Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Virket som styret var klare til å vurdere stillingen til RK ved tap mot Godset.. Seieren der ga han neppe noe mer enn 1-2, maks 3 nye kamper. Så ja, jeg tror de bytter han ut ila august. Men, det er viktig å ta grep NÅ.. I kveld. I morgen eller tirsdag bør ny trener være på plass.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig i at det virker merkelig. Er jo i kamper vi jager scoring så kan jo argumenteres med at man vil ha flere offensive spillere på banen og ta litt sjanser. Men hvis det er begrunnelsen begynner jeg å lure. Å ha en ballvinner og en som kan ta defensive løp kan være vel så viktig for å opprettholde trykk og samtidig dekke seg noe.Kommentar
-
Det minste man da må kunne kreve er klare svar på hva fremtida innebærer.Kommentar
-
Jeg tror faktisk Tom Nordlie kunne fått dette laget til å holde seg i tippeligaen. Vinner søpla i morra så tror jeg vi rykker ned. Runar har har ikke mulighet til å prestere under press. Med nedrykk luktende i nakken så rykker vi ned med Runar.
Kommentar
-
Det er uansett neppe Vålerenga som havner bak oss på tabellen. Vi må nok satse på at Start og Ålesund fortsetter sine dårlige sesonger.Kommentar
-
Jeg synes ikke innbyttene i seg selv som Kristinsson gjør i dag er helt feil. Moa inn for Kippe var naturlig. Tidlig innbytte av Malec mot en svak Kolstad var greit. En offensiv poengplukker i Martin, mot ballvinner Bonke kan diskuteres, men er også forståelig.
Tabben som viser Kristinssons taktiske egenskaper var etter min mening å flytte vår klart mest kreative spiller, Jradi "ut på kanten", samtidig som vi setter inn Malec som skriker etter innlegg. Alle veit Jradi trekker innover konstant. Dermed ble alt pakket inn i midten.Kommentar
-
Eneste laget som er dårligere enn oss de siste kampene er Start. Tipper vi havner på nest siste. Vi vinner ikke mot RBK og Bodø. Da er vi allerede på kvalik om de andre kampene går den veien jeg tror.
Kommentar
Kommentar