Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2937

    Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
    14 - 13 - 10 på sine 37 seriekamper som hovedtrener, ikke så halvgæli det for en trener som i følge halve forumet er mer eller mindre inkompetent
    Eeeh... Ikke halve forumet, nei. Men de fire aller mest aktive og høylytte. Pluss fire-fem wannabees som kaster seg på etter rævakamper som den på torsdag. Resten av oss himler bare med øya, og mange gidder ikke å lese forumet lenger på grunn av lukta.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      Resten av oss himler bare med øya, og mange gidder ikke å lese forumet lenger på grunn av lukta.
      Regna med at dere bor på samme institusjon, ja...

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9461

        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
        Eeeh... Ikke halve forumet, nei. Men de fire aller mest aktive og høylytte. Pluss fire-fem wannabees som kaster seg på etter rævakamper som den på torsdag. Resten av oss himler bare med øya, og mange gidder ikke å lese forumet lenger på grunn av lukta.
        Allikavæl framstår du som den mest usympatiske debattanten her inne.

        Folk forsvant fra forumet da vi snakka skit om Haglund.

        Runar har det som plommen i egget han. For det meste de "saklige" debattanten som snakker han "imot".

        Noe som strengt tatt bekymrer litt.

        Men kamper som i dag overdøver det levnet der

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
          Eeeh... Ikke halve forumet, nei. Men de fire aller mest aktive og høylytte. Pluss fire-fem wannabees som kaster seg på etter rævakamper som den på torsdag. Resten av oss himler bare med øya, og mange gidder ikke å lese forumet lenger på grunn av lukta.
          Bare fint med litt forskjellige meninger. Jeg støtter både Runar og samtidig de som skriver de vil ha ham bort!

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3384

            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Eeeh... Ikke halve forumet, nei. Men de fire aller mest aktive og høylytte. Pluss fire-fem wannabees som kaster seg på etter rævakamper som den på torsdag. Resten av oss himler bare med øya, og mange gidder ikke å lese forumet lenger på grunn av lukta.
            Nå var Mod ute og sa klart i fra om dette pisspreiket du lirte av deg for noen dager siden - men du bare fortsetter med å spre gift inn i forumet. Hva er vitsen? Hva tjener du med å lire av deg det der?

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              I dag mønstret du et lag, Runar. Sånn skal det være, credit when credit is due! Så gjenstår det å se om det var det berømte skippertaket.
              Laget framsto som en enhet i dag, med større stabilitet og defensiv trygghet. I flere av kampene som har vært skuffende, har det vært gjentagende at deler av lagoppstillingen har vært mistenkt som snodig i forkant og blitt bekreftet som dårlig i etterkant. I dag var det faktisk mulig å tro på at laget var mye mer optimalt sammensatt, noe som også i større grad ble bekreftet i etterkant. Det er selvfølgelig ikke så svart-hvitt, men det er absolutt en sammenheng mellom hvor spilletyper blir plassert og prestasjonen på banen. Nå skal det sies at Lundemo og Kippe (som passer perfekt i den kamp som denne) først har blitt klar i dag, men det tyder likevel på at laget i enkelte kamper ikke har vært optimalt sammensatt.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Veldig god kamp, fortjent seier på en av landets vanskeligste bortebaner. Men 70-30 i ballinnhav sier jo sitt, det er jo ikke sånn de andre kampene blir. Neste kamp må man regne med å ha ballen mest.

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 910

                  Opprinnelig skrevet av Canário
                  Nå skal det sies at Lundemo og Kippe (som passer perfekt i den kamp som denne) først har blitt klar i dag, men det tyder likevel på at laget i enkelte kamper ikke har vært optimalt sammensatt.
                  Jeg syns vi har sett viktigheten til Lundemo to kamper på rad nå (han var bra i innhoppet på torsdag også). Han og Bonke sammen på midten er mer stabilt og tryggere enn Bonke og Martin. Synes Martin passer bedre der han spilte i dag enn der han har vært tidligere i sesongen, men samtidig så ser jeg ikke noe annet alternativ til Lundemo når Lundemo ikke er tilgjengelig. At kampen gikk fra "ganske kontrollert" til "full hawaii" når Lundemo ble byttet ut tror jeg ikke er tilfeldig.

                  På samme måte synes jeg dansken har spilt bra, men når Kippe kommer inn i dag spiller også Amundsen bedre.

                  Runar har fått mye tyn (her inne) for å snakke om tynn stall, men i mine øyne ser vi ganske godt i dag hvor mye Lundemo og Kippe betyr for sine respektive lagdeler og balansen i laget. Og da synes jeg at Runar sitt poeng blir ganske enkelt å forstå, for vi har faktisk ingen fullgode erstattere for noen av de.
                  Oppsiden er at nå som Kippe er tilbake og Lundemo er på vei tilbake til en form hvor han kan spille 90 minutter så tror jeg vi kan forvente en heving av nivået vårt. Og det er ganske bra timing rett før hjemmekamp mot søpla

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    Traff bra på laget i dag, taktikken var suveren, og han brukte bytter, nå håper jeg Runar og får god selvtillit, og våger mer, dette gikk hvertfall som man håpet.
                    Kippe tilbake, og Lundemo på midten, det var også viktig.

                    Det var litt tilfeldighet kanskje at ikke Odd fikk inn 2-2, men med kippe der, var jeg ikke veldig bekymret.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1473

                      Opprinnelig skrevet av Trooond
                      (Det var litt tilfeldighet kanskje at ikke Odd fikk inn 2-2, men med kippe der, var jeg ikke veldig bekymret.
                      Tilfeldighet at LSK ikke fikk straffe i 1 (noe Fagermo mente LSK skulle hatt), og tilfeldighet at "offsidemålet" til Lundemo blir annulert)
                      Men ingen tilfeldighet at taktikk, laguttak og bytter i dag fungerte! Bra Runar!

                      Kommentar

                      • Trooond
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2015
                        • 1039

                        Ja, Runar leverer taktikk som aldri før, og følger opp det mange her har spurt etter og kritisert. Ser flere kaller det negativitet, men når det først kommer, så fungerer det.
                        Og i tillegg ble ikke alle lagt innenfor egen 16 på corner i mot, nå svinger det...

                        Enda godt mos ikke traff som i går, i sin forrige kamp, lurer på hva som ville bli lest da...

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2558

                          Kippe inn som limet og selve stødigheten i forsvaret. Lundemo inn som god og komplementær partner til Bonke. Malo høyere i banen og litt mindre defensivt ansvar. Vips så var hele balansen i laget endret og fremsto som en hel og samspillet enhet. God bytter etter min mening.

                          Runar Kristinsson skal ha skryt for laguttaket og plan for kampen. Gjør man noe bra, vanker det selvfølgelig skryt! Kampen mot AAFK fungerte nok som en real tupp i ræva og det trengtes.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • Gjedda
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2015
                            • 147

                            Mektig imponert over hvordan laget gjennomførte kamplanen. En utrolig innsats i det defensive arbeidet og helt superbe målgivende kontringer. RK og trenerteamet fortjener masse ros for måten de konstruerte sin kamplan på. De tok en sjanse som de mente hadde mye for seg og gjennomførte den til stor suksess!


                            Men for å gå litt mot strømmen og være litt festbrems, noen bør jo innta den rollen også, så er jeg betenkt til at vi skal ligge så lavt med laget som vi gjorde i store deler av kampen i går. Denne måten å spille på passer best når vi skal ri en seier i land og bør ikke festne seg som en spillestil på bortebane, heller ikke mot de antatt beste lagene

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3384

                              Er det nettopp en kamp vi skal ligge bakpå i så er det nettopp mot Odd, mye fordi de har to måter å spille ball på. Det ene baserer seg på innlegg mot Occean, det andre er å utnytte hurtige kantspillerne (også brytende spisser) med å komme rundt på kant mens de fyller opp 16-meteren med folk (de tre på midten). Så kan en argumentere for at det er kjedelig fotball, ref. parkering av buss - men så er det heller vår jobb å underholde på bortebane, uansett hvor vi spiller. Kampplanen i går var eksemplarisk - hvor mange 100%-sjanser kom Odd til? De hadde en i tverra slutten av første omgang, i 2.omgang kun ett par halvfarlige skudd over. Når vi i tillegg har Kippe bak der som hadde Occean i lomma så mister Odd mye av angrepsvåpenet sitt. Det er få eller ingen som matcher Frode i lufta i ligaen. Kampen passet perfekt for Frode.

                              Når vi i tillegg tør å angripe slik vi gjør, spesielt ved 1-0 (17 trekk!) så er jo det underholdning i seg sjøl. Vi tør faktisk å spille ball borte mot et så godt organisert lag som Odd. Myten med å kælke ballen oppover så fort en får ballen fikk seg en kakk i går. 2-0 scoringa er jo også deilig å se på. Lekent. Kampen står til sekser på terningen og vel så det, både kampplan og taktikken til Runar.

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2937

                                [QUOTE=LS89;610903]Myten med å kælke ballen oppover så fort en får ballen fikk seg en kakk i går. QUOTE]

                                Det har vi jo ikke spillere til, lenger. Har ikke hatt det, siden Legendens og Meterns glansdager. Sjøl om det kanskje fremdeles ikke har gått helt opp for en av kara i den bakre fireren.

                                Kommentar

                                • brune stakkeland
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2012
                                  • 893

                                  3-1 kom som følge av en utsøkt målgivende fra Arnesen 😃

                                  Kommentar

                                  • Gjedda
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2015
                                    • 147

                                    Faktisk var han igangsetter på alle 3!

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      I dag mønstret du et lag, Runar. Sånn skal det være, credit when credit is due! Så gjenstår det å se om det var det berømte skippertaket.
                                      Du mener -idag hadde du et lag å mønstre, Runar.

                                      Det er en forskjell. Lundemo (og Johan) er/var særs viktige.

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av Gjedda
                                        Mektig imponert over hvordan laget gjennomførte kamplanen. En utrolig innsats i det defensive arbeidet og helt superbe målgivende kontringer. RK og trenerteamet fortjener masse ros for måten de konstruerte sin kamplan på. De tok en sjanse som de mente hadde mye for seg og gjennomførte den til stor suksess!


                                        Men for å gå litt mot strømmen og være litt festbrems, noen bør jo innta den rollen også, så er jeg betenkt til at vi skal ligge så lavt med laget som vi gjorde i store deler av kampen i går. Denne måten å spille på passer best når vi skal ri en seier i land og bør ikke festne seg som en spillestil på bortebane, heller ikke mot de antatt beste lagene
                                        Interessant, men jaggu var det riktig denne gangen! Bakpå mot Odd neri der, konge. Nei, fan vanskelig det er å treffe rett inngang hver gang, hvordan bør man gjøre det på Lerk f.eks? Erling må jo spille den kampen. Gikk jo helt gærnt i fjor, med 352-system eller hva det var.

                                        Kommentar

                                        • Gjedda
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Apr 2015
                                          • 147

                                          Ja de første 15 minuttene ga meg klare assosiasjoner til RBK borte i fjor. Og da husker jeg at RK var overbevist om at hans kampplan var riktig, men fikk jo massiv kritikk her, og når sant skal sies var det en forferdelig forestilling den gang med en tilnærmet lik inngang på kampen som nå. Forskjellen nå var at vi scoret først og fikk dermed den rette posisjonen til å forsvare inn en seier. Hadde derimot Odd scoret først ville det nok blitt vanskelig å legge om stil og unngått et tap. Denne gang var det genialt, men jeg håper likevel ikke at vi starter så ultradefensivt i mange av årets kamper.

                                          Kommentar

                                          Working...