Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3201

    Noen som har sett om lyset er på i møterommet på Åråsen?

    Noen som har sett om spillerne (og Runar) har ekstratrening i kveld?

    Noen som har sett tegn til at vi har en ledelse (med baller) i denne klubben???

    Kommentar

    • Jannis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 266

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig
      Hvordan i alle dager skal vi klare det, når vi på 14 dager har blitt rundspilt av Tromsø og Stabæk 2 ganger???

      Uansett hva du tar, jeg tar 2 stk......

      Kommentar

      • Gjest

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Gir han 2 kamper til vi må ha 4 poeng mot Sarp og Godset om ikke er han ferdig
        Hvis du mener vi må ha 4 poeng etter de neste 2 kampene vil det sannsynligvis være umulig etter den første! Din tullebukk

        Kommentar

        • Wanker
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 633

          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Noen som har sett om lyset er på i møterommet på Åråsen?
          Noen som har sett om spillerne (og Runar) har ekstratrening i kveld?
          Noen som har sett tegn til at vi har en ledelse (med baller) i denne klubben???
          Fare for at det viktigste i kveld er EM-finale og pizza-kos, men i morgen skal det igjen gis alt!
          Hunter S. Thompson:

          There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3378

            Måtte stå skolerett foran fansen etter kamp ser jeg på RB. Stengte garderoben også.

            Kommentar

            • zkinny
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2012
              • 322

              Opprinnelig skrevet av LS89
              Måtte stå skolerett foran fansen etter kamp ser jeg på RB. Stengte garderoben også.
              Håper dem ikke slipper ut av garderoben før dem har blitt enige om endring...

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2558

                Opprinnelig skrevet av zkinny
                Håper dem ikke slipper ut av garderoben før dem har blitt enige om endring...
                Kommer det svart røyk ut er dem enda ikke enig om hvem som skal ut. Hvit røyk når dem har tatt en flertallsbeslutning.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Skremmende intervju av Runar. Planen var og legge seg bakpå. Hjemme mot Stabekk skal vi ligge bakpå. Jeg mista trua på han etter dette intervjuet. Runar må gå.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9458

                    Opprinnelig skrevet av zkinny
                    Håper dem ikke slipper ut av garderoben før dem har blitt enige om endring...
                    Fra Heavy Heaven til Meat Feast blir vel det eneste.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Skremmende intervju av Runar. Planen var og legge seg bakpå. Hjemme mot Stabekk skal vi ligge bakpå.
                      Når man ikke har annet spill å bygge på enn kontringer, da blir det slik. Selv kontringene er jo halvhjerta.

                      De første 30 minuttene var knapt midtbanen involvert - kun lang ball fra backrekka opp på spissene. Spissene mistet ballen - forsvare seg på nytt med backrekka og midtbanen. Fikk tak i ballen og lang ball frem på spissene - mistet ballen igjen. Slik gikk det om og om igjen. Ikke noe eget spill. Midtbanen ikke involvert offensivt de første 30 minuttene.

                      Etter 30 min gikk jeg på dass og tok meg en røyk - følte ikke jeg gikk glipp av noe. Null kø på dass og fikk stå aleine med frustrasjonen min.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • junior
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 492

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Måtte stå skolerett foran fansen etter kamp ser jeg på RB. Stengte garderoben også.
                        Jeg ble ikke imponert av svarene han kom med til fansen etter kampen. Personlig sliter jeg veldig med å mobilisere tro på prosjekt Runar. Synd, for han er en fin type jeg har veldig sansen for, men som trener for LSK har jeg mistet troen på han...


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        ------- Forza Fugla! -------

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3378

                          Så litt av studio Åråsen, knappe 30 sekunder med Runar før jeg skrudde av. Sorry, men dette var tynn suppe. Runar sier han var fornøyd med responsen etter oppvaskmøte forrige uke. Da lukket jeg RB. Jeg orker rett og slett ikke mer. Vi skulle i tillegg ligge lavere og mer kompakt. Lavere på hjemmebane mot håpløse Stabæk!?

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Intervjuet på RB må vel være avskjedssøknaden. Aldri i verden om spillerne kjøper den kamplanen. Mot fuckings Stabæk... Man kunne akseptert et tap i dag hvis de i hvert fall gikk ut å forsøkte å ta tak i kampen. Det eneste som kan være formildende med det intervjuet er om planen var en helt annen, og at Runar forsøker å beskytte spillerne sine. Men det er vel tvilsomt...
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              Opprinnelig skrevet av Rune
                              Intervjuet på RB må vel være avskjedssøknaden. Aldri i verden om spillerne kjøper den kamplanen. Mot fuckings Stabæk... Man kunne akseptert et tap i dag hvis de i hvert fall gikk ut å forsøkte å ta tak i kampen. Det eneste som kan være formildende med det intervjuet er om planen var en helt annen, og at Runar forsøker å beskytte spillerne sine. Men det er vel tvilsomt...
                              Erling ble offeret fordi Friday og Malo har putta flest mål. Hva med å vurdere prestasjonene i nuet?

                              For å oppsummere de fem siste kampene: 0,2 poeng i snitt + 5-0 tap i en treningskamp mot Stabæk. De som har trua på dagens trenerduo fra Island kan gjerne begynne å snakke den statistikken opp!
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Om mulig er det enda mer provoserende å registrere at Svesengen står der uten kritiske spørsmål, etter å ha fått servert svart på hvitt at Runar ser det som helt greit at man lar nr. 15 i TL bestemme på vår hjemmebane. Det er rett og slett bare den totale blottleggelsen av den udugelighetskulturen som har rammet hele klubben og alle involvert i den.

                                Kommentar

                                • Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1580

                                  Apatien har trolig rammet hele byen.

                                  Kommentar

                                  • Fredenburg91
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2013
                                    • 377

                                    Jeg forstår meg ikke på RK i det hele tatt. Han sier det var helt uaktuelt å ta ut Fred og Martin, men var det en som fortjente å bli tatt ut, så var det nettopp Martin. Det går faen ikke an å gi klippekort til spillere basert på hva de har prestert tidligere. Laguttak må hele tiden vurderes i nuet (særlig basert på treningene), og det samme gjelder eventuelle endringer underveis i kampen. Det å ta ut Erling var også helt ubegripelig, da han tross alt var en av de som løp utpå banen (men for all del, ingen kjempematch av Erling heller). Lundemo også, helt elendig i dag.

                                    Neste kamp vil jeg se Kolstad fra start, og jeg vil se Falkeborn. Svensken har i alle fall den rette innstillinga, og han kan ikke være noe verre enn det Skogseid har vært i det siste (totalt ubrukelig fremover på banen).

                                    Når det gjelder Ofkir, så var han den dårligste i en elendig kamp mot Tromsø. Og han reagerte på en dårlig måte, men har siden unnskyldt oppførselen, og da er det bare å glemme det og komme seg videre. RK velger å gjøre Ofkir til syndebukk for tapet mot Tromsø, og det er så utrolig feigt. Ofkir burde ha starta på benken, ikke på tribunen.

                                    Noe må skje. Troppen er i utgangspunktet mer en god nok til å kjempe like bak topplaga. Nå går det mot ny nedrykksstrid i stedet, og det skal faen ikke være mulig. Jeg pleier aldri å være veldig høylytt i min kritikk av trenere i LSK, men nå har jeg fått nok av RK. Bare så synd han er så god kompis med Bjarmann & co, skal vel enda mer til før han mister jobben da.
                                    ---------------------------------------------------------------------
                                    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                                    ---------------------------------------------------------------------

                                    Kommentar

                                    • Trooond
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2015
                                      • 1039

                                      Ja, helt merkelig at Runar uttaler at det var helt uaktuelt å ta ut Martin.

                                      Både det og kampplanen viser jo igjen at han har store mangler på fotballforståelse.

                                      At Moa er eneste offer etter siste kamp er også direkte feigt etter de uttalelsene han kom med om at han selv hadde latt det gå for langt.

                                      Og når Stabæk treneren uttaler at det var ok med 3 poeng, men at prestasjon var for dårlig for å få poeng mot andre lag, så er det dessverre en sannhet, men også en mye mer offensiv innstilling og noe som inviterer mye mer til innsats enn det svada som Runar kommer med og ingen tror på
                                      Hauser opp bunnlag før kampen inngir ikke akkurat tillit og guts.

                                      Kommentar

                                      • AG-3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 1081

                                        Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
                                        Jeg forstår meg ikke på RK i det hele tatt. Han sier det var helt uaktuelt å ta ut Fred og Martin, men var det en som fortjente å bli tatt ut, så var det nettopp Martin. Det går faen ikke an å gi klippekort til spillere basert på hva de har prestert tidligere. Laguttak må hele tiden vurderes i nuet (særlig basert på treningene), og det samme gjelder eventuelle endringer underveis i kampen. Det å ta ut Erling var også helt ubegripelig, da han tross alt var en av de som løp utpå banen (men for all del, ingen kjempematch av Erling heller). Lundemo også, helt elendig i dag.

                                        Neste kamp vil jeg se Kolstad fra start, og jeg vil se Falkeborn. Svensken har i alle fall den rette innstillinga, og han kan ikke være noe verre enn det Skogseid har vært i det siste (totalt ubrukelig fremover på banen).

                                        Når det gjelder Ofkir, så var han den dårligste i en elendig kamp mot Tromsø. Og han reagerte på en dårlig måte, men har siden unnskyldt oppførselen, og da er det bare å glemme det og komme seg videre. RK velger å gjøre Ofkir til syndebukk for tapet mot Tromsø, og det er så utrolig feigt. Ofkir burde ha starta på benken, ikke på tribunen.

                                        Noe må skje. Troppen er i utgangspunktet mer en god nok til å kjempe like bak topplaga. Nå går det mot ny nedrykksstrid i stedet, og det skal faen ikke være mulig. Jeg pleier aldri å være veldig høylytt i min kritikk av trenere i LSK, men nå har jeg fått nok av RK. Bare så synd han er så god kompis med Bjarmann & co, skal vel enda mer til før han mister jobben da.
                                        Vi er ikke i nærheten av å være gode nok til å kjempe bak topplag eller noe som helst med denne gjengen. Overliggere, vrakgods og spillere uten x-faktor. Så mange grusomme pasningsfeil, elendige mottak og dårlig spilleforståelse som i dag gjør det litt for tydelig. Dette er grunnteknikk... Eller manglende sådan. One trick ponys hele gjengen

                                        Kommentar

                                        • Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

                                          Elendig samspill, Innstilling til kampen, en kampplan man ikke tror på, for dårlig inngang og forberelse til kamp, og ikke minst liten respekt for treneren kan også gi innsats og offervilje som dette.

                                          Laget var bedre i fjor, med mange av de samme spillerene, bare enkelte valgte forsterkninger....?.

                                          Kommentar

                                          Working...