Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3201

    Opprinnelig skrevet av LS89
    Lurer på hva som ble sagt på dette oppvaskmøte. Noe fremgang var det hvertfall ikke.
    Spiller ikke så stor rolle hva som ble sagt så lenge problemet til LSK fortsatt svimer rundt på benken og ødelegger klubben vi elsker.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3201

      Opprinnelig skrevet av fjacob82
      Noen som har seriøse forslag til erstattere?

      Kanskje noen som kan ringe Erlandsen? Hva med Rösler?
      Hu ene som solgte vafler i dag hadde glimt i øyet. Begrenset fotballfaglig, muligens - men uansett en stor forbedring i forhold til Runar.

      Kommentar

      • mrognan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 846

        God tur hjemur!
        Morten

        Kommentar

        • Herman
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 1101

          Opprinnelig skrevet av fjacob82
          Noen som har seriøse forslag til erstattere?

          Kanskje noen som kan ringe Erlandsen? Hva med Rösler?
          Mannen jeg lanserte før Runar ble ansatt fikk nettopp fyken i Kina tross gode resultater - nemlig Mikael Stahre. Har sagt han er klar for å ta en ny jobb med en gang, og her snakker vi lett en av Skandinavias beste og mest lovende trenere. Han må rett og slett bare inn.
          Twitter

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2151

            Om han ikke er ferdig nå , så bør iallfall Bjarmann gå !
            Bare glemme at noen(styret m.fl) regjerer over Bjarmann. Om Bjarmann vil fjerne Runar,så gjør de det .

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4380

              Et patetisk nivå du ikke trodde var mulig å få se. Så har du faen meg fått sett det i 3 hjemmekamper på rad. Det er nok! Om nødvendig, drit i Edu, drit i ny keeper. Bare få fjerna den treneren her. Kontoret burde vært rydda innen i morgen tidlig.
              ..................

              Kommentar

              • Fugla1983
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jul 2016
                • 2

                Ut med Runar og Torgeir. Nok er nok!

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Nå må RB på banen. Ingen blir sparket før de vender treneren ryggen. Håper pennene er kvesset nå.

                  Kommentar

                  • norveggio
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2008
                    • 65

                    Jeg er ingen innsider, men har hatt sesongkort på Åråsen i flere år (var dog ikke på match i dag...) og vært medlem i KFL siden 1994, og jeg har stilt lignende spørsmål her inne tidligere da det har buttet imot, både som verst under Haglund og i fjor under Kristinsson, og jeg spør igjen: Er det ingen "stakeholders" rundt klubben som etterhvert vil ta initativ til at noe skjer? Lider både RB, administrasjonen og styret av den samme tilsynelatende apatien man ser på banen? Hvis presentasjonene i dag er så svak som man får inntrykk av her inne, så er kanskje tiden kommet for at supporterne må markere et standpunkt? Kronerullering støttes i så måte av meg. Det virker utrolig at alle rundt klubben sitter stille og ser på at LSK, med en helt ok stall, sklir mot avgrunnen etter 40+ år i toppen. Kan Edu redde oss fra dette?

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Er hele ansettelsesprosessen det er noe galt med. Kristinsson ville aldri fått jobb i noen annen klubb i europa på vårt nivå, eller nivået under for den saks skyld. Synes nesten synd på ham, fikk et tilbud det var vanskelig å takke nei til selv om han må ha forstått at dette var litt mye å bite over. Nå starter jakten på nestemann, ansvarlig for jobbintervjuer er gutta uten særlig annet enn 9 årig grunnskole og kanskje truckførerbevis, en overbevisning om at det som funka på 80 tallet funker nå også og en solid dose forakt for utdannelse og formelle kvalifikasjoner. Lykke til!

                      Kommentar

                      • Gjest

                        Nå er det nok.
                        Trekk deg Kristinson!

                        Kommentar

                        • Fugla1983
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jul 2016
                          • 2

                          Mitt tidligere innlegg var den kjappe konklusjon; nemlig ut med Torgeir og Runar.

                          Grunnen er mange, men for å nevne de viktigste;

                          Det er overhodet ingen offensiv eller defensiv struktur, ingen klar plan eller klar samhandling

                          Gløden er borte

                          Klar underprestering i forhold til spillerstall

                          Under Bjarmann har ikke Lillestrøm ikke en trofé, naturligvis ikke i serien og heller ikke i cupen. Forsåvidt samme stats som spiller. Vinnermentalitet??

                          Lager under Runar har mistet all tillit hos de få som faktisk tar turen til Åråsen..

                          Kommentar

                          • Wanker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 633

                            Det snakkes ofte negativt om LSK i gamle dager - tupp og mæl, men da hadde man ihvertfall et mønster som også begrensede spillere kunne levere i. Treneren stoppet spillet, viste engasjert hva han mente burde vært gjort.

                            Mulig at dette er ment erstattet med videogjennomgang, men jeg tror ikke det funker etter hensikten...
                            Hunter S. Thompson:

                            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Nå kan det vel ikke være mange igjen som mener at Runar må få mer tid? Han kan i alle fall ikke skjule de svake prestasjonen og den manglende utviklingen bak ok resultater lenger. Det vil i alle fall gi meg fornyet tro på sportsklubbens vegne om man nå klarer å svelge stoltheten i den sportslige ledelsen, erkjenner at ansettelsen av Runar var en tabbe og at man nå kvitter seg med han.
                              Da må man sette seg ned å legge en langsiktig plan for klubben og ansette den neste treneren på bakgrunn i dette. Det er definitivt ikke en jobb som er gjort på en uke eller to, så derfor må man kanskje nøye seg med en kortsiktig løsning frem til man har funnet ut av hva man vil først. Den neste treneren kan i alle fall ikke få lov til å definere hvordan klubben skal fremstå, det må klubben først finne ut av, så kan de ansette en trener som passer inn i dette. Da holder det ikke med tomme ord som Runar kom med.

                              Takk for alt du ga som spiller i klubben Runar. Trenerkarrieren ble dessverre ikke noen suksess.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2558

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig
                                  I
                                  Gir han ut morgendagen på å rydde kontoret.

                                  Han har helt enkelt ikke det som skal til. Muligens god på treningsfeltet, men før og under kamp er det hjelpesløst.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig
                                    Må være ferdig nå.

                                    Kommentar

                                    • dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

                                      Inn med Arne eller uwe! Men 4.plass er vel for dårlig?

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2937

                                        Opprinnelig skrevet av Herman
                                        Mannen jeg lanserte før Runar ble ansatt fikk nettopp fyken i Kina tross gode resultater - nemlig Mikael Stahre. Har sagt han er klar for å ta en ny jobb med en gang, og her snakker vi lett en av Skandinavias beste og mest lovende trenere. Han må rett og slett bare inn.
                                        Som del av trenerteamet i FCK, har vel du en tilgang til de innerste sirkler i LSK som neppe noen a de andre på forumet? Kan du ikke benytte deg av den?

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig
                                          Selv 6 poeng i de to kampene ville ikke gitt meg noe mer tro på prosjektet hans i det lange løp. Det er det som betyr mest, ikke enkeltresultater i sånne kamper. Det er for mange tilfeldigheter i fotballen til at man kan dømmes basert på enkeltkamper.

                                          Kommentar

                                          Working...