tap nå er lik rett ut.. Ferdig snakka!

                                          Kommentar

                                          Working...