Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Forrige gang var det Godset-kampen, med tap der var han helt sikkert ferdig. Nå er det altså BG-kampen som er avgjørende for hans videre karriere? Det værste er at jeg faktisk tror det er tilfellet, så lenge det kommer inn en seier nå og da er alle strålende fornøyde. Selv flere supportere her inne mente jo standhaftig at skuta hadde snudd etter den ene seieren mot Godset.Kommentar
-
Forrige gang var det Godset-kampen, med tap der var han helt sikkert ferdig. Nå er det altså BG-kampen som er avgjørende for hans videre karriere? Det værste er at jeg faktisk tror det er tilfellet, så lenge det kommer inn en seier nå og da er alle strålende fornøyde. Selv flere supportere her inne mente jo standhaftig at skuta hadde snudd etter den ene seieren mot Godset.Kommentar
-
Hvis tidsperspektivet er denne sesongen så har du rett. Ser man litt lenger frem i tid, så er det en katastrofe om man ikke gjør endringer så kjapt som mulig. Seier mot disse lagene gjør dessverre ikke Runar til noe mer skikket for jobben, annet enn at han da med all sannsynlighet klarer å overleve i Tippeligaen en sesong til.Kommentar
-
Det må en skikkelig endring til og det ser jo ikke ut som at Runar fikser det så om vi flakser til oss 2 seiere er det irelevant for jobben hans på samme måte som om tapene ikke hadde vært alvorlig i samme grad hvis spillet og tendensene var der sånn jeg ser det.
Er totalt uenig med de som mener at kun resultat skal bedømme en trener. Å ikke se bak resultatene ser jeg på som helt uprofesjonelt og jeg kan ikke se noen fornuftlig grunn til at det skal være fornuftlig.
Runar kan godt bli hvis man ser endring men den burde ha kommet alt eller sett tendensene til at dette skal snu. 2. omgang i dag var bra men det hjelper ikke å redurere 3 ganger etter så mye kløning.
At 2. omgangen ble påvirka av at RBK tok seieren litt på forskudd virker f.eks. opplagt selv om gutta skal ha kred for å snu 4-0 til 4-3. Hadde dette vært 2 kamper og 4-0 og 3-0 var fasiten hadde jeg sett annerledes på det.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Du tror ikke at det kan finnes en mellomting her? Mellom å være strålende fornøyd og å ønske Runar brent på et bål på torget?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
For meg holder det med en pressekonferanse som markerer hans avgang. Trenger ingen bålbrenning.Kommentar
-
Det må en skikkelig endring til og det ser jo ikke ut som at Runar fikser det så om vi flakser til oss 2 seiere er det irelevant for jobben hans på samme måte som om tapene ikke hadde vært alvorlig i samme grad hvis spillet og tendensene var der sånn jeg ser det.
Er totalt uenig med de som mener at kun resultat skal bedømme en trener. Å ikke se bak resultatene ser jeg på som helt uprofesjonelt og jeg kan ikke se noen fornuftlig grunn til at det skal være fornuftlig.
Runar kan godt bli hvis man ser endring men den burde ha kommet alt eller sett tendensene til at dette skal snu. 2. omgang i dag var bra men det hjelper ikke å redurere 3 ganger etter så mye kløning.
At 2. omgangen ble påvirka av at RBK tok seieren litt på forskudd virker f.eks. opplagt selv om gutta skal ha kred for å snu 4-0 til 4-3. Hadde dette vært 2 kamper og 4-0 og 3-0 var fasiten hadde jeg sett annerledes på det.
Kommentar
-
Hvis man sparker Runar håper jeg det skjer som følge av en grundig evaluering av hans prestasjoner og egenskaper, og ikke som panikkløsning fordi man trenger en syndebukk for dårlige resulter. Hvis de ikke leverer de neste to kampene må det uansett gjøres drastiske tiltak, enten det er å bruke ekstra penger på spillere som egentlig er for dyre for budsjettet, eller å sparke Runar. Noen nye impulser i trenerteamet, som Hoff foreslår, tror jeg også klubben kunne ha godt av nå. Sitter med en følelse av at de svake prestasjonene i stor grad skyldes det mentale, en god motivator kunne hjulpet mye.Last edited by Avon; 06.08.2016, 22:58.Kommentar
-
Hvis treneren sin skjebne avgjøres av dagsformen og enkeltkamper, da er det helt mørkt. Man skal selvsagt avgjøre slikt på bakgrunn over prestasjoner over lengre tidshorisont.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Synes trenerteamet er taktisk svake som ikke bytter ut Bonke i pausa på stillingen 0-4, når han sto i fare for å måtte sone neste kamp. Tok vel knapt 1 minutt før han fikk det gule kortet å må stå over den viktige Glimt kampen. Rett og slett håpløst!Kommentar
-
Det er så svakt at man nesten ikke tror det er sant.Kommentar
-
De har da bytta ut Bonke med den samme argumentasjonen 2-3 kamper på rad, så da må man i det minste gi dem det. Og kunne han spilt med Glimt, i det jeg håper blir en tett kamp, kunne han lett fått gult mot det "overgangs- og kunstgresslaget", og da måtte han stått over med Haugesund hjemme, som kanskje enda viktigere (ikke sekspoengskamp, men vel så stor sjanse for tre). Tror det var greit å ha Bonke utpå der i starten av andre, så ikke trøndera hadde satt enda en og klubben vår hadde gått i oppløsning.TS05 - Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Hvis man sparker Runar håper jeg det skjer som følge av en grundig evaluering av hans prestasjoner og egenskaper, og ikke som panikkløsning fordi man trenger en syndebukk for dårlige resulter. Hvis de ikke leverer de neste to kampene må det uansett gjøres drastiske tiltak, enten det er å bruke ekstra penger på spillere som egentlig er for dyre for budsjettet, eller å sparke Runar. Noen nye impulser i trenerteamet, som Hoff foreslår, tror jeg også klubben kunne ha godt av nå. Sitter med en følelse av at de svake prestasjonene i stor grad skyldes det mentale, en god motivator kunne hjulpet mye.
Får virkelig håpe de nå ser bak resultater. Ja, det ble en uventet god 2 omg. Men synes det var såpass mye rart helt fra forrige sesong som han har hatt sjansen til å lære av. Han har ikke lært av sine feil. Det er uaktuelt for han å godta nye impulser i trenerteamet som f.eks. Erlandsen som ble foreslått. Utad sies det ikke mye, men det er flere spillere som ikke respekterer Runar, og det er spillere som av den grunn ikke ønsker seg til klubben.
Ser ut som Runar fikk litt respons på å vise at han er sjef da, når både Moa og Martin scorer etter å ha vært satt ut av laget. Synd ikke slike grep er gjort tidligere så laget hadde vært mer sammensveiset og hadde kanskje hengt mer sammen.Kommentar
-
De har da bytta ut Bonke med den samme argumentasjonen 2-3 kamper på rad, så da må man i det minste gi dem det. Og kunne han spilt med Glimt, i det jeg håper blir en tett kamp, kunne han lett fått gult mot det "overgangs- og kunstgresslaget", og da måtte han stått over med Haugesund hjemme, som kanskje enda viktigere (ikke sekspoengskamp, men vel så stor sjanse for tre). Tror det var greit å ha Bonke utpå der i starten av andre, så ikke trøndera hadde satt enda en og klubben vår hadde gått i oppløsning.Kommentar
-
Mulig.. Men 3 poeng mot glimt tror jeg trekker flere tilskuere enn 3-4 mot rbk.Kommentar
Kommentar