Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Hvis det stemmer at spillerne står bak Runar og har troen på dette da bør kanskje vi gjøre det samme. Det blir ikke akurat lettere for spillerne og trenerne når supporterne er i mot dem. Vi må bare innse at stallen vår ikke er i nærheten god nok og at Torgeir har en stor jobb og gjøre i denne uka som vinduet åpner. Og det hjelper ikke med å hente tilbake spillere fra 1 div laget skriker etter kvalitetsspillere

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Hvis det stemmer at spillerne står bak Runar og har troen på dette da bør kanskje vi gjøre det samme. Det blir ikke akurat lettere for spillerne og trenerne når supporterne er i mot dem. Vi må bare innse at stallen vår ikke er i nærheten god nok og at Torgeir har en stor jobb og gjøre i denne uka som vinduet åpner. Og det hjelper ikke med å hente tilbake spillere fra 1 div laget skriker etter kvalitetsspillere
      Hadde det vært noe som tilsa at han skulle få den tilliten fra meg, så skulle han fått det. En rød tråd, utvikling i spill eller noe annet som viste fremgang.
      Det som vises i kampledelsen er det svakeste jeg har sett av noen trener i LSK. Noensinne... Så kan det godt hende han har en del andre positive sider i treningsarbeidet, men i fotball er det til syvende og sist det som vises på banen du dømmes etter. Der har han feilet over tid nå, og det mest urovekkende er at det har skjedd en gradvis svekking av kollektivet. Også mens vi har hatt de beste spillerne tilgjengelig.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4380

        At spillerne slår ring om RK er faen meg det største pisset jeg har vært borti, bortsett fra RK selv. At en spiller på LSK tomla opp innlegget til Børge på Facebook sier sitt. Hvis han "har garderoben" som Knudtzon og SKM sier så gjelder det i såfall kun for de 11 som har fått utdelt klippekort og starter hver kamp uansett prestasjon. En stor vits hele greia.
        ..................

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4380

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Hvis det stemmer at spillerne står bak Runar og har troen på dette da bør kanskje vi gjøre det samme. Det blir ikke akurat lettere for spillerne og trenerne når supporterne er i mot dem. Vi må bare innse at stallen vår ikke er i nærheten god nok og at Torgeir har en stor jobb og gjøre i denne uka som vinduet åpner. Og det hjelper ikke med å hente tilbake spillere fra 1 div laget skriker etter kvalitetsspillere

          Det er ingen vits å skylde på stallen. Den er god nok til minst en plass midt på tabellen. Se på Haugesund da. Har jo faen ikke noe bedre lag enn oss på papiret. Han som putta det siste målet dems sist (Liban Abdi) var jo på prøvespill hos oss, men han ville vi jo ikke ha. Hva med Sogndal? Svakere lag enn oss på papiret, men spiller på det de kan. Identitet og passion. Bodø/Glimt, Viking osv. At stallen er for tynn og dårlig er det kun RK selv som roper høyt om. Den største vitsen av en trener i LSK,s historie. Ut med det!
          ..................

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Han må vekk nå, før det siste av engasjement forsvinner helt rundt klubben. Vi trenger noen som kan tenne et håp om endring i riktig retning nå. Lykke til med publikumsinntekter dersom han blir værende!

            Kommentar

            • Trønderkanari
              Medlem
              Møteplager
              • Aug 2004
              • 84

              Har dere noen gang hørt kapteiner og spillere fortelle at " nei, vi står ikke bak treneren. Han har ingen tillitt i spillergruppen"...?
              Husker når det stormet som værst med Nordlie. Alle spillerne sto bak han! Dagen etter han ble fjernet, kom det fram at nesten ingen hadde tillitt til han..

              Utifra mitt syn, fikk vi mer poeng enn vi fortjente etter spill og sjanser i vår. F.eks 4-0 mot Sarpsborg, kunne like gjerne vært 4-4 uten Origi i mål.

              Kommentar

              • blahbla
                Medlem
                Bøffel
                • Jul 2008
                • 35

                Opprinnelig skrevet av Trønderkanari
                F.eks 4-0 mot Sarpsborg, kunne like gjerne vært 4-4 uten Origi i mål.
                eller 4-5 uten noen i mål

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Ser poengene deres her og inners inne er jeg dønn enig med dere

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4380

                    Spillet som leveres gir ingen mening. Hva er det vi prøver på egentlig? Jeg fatter det ikke. Og jeg har aldri hørt RK si en eneste gang helt konkret hvordan vi ønsker å fremstå.

                    I går kom vi forsåvidt til masse innlegg. I feltet var det ingen, eller i beste fall Knudtzon aleine mot to stoppere på 1.90. Sånn som vi fremstår nå, så er det faen meg bedre å legge om til 4-4-2 med Kippe og Knudtzon på topp. Spille simpel fotball, komme til masse innlegg og skape kaos i boksen med ettertrykk. Da vil vi ha både hodestyrke og fart på topp. Vi kan slå høye og lave legg. Da vil det hvertfall være en plan som gir mening. Ikke en plan for fremtiden kanskje, men hvertfall slik situasjonen er akkurat nå.
                    ..................

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Sånn som vi fremstår nå, så er det faen meg bedre å legge om til 4-4-2 med Kippe og Knudtzon på topp. Spille simpel fotball, komme til masse innlegg og skape kaos i boksen med ettertrykk. Da vil vi ha både hodestyrke og fart på topp. Vi kan slå høye og lave legg. Da vil det hvertfall være en plan som gir mening.
                      Bytt ut Kippe med Mikalsen, så har man i det minste en spiller med ok hodestyrke som er offensivt anlagt. Skal ikke si noe galt om Kippe, men han har sine styrker defensivt - offensivt er han et vandrende frispark enten man vil det eller ikke.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4380

                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Bytt ut Kippe med Mikalsen, så har man i det minste en spiller med ok hodestyrke som er offensivt anlagt. Skal ikke si noe galt om Kippe, men han har sine styrker defensivt - offensivt er han et vandrende frispark enten man vil det eller ikke.

                        Ser hva du mener, men med et par justeringer så ville det blitt bedre. Når Kippe har vært der fremme så er det fordi han har blitt dytta frem de siste 5 minuttene. Man har lettere for å lage dumme frispark når man desperat jager et resultat.
                        ..................

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Synes Bjarmann burde komme opp med en slags "Gi alt"-garanti ettersom oppretting av ermer er medisinen. Kunne klistret opp plakater med bilder av spillerne hvor de lover å "Gi alt" over hele Romerike, det ville fått publikum tilbake og motivert spillerne.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Driver og prøver ut taktikken til Runar med et annet lag her, men får ikke Bayern til å henge sammen? Noen tips?
                            Spoiler:


                            Kommentar

                            • occean-fan!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 729

                              Kanskje du bare må jobbe hardere

                              Kommentar

                              • Captn
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Nov 2006
                                • 63

                                Tar meg sjøl i stadig sjekke nettaviser/facebook for å få med meg nyheten om at klubben har innsett alvoret og gjort endringer...utopi?
                                eLSKer!!!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4380

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Driver og prøver ut taktikken til Runar med et annet lag her, men får ikke Bayern til å henge sammen? Noen tips?
                                  Spoiler:


                                  Hahaha.. Hysterisk morsomt!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Fra nyhetstråden:
                                    Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Rúnar Kristinsson er blitt syndebukken for alle som tordner mot et LSK i fritt fall.

                                    http://mobil.rb.no/lsk/runar-kristin.../f/5-43-329347
                                    Anbefaler alle å lese artikkelen. Ikke alt som er lett å bli klok på. Sitat Runar:
                                    Om jeg mister jobben, så mister jeg jobben. Men da skal det skje på grunnlag av feil jeg har gjort, ikke feil andre har bedt meg om å gjøre.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • Kvalen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 327

                                      Hmm.. Legger han skylden på Bjarmann og styret?
                                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                      - Ivar Hoff

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        Runar sier også han håper folk ser bak resultatene
                                        Som kjent er det vel det som er begrunnelsen til mange av oss på at vi mener det ikke har vært så bra. Ser og han sier det kan gå innpå ham. Håper han er profesjonell nok til å IKKE gå inn her og lese kommentarer. Greit nok om Bjarmann gjør det, eller andre fra klubben, så de vet stemninga, men å lese hver kommentar for en trener, vil vel ikke være spesielt oppmuntrende.

                                        Jeg så LSK magasinet. Igjen sier Runar at han MÅ stille med de han har. Deretter sier han at det er samhold i laget og at de må jobbe som et lag. Hvorfor da IGJEN denne nedsnakkingen av eget lag. Slik jeg forstår det, sier han jo at laget er for dårlig. Hvorfor skal de tro på seg selv, når treneren sier at han dessverre ikke har bedre spillere ?
                                        Hvorfor ikke gi inntrykk av at han tror på de han har. Vise litt selvtillit, og tro på laget. En trener bør også være en god pedagog. Det holder ikke at man sier man har tro på seier. Man jobber hardt som et team, men så komme med at han har det laget han har, noe som oser at han mener det er for dårlig. Her skal man opp mot et bedre lag enn de som man har tapt mot 3 kamper på rad, og han kommer med den frasen. Det er jo kun for å beskytte seg selv, hvertfall ikke for åå inspirere å gi selvtillit ?

                                        Kommentar

                                        • HolterKanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 1603

                                          Jeg fatter ikke hva han mener med at det har snudd de siste 5-6 kampene. De som har vært kritiske, har vært det siden man fant ut at ingenting av fotballen Haglund innførte, ble videreført. De fleste kritikerne peker på at det har gått gradvis nedover, spillmessig. Selvfølgelig har de siste kampene ført til at også "populistene" har kastet seg på lasset, men det er jo å forvente når resultatene "endelig" står i stil til prestasjonen.

                                          De sier at en trener bruker 1-2 år på å sette sitt preg på et lag. Ut fra det, tolker jeg det dit hen at resultatene i fjor og vårsesjonen i år, skyldes rester av Haglunds jobb, og at de resultatene vi ser i dag er fruktene av Runars fotballfilosofi.

                                          Det er temmelig åpenbart at det Runar prøver på, ikke fungerer. Så nå burde han enten ta selvkritikk og endre på systemet, eller finne seg noe annet å drive med
                                          ***Større baller enn vett***

                                          Kommentar

                                          Working...