Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    Kunne det være realistisk å hente Rösler tilbake? Uwe var ikke feilfri han heller, men savner mentaliteten og trøkke fra den tida. Ber en stille bønn om at styret jobber i kulissene. Drittlei Lillestrøm inkognito.

    Kommentar

    • tilt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 813

      Baby, jeg skal ikke prege forholdet vårt. Bare være der. Mvh damemagnet.
      livet er en gamp for de som ikke kan si k
      https://twitter.com/#!/KjetiI

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Vi har vel alle følt oss som levende dildoer til tider.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2362

          Der er ihvertfall Deila uaktuell, signa nå for &#½

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Vi har vel alle følt oss som levende dildoer til tider.
            til tider? lol

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              User Actions
              Following

              Morten Stokstad@mortenstokstad
              @mikal_aaserud @LillestromSK @Amundsakis jeg har også hørt opptaket. Riktig sitert. Føler heller ikke det er tatt ut av noen sammenheng.

              ---------------------

              Oppfølging fra Stok
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                Ok, skal kanskje ikke henge ut Runar for å være så dårlig med media, men han burde kanskje gå ut og si hva han sa og eventuellt rette opp til hva han mente da ?

                Det blir jo bekreftet fra flere hold nå, at det faktisk er dette han sa og at det ikke er tatt ut av sammenheng.
                Synd han er så defensiv, hadde han vært litt tøffere, så tror jeg holdningene i laget kunne vært bedre også.
                Det er jo alltid unnskyldninger, beskytte sin egen ræv med å prate ned laget, nå også si at han må klare seg med det begrensede laget han har som ikke skal prege tippeligaen, det er en missforståelse blant fansen ?
                Det er greit nok å ikke trives med media, men det er jo endel av jobben. Og nå har det gått såpass lang tid at han burde være vant til dette, og ikke fortsette å komme med så mye uheldige uttalelser ?

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Intervjuet kom sikkert rett etter kampslutt og rett etter han måtte svare fansen. Kan jo hende han var litt skuffa og oppgitt da

                  Kommentar

                  • Gjest

                    For 8 måneder siden mente ledelsen i LSK dette:

                    Runar Kristinsson er blitt het på den belgiske ryktebørsen. Men Lokeren må betale dyrt – minst 28 millioner kroner – om de skal få Lillestrøm-treneren.
                    – Han har gjort en fantastisk jobb for oss. Runar Kristinsson er arkitekten av det nye LSK. Han er ikke verdt noe mindre enn de dyreste spillerne vi har solgt de siste årene, sa sportsdirektør Torgeir Bjarmann etter 2-0-seieren over Haugesund søndag.
                    ref: http://www.vg.no/sport/fotball/lille...ll/a/23544929/

                    Markedsverdien bør med andre ord ha falt med ca 28 millioner kr i løpet av kort tid. Virker som om majoriteten av forumet mener at de bør kunne signe han for en boks med 3 kg vaniljeis av dårlig kvalitet.
                    Last edited by Gjest; 13.07.2016, 15:13.

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Intervjuet kom sikkert rett etter kampslutt og rett etter han måtte svare fansen. Kan jo hende han var litt skuffa og oppgitt da
                      Skuffet og oppgitt over fansen ?
                      Det er lite profesjonelt i såfall. Burde være mer skuffet over kampen, men den var jo i følge RK nære å vippe i riktig retning.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3201

                        Seriøst ment spørsmål: Hvor mange kamper tror dere Runar har på seg før noe skjer? Hvis vi f.eks taper tre, fire strake kamper nå, er Runar da historie, eller er det slik at han vil få fullføre sin periode uansett plassering eller divisjon?

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Seriøst ment spørsmål: Hvor mange kamper tror dere Runar har på seg før noe skjer? Hvis vi f.eks taper tre, fire strake kamper nå, er Runar da historie, eller er det slik at han vil få fullføre sin periode uansett plassering eller divisjon?
                          Ingen sitter 100% trygt som fotballtrener. Men RK er vel en av de som sitter tryggest.. Etter sesongen derimot, da tror jeg de tar en evaluering. For blir det ikke bedring så kan vel ikke selv RK ha trua på dette!

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2558

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Seriøst ment spørsmål: Hvor mange kamper tror dere Runar har på seg før noe skjer? Hvis vi f.eks taper tre, fire strake kamper nå, er Runar da historie, eller er det slik at han vil få fullføre sin periode uansett plassering eller divisjon?
                            Jeg tror han sitter trygt hele veien ned til OBOS-ligaen. Så blir det jobba hårdare i OBOS. Og jeg mener det jeg skriver.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

                              er Obos-medlem jeg og så jeg hadde medlemsrabatt på disse kampene. Er da noe. Blir vel nye sesongkortet det da

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3201

                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Jeg tror han sitter trygt hele veien ned til OBOS-ligaen. Så blir det jobba hårdare i OBOS. Og jeg mener det jeg skriver.
                                Det er det jeg også frykter, Børge. Hvordan i alle dager kom vi hit?

                                Borti veien for meg er den en innbitt søplafan. Når de vinner så heiser han vif-flagget, og når vi vinner, så heiser jeg LSK flagget. Ingen av oss har flagget særlig mye i år...
                                Da jeg gikk forbi huset hans nå nettopp så flagget han, fordi bydelsklubben nå har fått en vitamininnsprøytning og tro på fremtiden. Jeg skulle så inderlig gjerne sett eller hørt noe som ga meg fornyet tro på VÅR fremtid, men alt jeg fikk var intervjuet mer Runar og Torgeir i RB - og det føltes mer som et spark i bjellene (eller en billett til OBOS om du vil).

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Onde tunger har jo nevnt før at LSK kanskje må oppleve et nedrykk før det blir forandringer som monner. Og selv om også jeg da frykter at Sportsklubben fort kan være blant de som aldri kommer seg opp igjen, så virker det faktisk mer fristende enn på lenge. Er bare så inni hampen skuffa over at så mange virker likeglade over faktumet at vi nå er redusert til en gjeng som bruker to begrensa midtstoppere som playmakere hjemme mot en dumpekandidat. Kulminasjonen av den forslummingen som har skjedd under Runar. Man frister ingen spillere til LSK, talenter som nøkkelspillere, med denne dritten som man i tillegg våger ta betalt for.

                                  Og da forblir man som klubb fattig, og finner til stadighet på dårlige unnskyldninger for sin egen elendighet.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Står en artikkel på rb.no. Intervju med RK om uttalelsene til VG. Han mener nok at han snakket om i år med VG - ikke ment som at LSK i fremtiden ikke skal prege Tippeligaen. Han har kommet til LSK for å bygge en toppklubb.

                                    Blir kjørt litt av Sørdal (rett navn? Er ikke Svesengen) på taktikken mot Stabæk og defensiv inngang til kampen - RK mener han gjorde rett kan det se ut som. Snakkes mye negativt om troppen som ikke er god nok til å hevde seg. Samme gamle om tynn benk uten erfaring. Mange av de faste mangler erfaring osv. Alt i alt en meget negativ holdning og innstilling til eget lag.

                                    Det er litt resymé av saken. Med forbehold om at andre leser det annerledes enn meg.

                                    Min mening om uttalelsene tror jeg neppe jeg trenger å utdype videre, da argumentasjonen går om og om igjen. Absolutt ikke noe demati av gårdagens sak i VG.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3201

                                      Opprinnelig skrevet av Børge
                                      Står en artikkel på rb.no. Intervju med RK om uttalelsene til VG. Han mener nok at han snakket om i år med VG - ikke ment som at LSK i fremtiden ikke skal prege Tippeligaen. Han har kommet til LSK for å bygge en toppklubb.

                                      Blir kjørt litt av Sørdal (rett navn? Er ikke Svesengen) på taktikken mot Stabæk og defensiv inngang til kampen - RK mener han gjorde rett kan det se ut som. Snakkes mye negativt om troppen som ikke er god nok til å hevde seg. Samme gamle om tynn benk uten erfaring. Mange av de faste mangler erfaring osv. Alt i alt en meget negativ holdning og innstilling til eget lag.

                                      Det er litt resymé av saken. Med forbehold om at andre leser det annerledes enn meg.

                                      Min mening om uttalelsene tror jeg neppe jeg trenger å utdype videre, da argumentasjonen går om og om igjen. Absolutt ikke noe demati av gårdagens sak i VG.
                                      Helt utrolig. At det går an.

                                      Kommentar

                                      • Fredenburg91
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2013
                                        • 377

                                        Jeg blir bare så utrolig frustrert over Rúnar, over den manglende innsatsen og fotballgleden spillerne leverer, og over den begredelige situasjonen klubben befinner seg i uten å tilsynelatende ta det så altfor alvorlig selv. Hadde de tatt det så alvorlig som vi supportere mener at det er, ville det kommet reaksjoner på den elendige formen i det siste. Det hjelper heller ikke at RK er så utrolig defensiv og vinglete i uttalelsene sine. Enten får du være mann nok til å innrømme dine egne feil, kjøre gjennom med litt temperament på treningene, og si at nå skal vi faen meg ta oss sammen og levere det vi skylder våre trofaste supportere.. eller så får du holde kjeft, pakke sakene dine og stikke hjem til Island. Klubben hakke råd til å fortsette den elendige poengfangsten veldig mye lenger. Javisst er det mange kamper igjen, men det er ingen forbedring å spore, og da kan de kampene bli riktig så tøffe. Jeg ser fremdeles bare prat. Jeg vil se noen faktiske konsekvenser og forbedringer. Mot Sarpsborg.


                                        (Når jeg leser at LSK har sluppet inn 14 mål og kun tatt ett poeng i de fem kampene uten Origi, blir jeg virkelig klar over hvor utrolig viktig en solid sisteskanse er. Men det er selvfølgelig ikke bare der skoa trykker for LSK-mannskapet for tida.)
                                        ---------------------------------------------------------------------
                                        Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                        Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                                        ---------------------------------------------------------------------

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4380

                                          Vel vel. Kritikken begynner å komme fra andre hold og ikke bare her inne nå. Det er jo en begynnelse.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...