Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2558

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Hjelper jo ikke at vi har en kaptein på banen som ikke sier et kvekk.
    Noen behøver ikke å heve stemmen for å få respekt. Kapteinen til LSK er en slik type.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • Avon
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 267

      Noen svake perioder må man regne med i løpet av sesong, men denne har vart så lenge at det begynner å se ut som en trend. Veldig merkelig å se laget falle så mye i kvalitet etter at de hadde flere gode kamper tidligere i sesongen. Virker nesten som laget fikk en psykisk knekk etter kampene mot rbk og godset. Hadde forventet større fremgang i angrep mot etablert nå, RK får nok ut sesongen men han bør vise tydelig fremgang da for å få en sesong til. Overgangsvinduet må bukes veldig godt hvis de skal kunne klatre opp til øvre halvdel.

      Det trengs mye mer duellstyrke og løpskraft på midtbanen, akkurat nå er kun bonke god nok defensivt.

      Kommentar

      • Gjest

        Opprinnelig skrevet av Avon
        Noen svake perioder må man regne med i løpet av sesong, men denne har vart så lenge at det begynner å se ut som en trend. Veldig merkelig å se laget falle så mye i kvalitet etter at de hadde flere gode kamper tidligere i sesongen.
        Flere gode kamper ??? Odd borte er én kamp, alt annet har vært bingo eller velfortjente tap!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Går vi tilbake til første gang Runar var ute i uvær i klubben, etter bortekampen mot Ræv i fjor, så brukte LSK sosiale medier til å bedyre at man hadde tro all tiltro til at det ville ta mindre tid før suksessen kom med Runar enn det gjorde under Haglund. Åssen står det seg nå sportslig sett, når han er over halvveis og troppen også ligger an til å gjennomgå såpass store forandringer at man på mange måter kan hevde at man likevel må bygge nytt? Er ikke tidspunktet egentlig veldig bra for å rydde opp, og skikkelig denne gangen?

          For har ikke lufta gått ut av ballongen nå, troen på dette? Å klare av denne oppgaven nå virker for meg umulig, det er noe med hele atmosfæren rundt klubben, foran det som skal være et jubileum og gladår. Hva er oddsen for at man klarer snu kjerringa? Ståa er også den samme hos rekrutta, Siggi har fremstått som en like stor fiasko. Og en ting gnager meg ustanselig, beslutningen om å gi dette uprøvde prosjektet en treårskontrakt. Er det virkelig ingen klausuler som til en viss grad beskytter LSKs interesser? Mulig jeg tar feil, men mener det var Bjarmann selv som snakket om at langstidskontrakter ikke lenger var veien å gå i fotballen, ihvertfall ikke for LSK i forfatninga klubben var i, og at det gjaldt spillere som trenere.

          Men som sagt, mulig jeg tar feil.
          Last edited by GIFKanari; 02.07.2016, 22:16.

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1473

            Bra fremtreden som ekspertkommentator på Nrk :-)

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              Ofte en jobb man får etter å ha fått sparken

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1473

                Opprinnelig skrevet av ynnor
                Ofte en jobb man får etter å ha fått sparken
                Ikke tilfelle her, son du skjønner ;-)
                Jeg synes det er flott når LSK ansatte gjør en bra opptreden i media.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Tar med meg denne fra kamptråden:

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Det er ikke snakk om noen ungdomsbølge under Runar - finnes det erfarne spillere tilgjengelig, er det de som blir prioritert. Er sannsynligvis den klubben med færrest benyttede spillere i år. Kun 13 utespillere har over 280 minutter/total spilletid tre kamper i årets sesong av på de tilgjengelige 10 plassene som er når vi summerer opp etter 14 runder. Sannsynligvis vil man stå igjen med det samme antallet etter søndagens kamp.

                  Vilhjalmson (ok - han har ikke vært god) med 242 minutter, Kolstad med 211 minutter og Brenden med hele 19 minutter er de tre neste. Falkeborn og Sheriff uten ett eneste minutt. Verdt å notere seg - Sheriff med solid kamp mot Odds i generalprøven. I prinsippet er det kun 13 utespillere som kjemper om de plassene ute på banen. Legg til at Lundemo ikke var tilgjengelig i de 5-6 første kampene.

                  Hjelper ikke å skylde på liten og sårbar stall, når du ikke benytter de du har. Må være meget demotiverende å være utenfor den "stallen" på 13 spillere som benyttes.
                  Har lenge irritert meg over klagingen på liten og sårbar stall. Oppsummert er det jo veldig enkelt ut i fra stallen - når du kun benytter deg av 13 utespillere i en stall på 18-19 spillere, så blir det en smal og sårbar stall.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4380

                    Retur billett til Island allerede i kveld.
                    ..................

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3378

                      Snakker opp Stabæk før kamp som det er RBK vi møter utpå der. For en taper-mentalitet.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Snakker opp Stabæk før kamp som det er RBK vi møter utpå der. For en taper-mentalitet.
                        Er slik Moyes og LVG holdt på. Snakker opp motstandere. Var ikke suksess oppskrift akkurat.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2937

                          Jeg er i grunnen fornøyd med to knepne hjemmetap på rad. Det er jo tross alt Barcelona og Real Madrid vi har møtt.

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3378

                            Gratulerer Runar, nok en milepæl er nådd!

                            Du taper taktisk mot en vikarierende G19-trener fra Stabæk som har hatt jobben i to dager, mens Runar har hatt jobben i ett og et halvt år.
                            Fremdrift? Nok er nok.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4086

                              Hvis det stemmer at han uttalte at LSK kjempet seg tilbake i kampen i dag, må man jo stille spørsmål om han er helt tilregnelig. Beklager sproget, men alvorlig talt...!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3201

                                En legende som spiller, en KATASTROFE som trener.

                                Nok er faen meg nok. Nå må du fanden meg vise deg voksen nok til å forsvinne av egen fri vilje. Dette er hjelpeløst og talentløst på et nivå vi ALDRI har sett i LSK (og da inkluderer jeg alt og alle inkludert Pellerud).

                                Har du et fnugg av anstendighet så er det nok nå!!!!!!!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4380

                                  Drar ikke tilbake til Åråsen før denne fyren er fjerna.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Wanker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 633

                                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    Har du et fnugg av anstendighet så er det nok nå!!!!!!!
                                    Enig - hadde jeg vært i hans posisjon hadde jeg selv sagt opp mot å få lønn ut året.

                                    Dette er så usigelig svakt. Ser ikke ut som NOEN vet hvor de skal løpe, det eneste de er enige om er at det er tryggest å spille bakover.
                                    Hunter S. Thompson:

                                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3378

                                      Lurer på hva som ble sagt på dette oppvaskmøte. Noe fremgang var det hvertfall ikke.

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        Noen som har seriøse forslag til erstattere?

                                        Kanskje noen som kan ringe Erlandsen? Hva med Rösler?
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • Bibaboy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 712

                                          Dagens kamp er noe av det dårligste jeg har sett på Åråsen. At Martin får spille hele kampen er for meg ubegripelig. Ble Bonke skadet? Burde også hatt farten til Knudzon på topp på slutten. Er veldig uenig i det meste av det RK gjør. Synes også mange av spillerne har et veldig dårlig kropps språk og kanskje aller mest Friday. Vet ikke hva som har skjedd men tipper RK er i ferd med å miste garderoben. Flaut er det. Direkte flaut. Tipper RK sitter i 3 kamper til og taper samtlige for så å få sparken.
                                          Fugla Forever

                                          Kommentar

                                          Working...