Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hthaug
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 432

    Opprinnelig skrevet av LS89
    Blir deprimert, eller resignert av å lese om Runar og Torgeir idagens RB-artikkel. Sjokkerende. Kjenner jeg ikke bryr meg lengre.
    Mulig å få noe referat for de som ikke har RB+?

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av hthaug
      Det farlige er at ingen bryr seg lengre om klubben. Har i årevis sagt at vi er det nye Ham-Kam, og jeg har tydeligvis fått rett.

      Hadde dette skjedd for 10-15 år siden, hadde det både stormet i media og ikke minst i byen, og Runar hadde blitt kjeppjagd ut porten.

      Det holder ikke med en knepen seier over Sarpsborg, laget blir nødt til å løpe til krampa tar dem med hjertet utenfor drakta om jeg skal bli i det hele tatt i det minste overbevist om å la han fortsette.
      Du skjønner at ingen utover oss som holder med LSK bryr seg om klubben lenger når verken vg, Dagbladet eller nettavisen har skrevet noe om den misnøyen som vises her inne, rykter om misfornøyde spillere, Ofkir situasjonen og at en av LSK spillerne er blant de mange som har gitt en tommel til Børge sitt innlegg på Facebook.

      Kommentar

      • hthaug
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 432

        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Du skjønner at ingen utover oss som holder med LSK bryr seg om klubben lenger når verken vg, Dagbladet eller nettavisen har skrevet noe om den misnøyen som vises her inne, rykter om misfornøyde spillere, Ofkir situasjonen og at en av LSK spillerne er blant de mange som har gitt en tommel til Børge sitt innlegg på Facebook.
        Er det da nå vi skal dra fram "Her skarre bli, her skarre bli, her skarre bli et hælvete!"?

        Man ser jo at folk tenker boikott eller at man i en eller annen form skal ignorere problemet og håpe det går vekk av seg selv, men som supportere av klubben er det kanskje nå klubben trenger oss som mest, og da snakker jeg ikke om Runar og Bjarmann, men klubben - Lillestrøm SK.

        #VIERLSK - men i en litt annen form

        Kommentar

        • Geirfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 561

          Jeg tipper at vi ryker grovt mot Sarp, og da tror jeg ikke ledelsen har noe valg. Dermed må Runar gå neste uke. Tipper da at Arne overtar ut året, og sikrer oss plassen med god margin. Så får vi håpe at styret bruker god tid og får fotballfaglig bistand i ansettelsen av ny trener fra januar 2017.

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Utrolig synd at Runar ser på kampen på søndag som en fremgang, og sier kampplanen var nære å fungere, det var bare noen heldige situasjoner som gjør at det ikke ser annerledes ut.
            Han mener da at det er greit å være kun ett bittelite hakk bedre enn bunnlaget, og satser egentlig på og vinne på tilfeldigheter.
            At han mener det var så nære å ta poeng er skremmende. Når man leser riksaviser og ellers, så ser man at alle mener Stabæk vinner helt fortjent, men ikke Runar !'
            Det ville jo vært fint om hvertfall treneren kunne se bak resultatene.
            Jeg syntes også svarene Børge fikk fra sportsklubben grenser til arroganse. Samme svar som Runar har gitt siden han begynte. Jobba hårdt, og at man vet ikke hvilke 11 man burde bruke før kampen er spilt osv.
            Runar har sagt at det er gått for langt med flere spillere, men setter de på banen til fordel for lokale talent likevel. Skjønner han ikke da at de ikke bryr seg. Mener han at de ga allt og takket for ny tillit i denne kampen ?
            Og sportsklubben tror svarene de har er helt greit og undervurderer sine fans på den måten ?

            Det var jo ventet endring. Nå kunne Runar sette ut Martin, Friday, Bassel eller hvem det gjaldt , og fått tilbake litt respekt i hvertfall hos fansen, selv om det da hadde gått dårlig. Nå går det dårlig med de samme spillerene, de og vi ser igjen at han ikke har noe virkemiddler, og han mener virkelig at han ikke kan bruke de på benken ? Veldig godt signal å gi til sine spillere, igjen !

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3201

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              Utrolig synd at Runar ser på kampen på søndag som en fremgang, og sier kampplanen var nære å fungere, det var bare noen heldige situasjoner som gjør at det ikke ser annerledes ut.
              Mannen må jo være mentalt handikappet. Denne vurderingen er den dummeste, minst presise og mest avslørende jeg noensinne har sett.

              Jeg håper Bjarmann sier en ting utad og jobber som F bak kulissene for å finne en annen løsning. I motsatt fall bør ingen av dem følge oss ned i OBOS.

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 910

                Opprinnelig skrevet av Totti21
                ..en av LSK spillerne er blant de mange som har gitt en tommel til Børge sitt innlegg på Facebook.
                Hvem?

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Vi avslører vell ikke hvem som skjuler seg her så sant det ikke er et TROLL

                  Kommentar

                  • Bjørk1
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Oct 2013
                    • 9

                    Opprinnelig skrevet av Trooond
                    Utrolig synd at Runar ser på kampen på søndag som en fremgang, og sier kampplanen var nære å fungere, det var bare noen heldige situasjoner som gjør at det ikke ser annerledes ut.
                    Syns først og fremst det er sjokkerende og skremmende at kampplanen på hjemmebane skal være å la bortelaget ha ball. Når man i tillegg legger til at motstander har tatt 10 poeng på 13 kamper og røyk ut av EL tre dager tidligere mot deltidsspillere fra Wales, da blir det tragikomisk! Men når man først velger en slik kampplan da, så må man i hvert fall ta ut spillere som er villige til å jobbe uten ball og er sterke i gjenvinningen. Irriterer meg grønn på at han ikke prøver flere spillere. Syns som flere her at det er lov til å gi Falkeborn en sjanse, Kolstad burde spille mer og jeg vil se Brenden mer. Sikkert flere på benken der som hadde fortjent en sjanse også. Litt av et signal man sender når det går så ræv og man fortsatt ikke får sjansen.

                    Dette bare føyer seg inn i den laaange rekken med merkelige vurderinger og uttalelser fra Runar. Ble momentant skeptisk til hele fyren etter serieåpninga i fjor. Ligger under 1-0 med 10 mann mot Start på hjemmebane, setter på Brændsrød og forklarer: "Jeg satt han på fordi han er rask og kan true bakrom". Ikke at jeg er noe fotballgeni, men med ledelse på bortebane uten å ha vunnet på år og dag oog har én spiller mer på banen, da skulle jeg ikke tillatt mye bakrom.

                    Er også møkklei av at han prater opp nedrykkslag som de skulle vært ubeseira toppklubber. "Må huske på at Stabæk er et kjempegodt fotballag". Nei, de er ikke det! Hvor er vinnermentaliteten? Når man hele tiden prater opp de rundt deg som kjempegode og at ting er vanskelig, da blir det ofte det; vanskelig....Jeg savner at man går ut mer offensivt og har trua på seg selv, så får man heller gå litt på trynet da.

                    Under Haglund kunne man selv under matcher som endte med tap se et klart spillmønster og hva laget prøvde på, nå ser i hvert fall jeg ingenting. Selv når vi vinner matcher, så føler jeg ikke at vi har spilt en gjennomført god kamp. Den eneste kampen under Runar jeg kan komme på at vi faktisk var jævla bra er Sarpsborg borte i fjor. Til tider ser det ut som det fantastiske uttrykket til Tom Nordlie; en gjeng med mongohøns! Jeg syns spillermaterialet er spennende og er sikker på at man kan få mye mer ut av det, men det skjer ikke med Runar. Runar kunne hatt stallen til Real og Barca, han hadde ikke tatt medalje i Tippeligaen likevel.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4073

                      Opprinnelig skrevet av Bjørk1
                      Runar kunne hatt stallen til Real og Barca, han hadde ikke tatt medalje i Tippeligaen likevel.
                      Det aller mest skremmende er at du antageligvis har helt rett i dette! Og så er det ingen av de såkalt ansvarlige i klubben som vil innrømme det!

                      LSK har blitt norsk fotballs svar på komiske Ali!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

                        Opprinnelig skrevet av knut
                        Lars høres ut som en norsk landslagstrener der han står med hatt, sekk og stav på fjelltoppen og skuer ut bak resultatene.
                        Herregud, jeg dør! Sykt morsomt, knut!
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Blir helt matt når han prøver å forklare at det var veldig nære at taktikken lyktes mot Stabæk. Da er det bekmørkt. Hvis om og dersom bla bla bla.
                          Og det er også bekreftelsen på at lovnaden om å fortsette i Haglunds spor og å videreutvikle det var ren løgn. Vi brukte tre år på å bli et lag som var rimelig komfortable med å føre kamper, men der det var mye å pusse på, til å bli redusert til en latterlig gjeng med en trener mer enn fornøyd med å legge seg bakpå hjemme mot en soleklar dumpekandidat i TL. Og det setter Bjarmann i et like dårlig lys som Runar.

                          Nå skal vi møte Sarp borte, og om ikke noe mirakuløst skjer kommer det til å bli bekreftelsen på at det ble slått hull i Runars luftslott allrede da Johan begynte å hangle. Da var aldri noen plan b, det var aldri noen ungdomssatsing med roller til å viderutvikle stilen. Fra 3-1 og stålkontroll på et godt hjemmelag vil det bli en ny kamp med ryggen mot veggen og gule hengehuer.

                          Det er ingen utvikling, det er avvikling.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1252

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Og det er også bekreftelsen på at lovnaden om å fortsette i Haglunds spor og å videreutvikle det var ren løgn. Vi brukte tre år på å bli et lag som var rimelig komfortable med å føre kamper, men der det var mye å pusse på, til å bli redusert til en latterlig gjeng med en trener mer enn fornøyd med å legge seg bakpå hjemme mot en soleklar dumpekandidat i TL. Og det setter Bjarmann i et like dårlig lys som Runar.

                            Nå skal vi møte Sarp borte, og om ikke noe mirakuløst skjer kommer det til å bli bekreftelsen på at det ble slått hull i Runars luftslott allrede da Johan begynte å hangle. Da var aldri noen plan b, det var aldri noen ungdomssatsing med roller til å viderutvikle stilen. Fra 3-1 og stålkontroll på et godt hjemmelag vil det bli en ny kamp med ryggen mot veggen og gule hengehuer.

                            Det er ingen utvikling, det er avvikling.
                            Jo mere du GIF roper på RK sin avgang jo nærmere er KR åråsen

                            Den tidligere Strømsgodset -og Celtic-manageren overtar treneransvaret i Vålerenga fra 1. januar.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Og kan noen forklare hva som egentlig menes med den islandske modellen? Det eneste det virker å være verdt er at Bjarmann har noe mer å si enn å repetere mantraet om å følge utviklinga. Det er bevisstløst tåkeprat uten faglig tyngde.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Jo mere du GIF roper på RK sin avgang jo nærmere er KR åråsen

                                http://www.tv2.no/sport/8446663/
                                Ryktene sier at Rekdal skal gå over til å bli sportsdirektør.

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1252

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Ryktene sier at Rekdal skal gå over til å bli sportsdirektør.
                                  Takk gudene ( eller en eller annen ) for det.

                                  Vil ikke se den idioten som LSK trener.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4073

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Jo mere du GIF roper på RK sin avgang jo nærmere er KR åråsen

                                    http://www.tv2.no/sport/8446663/
                                    Ketil Rekdal ville ha vært en syvmilssteg i riktig retning i forhold til den inkompetansen vi ser i dag. Da ville det i alle fall ha blitt stilt krav. Og kanskje vi ville ha fått klar tale, i stedet for det tåkepratet som har preget LSK i lang tid nå.

                                    Men så fornøyde som Bjarmann og den totalt usynlige klubbformannen (er det Haldorsen han heter?) tydeligvis er, kan vi nok bare drømme om å få en trener som stiller krav. Trenerens personlighet må jo passe med "ambisjonene" til "lederne" i klubben, må vite!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5916

                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      Ketil Rekdal ville ha vært en syvmilssteg i riktig retning i forhold til den inkompetansen vi ser i dag. Da ville det i alle fall ha blitt stilt krav. Og kanskje vi ville ha fått klar tale, i stedet for det tåkepratet som har preget LSK i lang tid nå.

                                      Men så fornøyde som Bjarmann og den totalt usynlige klubbformannen (er det Haldorsen han heter?) tydeligvis er, kan vi nok bare drømme om å få en trener som stiller krav. Trenerens personlighet må jo passe med "ambisjonene" til "lederne" i klubben, må vite!
                                      [OT]Skjerpings! Uansett situasjon for LSK, så skriker man ikke etter Rekdal. Da finnes det andre klubber å holde med.[/OT]
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4073

                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Skjerpings! Uansett situasjon for LSK, så skriker man ikke etter Rekdal. Da fines det andre klubber å holde med.
                                        Tullprat!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Opprinnelig skrevet av Børge
                                          Faktum fordummer debatten?

                                          I stede for å angripe Lars sitt innlegg på den måten, gå på argumentasjon fremfor å komme med din mening om saken - det virkelig fordummer debatten!
                                          ,

                                          Det jo argumentasjonen hans jeg tar fatt i. Han påstår at han ser bak resultatene mens vi andre ikke gjør det. Tror ikke du er helt stødig på hva et argument er. I Lars' tilfelle er det en påstand som er ganske så grov. Det vil si at alle som forsvarer Runar, ikke kan se bak resultatene. Da er vi ganske dumme, resten av oss.
                                          Det er trist at det blir sånn her inne. Vi må tåle at vi mener forskjellige ting. Det er også en rekke feil oppfatninger om norsk fotball som det ikke passer å ta inn i en debatt om Runar.

                                          Kommentar

                                          Working...