Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    - Hauser opp bunnlag hver gang
    - "Vi må jobbe med det vi har"
    - Ligge lavt mot 15.plassen på hjemmebane
    - Skal vrake egoistiske spillere. Gjør det ikke.
    - Gjør Moa til syndebukk alene.
    - Bytter aldri/for seint. Klippekort på de eldste.

    Her er 6 uttalelser og handlinger som i grunn er godt nok til å ikke kunne fortsette. Lista kunne helt sikkert vært lenger. At det kun er vi supporterne som i det hele tatt ser dette og vurderer Runars stilling er utrolig. Klubben og Romerikes blad er jo sveiseblinde.
    ..................

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      ...glem heller ikke spillere med null respekt for klubb, drakt og historie. Da er det ikke mye igjen...
      sikkert fint å tusle litt rundt på treninger. Dytte i seg mat med kompisa etterpå, dyrke sitt ego og kose seg med misnøye.
      Har null tillit og tiltro til ALLE involverte. Kommer sikkert nyheter om vi nesten er konk igjen snart også pga lite publikum og at vi ikke får solgt
      Last edited by AG-3; 11.07.2016, 00:09.

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Da har RB valgt å frede RK en tid til dessverre så det betyr at vi må satse på at Edu blir klar og at Origi snart er tilbake. Jeg synes det er helt utrolig at en trener som får så ufattelig lite ut av et spennende mannskap ,skal få holde på med dette håpløse prosjektet sitt som ingen forstår. Tåkeprat og tunnelsyn. "Vi har sjelden sett samme kamp Runar ,og når sånne som meg som har vært på så og si alle kamper et halvt århundre begynner å grue seg til å gå på kamp har hele klubben et kjempeproblem.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Helt enig. Jeg har nå gått på Åråsen fast siden 1980 kun gått glipp av 5-6 kamper . Nå har jeg totalt mista lysten og går kun på gsmmel vane. Spillet gir meg ingen glede lenger og jeg blir skremt av dagens trener. På intervjuer virker det ikke som han ser det alle vi andre ser. Ikke rart klubben kommer lenger og lenger ned i sumpa når vi har en trener som mener den beste taktikken er og legge seg bak på banen hjemme mot et bånnlag. Hvordan skal vi få tilbake tilskuere med en slik holdning. Nei gi meg en trener med baller og en aggressiv spillestil ikke det mølet som er nå. Spillerne er gode nok for topp 5 treneren er ikke voksen nok for 3 div.

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1580

            Opprinnelig skrevet av ynnor
            Da har RB valgt å frede RK en tid til dessverre så det betyr at vi må satse på at Edu blir klar og at Origi snart er tilbake.
            Så er spørsmålet om RB og Bjarmann kan sitte og se på at laget spiller på Åråsen for omtrent tomme tribuner. Noe som snart vil skje.

            Kommentar

            • Gjest

              Hvis det må en boikott til for at klubben skal våkne dropper jeg gjerne Godset kampen 24 juli.
              Planen var å boikotte kampen i går men jeg klarte ikke. Satt alene på RB og holdt kjeft.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Så er spørsmålet om RB og Bjarmann kan sitte og se på at laget spiller på Åråsen for omtrent tomme tribuner. Noe som snart vil skje.
                Hvis man nå ikke ser at dette kun vil bli verre jo lenger man venter, så skjønner jeg ingenting. Dette er en klubb som har utviklet seg i feil retning over en lang periode under RK, og nå er vi i nærheten av bunnpunktet. Med Origi tilbake og en Edu som sørger for unaturlig høy effektivitet, så kan man kanskje bedre resultatene litt, men gamblingen ved å ansette Runar gikk galt. Enkelt og greit.

                For min del skulle man også fått inn en fotballmann til i ledelsen som har erfaring med å bygge klubb for å bistå Torgeir B litt. Spillerlogistikk løser Torgeir B på en god måte, men vi trenger også en sterk fotballfaglig personlighet som kan legge noen føringer for hvordan vi skal fremstå i fremtiden og hva slags profil fremtidige trenere skal ha i LSK. Ikke minst skape den røde tråden igjennom hele klubben på hvilke ferdigheter som skal trenes for å lykkes som a-lagsspiller i LSK og følge opp klubbens trenere på dette. Hvordan dette kræsjer med den "islandske modellen" de holder på med i klubben nå vet jeg ikke.

                Vi må tenke langsiktig denne ganger her, og det betyr at å sparke Runar K for å f.eks ansette Magnus Powell eller Arild Sundgot på en lang kontrakt to dager senere ikke er godt nok. Her må det kartlegges trenere i alle verdenshjørner og gjennomføres grundige intervjuer før man ansetter noen på en lang kontrakt. I mellomtiden får man bruke en care taker/redningsmann ut sesongen med den hensikt at han kun sitter ut sesongen uavhengig av hva han klarer å skvise ut av spillerne på kort sikt, som naturligvis er noe helt annet enn å bygge klubb på lengre sikt.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Har på en diplomatisk måte forsøkt å si at nok er nok:

                  Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • zkinny
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2012
                    • 322

                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Har på en diplomatisk måte forsøkt å si at nok er nok:

                    https://m.facebook.com/story.php?sto...id=10846525094
                    Kjempe bra skrevet støtter deg 100%

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      Opprinnelig skrevet av Rune
                      Intervjuet på RB må vel være avskjedssøknaden. Aldri i verden om spillerne kjøper den kamplanen. Mot fuckings Stabæk... Man kunne akseptert et tap i dag hvis de i hvert fall gikk ut å forsøkte å ta tak i kampen. Det eneste som kan være formildende med det intervjuet er om planen var en helt annen, og at Runar forsøker å beskytte spillerne sine. Men det er vel tvilsomt...
                      Når jeg får tenkt meg litt om er kanskje ikke kamplanen i går helt hakkende gal. Vi kommer tross alt til kampen med 9 mål i mot på de to siste kampene. På en eller annen måte må vi få kontroll på det defensive. Utfordringen er at norske fotballspillere, og kanskje spesielt Lillestrøm-spillere, ikke forstår at man må ligge lavt og samtidig opprettholde nødvendig intensitetet i presset. Dermed blir presset halvslapt og man lar motstanderen ta full kontroll over kampen, og tilslutt vil de komme til sjanser som de skårer på. For vår del hadde det vel vært bedre å gått ut høyt og aggressivt mot Stabæk (som vi gjorde mot dem på Nadderud i fjor - det var i hvert fall en type fotball som kledde laget vårt utrolig godt).
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3201

                        Opprinnelig skrevet av Rune
                        Når jeg får tenkt meg litt om er kanskje ikke kamplanen i går helt hakkende gal.
                        Håper dette er ment ironisk, Rune. En kampplan som innebærer at LSK skal ligge bakpå på ÅRÅSEN mot en åpenbar dumpekandidat, for å kontre med en primadonna som ikke engang gidder å jogge (og alle vet det på forhånd) er det flaueste og dummeste jeg noensinne har sett.

                        Vi trenger ikke andre til å pisse på oss når Runar så gladelig gjør det selv.

                        Jeg er så sint som jeg aldri har vært siden jeg ble LSK-fan etter å ha sett Tom Lund første gang i 1977. Jeg klarer ikke å boikotte mitt kjære LSK, men jeg er med på alt som kan få Runar til å forsvinne umiddelbart - fra å bombadere ledelsen med mailer, via å boikotte RB til de engasjerer seg, til å samle inn penger til å sparke Runar.

                        Nok er nok. Vi er kanskje ikke en storhet i norsk fotball lenger. Vi har til og med blitt en temmelig grå eminense til tider. Men direkte latterlige ble vi først under Runar.

                        Vi har blitt fuckings Titanic, og det lenge etter at det traff isfjellet. Nå er bare spørsmålet om vi har livbåter igjen.

                        Kommentar

                        • Jannis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 266

                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Håper dette er ment ironisk, Rune. En kampplan som innebærer at LSK skal ligge bakpå på ÅRÅSEN mot en åpenbar dumpekandidat, for å kontre med en primadonna som ikke engang gidder å jogge (og alle vet det på forhånd) er det flaueste og dummeste jeg noensinne har sett.

                          Vi trenger ikke andre til å pisse på oss når Runar så gladelig gjør det selv.

                          Jeg er så sint som jeg aldri har vært siden jeg ble LSK-fan etter å ha sett Tom Lund første gang i 1977. Jeg klarer ikke å boikotte mitt kjære LSK, men jeg er med på alt som kan få Runar til å forsvinne umiddelbart - fra å bombadere ledelsen med mailer, via å boikotte RB til de engasjerer seg, til å samle inn penger til å sparke Runar.

                          Nok er nok. Vi er kanskje ikke en storhet i norsk fotball lenger. Vi har til og med blitt en temmelig grå eminense til tider. Men direkte latterlige ble vi først under Runar.

                          Vi har blitt fuckings Titanic, og det lenge etter at det traff isfjellet. Nå er bare spørsmålet om vi har livbåter igjen.
                          Hva med at fansen møter opp på treninger med bannere o.l og krever hans avgang?

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            Hva er det med Svesengen i RB?

                            "Klubben må inntil videre tro at Kristinsson er rett mann til å snu dette selv om noen supportere begynner å miste troen på prosjektet hans."

                            Han kunne i det minste gitt oss 1 god grunn til å tro på dette lenger, men det gadd/klarte han ikke.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              Opprinnelig skrevet av G-Man
                              Jeg er så sint som jeg aldri har vært siden jeg ble LSK-fan etter å ha sett Tom Lund første gang i 1977. Jeg klarer ikke å boikotte mitt kjære LSK, men jeg er med på alt som kan få Runar til å forsvinne umiddelbart - fra å bombadere ledelsen med mailer, via å boikotte RB til de engasjerer seg, til å samle inn penger til å sparke Runar.
                              Vurderer å være helt stille kampen igjennom hjemme mot Godset om ingen endringer har skjedd. Teller fortsatt på knappene om jeg skal kjøre meg en tur til Sarpsborg neste helg, men tror ikke det blir veldig godt godtatt. Kona ønsker neppe at det skal brukes veldig mye mer tid på denne fotballen slik det fremstår nå.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                men tror ikke det blir veldig godt godtatt. Kona ønsker neppe at det skal brukes veldig mye mer tid på denne fotballen slik det fremstår nå.
                                Kona mi håper Runar blir sittende, da hun ser at interessen for LSK er dalende, noe som er godt mottatt her i gården.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2558

                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Kona mi håper Runar blir sittende, da hun ser at interessen for LSK er dalende, noe som er godt mottatt her i gården.
                                  Vi reiser med full bil til hver kamp. Jeg kjører. Fatter'n, kona og begge barna er med. Snart bare meg og fatter'n igjen nå.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    I neste kamp forventer jeg å se

                                    Keeper

                                    Falkeborn - Jakobsen - Amundsen - SKM/Rindarøy

                                    Kolstad - Bonke - Lundemo - Ofkir

                                    Erling - Edu

                                    Vekk med Friday, Jradi og Skogseid. Kippe karantene.

                                    Får vi se det? Aldri.....
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Marit
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2010
                                      • 885

                                      Jeg har vel aldri hatt voldsom tro på prosjektet til Runar, men etter gårsdagen så er all tillit borte. En ting er ræva spill, det har vi da tross alt sett før. Men bruken av spillere og taktikk er bare ikke bra nok, som alle dere andre har påpekt så er dette helt umulig å forstå.

                                      Er laget for preget av individualister og egoister? Ja så sett de ut av laget da! Det er faktisk så enkelt. Jeg taper heller med Sheriff på banen enn å tape med den gjengen vi så i går. Og Kolstad er jo faktisk i mine øyne bedre enn en del av de som har holdt han utenfor.
                                      Andas in och andas ut
                                      Orkar jag så orkar du

                                      Kommentar

                                      • Rune
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 1229

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                                        Håper dette er ment ironisk, Rune. En kampplan som innebærer at LSK skal ligge bakpå på ÅRÅSEN mot en åpenbar dumpekandidat, for å kontre med en primadonna som ikke engang gidder å jogge (og alle vet det på forhånd) er det flaueste og dummeste jeg noensinne har sett.

                                        Vi trenger ikke andre til å pisse på oss når Runar så gladelig gjør det selv.

                                        Jeg er så sint som jeg aldri har vært siden jeg ble LSK-fan etter å ha sett Tom Lund første gang i 1977. Jeg klarer ikke å boikotte mitt kjære LSK, men jeg er med på alt som kan få Runar til å forsvinne umiddelbart - fra å bombadere ledelsen med mailer, via å boikotte RB til de engasjerer seg, til å samle inn penger til å sparke Runar.

                                        Nok er nok. Vi er kanskje ikke en storhet i norsk fotball lenger. Vi har til og med blitt en temmelig grå eminense til tider. Men direkte latterlige ble vi først under Runar.

                                        Vi har blitt fuckings Titanic, og det lenge etter at det traff isfjellet. Nå er bare spørsmålet om vi har livbåter igjen.
                                        I prinsippet er jeg helt enig. Men vi tapt faktisk 0-5 mot denne dumpekandidaten for to uker siden, og 2-4 mot en annen dumpekandidat for en uke siden. Uansett hvor fucka situasjonen er så må vi faktisk forholde oss til realitetene. Faktum er at målene renner inn, og defensivt er det ingen lag i Tippeligaen som er dårligere enn Lillestrøm akkurat nå. Prioritet nummer uno må være å få det defensive på plass, og det er trenerens oppgave å få ordna dette. Planen funka åpenbart ikke, men jeg er ikke så sikker på at en annen trener hadde tenkt veldig annerledes enn det Runar gjorde i går, gitt nåværende situasjonen.

                                        Jeg tror ikke lengre på at Runar er rett mann for LSK, men det handler mer om summen av det som er levert de siste månedene enn akkurat inngangen til kampen i går.
                                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          RB bestemmer ikke lenger når en LSK-trener sparkes, til det bør mediebildet ha forandret seg for mye de siste åra. Det er vi supportere som har mest makt nå, og selv om Runar faktisk er flink til å trekke frem KFLs prestasjoner, så kan heller ikke han ha unngått å få med seg den vesentlige stemningsforandringen fra feltet de siste hjemmekampene. Fra det som er et fullere felt enn på flere år.

                                          Det er opp til oss å få en forandring. Bannere og kronerulling?

                                          Kommentar

                                          Working...