Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    RK sin skjebne blir avgjort i Bodø til helgen. Med tap er han 110% sikkert ferdig. Så da er det bare å håpe på tap for de som skriker høyest her.

    Mulig du har rett. Burde uansett vært ferdig nå.
    ..................

    Kommentar

    • OptimistFugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 462

      image.jpg 2700 kroner per billett 13:20 i morgen. #vierlsk

      Kommentar

      • plantemiddel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2012
        • 806

        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        RK sin skjebne blir avgjort i Bodø til helgen. Med tap er han 110% sikkert ferdig. Så da er det bare å håpe på tap for de som skriker høyest her.
        Forrige gang var det Godset-kampen, med tap der var han helt sikkert ferdig. Nå er det altså BG-kampen som er avgjørende for hans videre karriere? Det værste er at jeg faktisk tror det er tilfellet, så lenge det kommer inn en seier nå og da er alle strålende fornøyde. Selv flere supportere her inne mente jo standhaftig at skuta hadde snudd etter den ene seieren mot Godset.

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1252

          Opprinnelig skrevet av plantemiddel
          Forrige gang var det Godset-kampen, med tap der var han helt sikkert ferdig. Nå er det altså BG-kampen som er avgjørende for hans videre karriere? Det værste er at jeg faktisk tror det er tilfellet, så lenge det kommer inn en seier nå og da er alle strålende fornøyde. Selv flere supportere her inne mente jo standhaftig at skuta hadde snudd etter den ene seieren mot Godset.
          ...men med seier mot B/G og Haugesund så ser jeg absolutt ingen grunn til å fjerne RK, men om jeg tror på det er en annen sak.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            ...men med seier mot B/G og Haugesund så ser jeg absolutt ingen grunn til å fjerne RK, men om jeg tror på det er en annen sak.
            Hvis tidsperspektivet er denne sesongen så har du rett. Ser man litt lenger frem i tid, så er det en katastrofe om man ikke gjør endringer så kjapt som mulig. Seier mot disse lagene gjør dessverre ikke Runar til noe mer skikket for jobben, annet enn at han da med all sannsynlighet klarer å overleve i Tippeligaen en sesong til.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Det må en skikkelig endring til og det ser jo ikke ut som at Runar fikser det så om vi flakser til oss 2 seiere er det irelevant for jobben hans på samme måte som om tapene ikke hadde vært alvorlig i samme grad hvis spillet og tendensene var der sånn jeg ser det.

              Er totalt uenig med de som mener at kun resultat skal bedømme en trener. Å ikke se bak resultatene ser jeg på som helt uprofesjonelt og jeg kan ikke se noen fornuftlig grunn til at det skal være fornuftlig.

              Runar kan godt bli hvis man ser endring men den burde ha kommet alt eller sett tendensene til at dette skal snu. 2. omgang i dag var bra men det hjelper ikke å redurere 3 ganger etter så mye kløning.

              At 2. omgangen ble påvirka av at RBK tok seieren litt på forskudd virker f.eks. opplagt selv om gutta skal ha kred for å snu 4-0 til 4-3. Hadde dette vært 2 kamper og 4-0 og 3-0 var fasiten hadde jeg sett annerledes på det.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                Det værste er at jeg faktisk tror det er tilfellet, så lenge det kommer inn en seier nå og da er alle strålende fornøyde. Selv flere supportere her inne mente jo standhaftig at skuta hadde snudd etter den ene seieren mot Godset.
                Du tror ikke at det kan finnes en mellomting her? Mellom å være strålende fornøyd og å ønske Runar brent på et bål på torget?
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • plantemiddel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2012
                  • 806

                  For meg holder det med en pressekonferanse som markerer hans avgang. Trenger ingen bålbrenning.

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1252

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Det må en skikkelig endring til og det ser jo ikke ut som at Runar fikser det så om vi flakser til oss 2 seiere er det irelevant for jobben hans på samme måte som om tapene ikke hadde vært alvorlig i samme grad hvis spillet og tendensene var der sånn jeg ser det.

                    Er totalt uenig med de som mener at kun resultat skal bedømme en trener. Å ikke se bak resultatene ser jeg på som helt uprofesjonelt og jeg kan ikke se noen fornuftlig grunn til at det skal være fornuftlig.

                    Runar kan godt bli hvis man ser endring men den burde ha kommet alt eller sett tendensene til at dette skal snu. 2. omgang i dag var bra men det hjelper ikke å redurere 3 ganger etter så mye kløning.

                    At 2. omgangen ble påvirka av at RBK tok seieren litt på forskudd virker f.eks. opplagt selv om gutta skal ha kred for å snu 4-0 til 4-3. Hadde dette vært 2 kamper og 4-0 og 3-0 var fasiten hadde jeg sett annerledes på det.
                    Jeg synes det er på tide å minne om at vi ikke har rykket ned enda. At RK blir reddet av en ok kamp mot Godset skulle jo bare mangle, så gikk vi på et horribelt tap i Ålesund. Så da er vi tilbake på status quo. Prestasjonen sett under ett i dag er meget dårlig men jeg minner også om at vi tapte 0 - 5 mot RBK 9 august i fjor også. Vi møter alle lagene rundt oss på tabellen på bortebane, jeg ser vel egentlig ingen grunn tll vi skal vinne disse siden vi har driti oss ut mot disse hjemme også, men det kan i alle fall klargjøre at tap mot disse på bortebane som situasjonen nå er ikke er akseptabelt. Derfor er jeg så godt som sikker på at RK er ferdig med tap mot B/G. Kampen er like viktig som bortekampen mot Moss i 2002
                    MELLØS (Dagbladet): I natt fikk Torgeir Bjarmann seg endelig en godt natts søvn. Lillestrøm-kapteinen innrømmer at det ikke er blitt for mange av dem i det siste.

                    Kommentar

                    • Avon
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2011
                      • 267

                      Hvis man sparker Runar håper jeg det skjer som følge av en grundig evaluering av hans prestasjoner og egenskaper, og ikke som panikkløsning fordi man trenger en syndebukk for dårlige resulter. Hvis de ikke leverer de neste to kampene må det uansett gjøres drastiske tiltak, enten det er å bruke ekstra penger på spillere som egentlig er for dyre for budsjettet, eller å sparke Runar. Noen nye impulser i trenerteamet, som Hoff foreslår, tror jeg også klubben kunne ha godt av nå. Sitter med en følelse av at de svake prestasjonene i stor grad skyldes det mentale, en god motivator kunne hjulpet mye.
                      Last edited by Avon; 06.08.2016, 22:58.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2558

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Jeg synes det er på tide å minne om at vi ikke har rykket ned enda. At RK blir reddet av en ok kamp mot Godset skulle jo bare mangle, så gikk vi på et horribelt tap i Ålesund. Så da er vi tilbake på status quo.
                        Hvis treneren sin skjebne avgjøres av dagsformen og enkeltkamper, da er det helt mørkt. Man skal selvsagt avgjøre slikt på bakgrunn over prestasjoner over lengre tidshorisont.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Først var det "ikke prege, men være med". Så var det "kanskje vi ikke er bedre". Neste er muligens "tap og vinn med samme sinn".

                          Glem bålbrenning, hadde smakt bedre med en blood eagle.

                          Kommentar

                          • Fugl1970
                            Medlem
                            Møteplager
                            • May 2008
                            • 99

                            Synes trenerteamet er taktisk svake som ikke bytter ut Bonke i pausa på stillingen 0-4, når han sto i fare for å måtte sone neste kamp. Tok vel knapt 1 minutt før han fikk det gule kortet å må stå over den viktige Glimt kampen. Rett og slett håpløst!

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1584

                              Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                              Synes trenerteamet er taktisk svake som ikke bytter ut Bonke i pausa på stillingen 0-4, når han sto i fare for å måtte sone neste kamp. Tok vel knapt 1 minutt før han fikk det gule kortet å må stå over den viktige Glimt kampen. Rett og slett håpløst!
                              Det er så svakt at man nesten ikke tror det er sant.

                              Kommentar

                              • andee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 1191

                                De har da bytta ut Bonke med den samme argumentasjonen 2-3 kamper på rad, så da må man i det minste gi dem det. Og kunne han spilt med Glimt, i det jeg håper blir en tett kamp, kunne han lett fått gult mot det "overgangs- og kunstgresslaget", og da måtte han stått over med Haugesund hjemme, som kanskje enda viktigere (ikke sekspoengskamp, men vel så stor sjanse for tre). Tror det var greit å ha Bonke utpå der i starten av andre, så ikke trøndera hadde satt enda en og klubben vår hadde gått i oppløsning.
                                TS05 - Felt C

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av Dole
                                  Det er så svakt at man nesten ikke tror det er sant.
                                  Spesielt svakt når samme spiller har blitt tatt av banen i mange kamper der det faktisk var mulig å vinne, men som har endt med poengtap. Bonke, og evt andre spillere med fare for karantene, burde blitt satt ut på 0-4.

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    Opprinnelig skrevet av Avon
                                    Hvis man sparker Runar håper jeg det skjer som følge av en grundig evaluering av hans prestasjoner og egenskaper, og ikke som panikkløsning fordi man trenger en syndebukk for dårlige resulter. Hvis de ikke leverer de neste to kampene må det uansett gjøres drastiske tiltak, enten det er å bruke ekstra penger på spillere som egentlig er for dyre for budsjettet, eller å sparke Runar. Noen nye impulser i trenerteamet, som Hoff foreslår, tror jeg også klubben kunne ha godt av nå. Sitter med en følelse av at de svake prestasjonene i stor grad skyldes det mentale, en god motivator kunne hjulpet mye.
                                    Det føles vel mer som en panikkløsning å beholde han nå.
                                    Får virkelig håpe de nå ser bak resultater. Ja, det ble en uventet god 2 omg. Men synes det var såpass mye rart helt fra forrige sesong som han har hatt sjansen til å lære av. Han har ikke lært av sine feil. Det er uaktuelt for han å godta nye impulser i trenerteamet som f.eks. Erlandsen som ble foreslått. Utad sies det ikke mye, men det er flere spillere som ikke respekterer Runar, og det er spillere som av den grunn ikke ønsker seg til klubben.

                                    Ser ut som Runar fikk litt respons på å vise at han er sjef da, når både Moa og Martin scorer etter å ha vært satt ut av laget. Synd ikke slike grep er gjort tidligere så laget hadde vært mer sammensveiset og hadde kanskje hengt mer sammen.

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av andee
                                      De har da bytta ut Bonke med den samme argumentasjonen 2-3 kamper på rad, så da må man i det minste gi dem det. Og kunne han spilt med Glimt, i det jeg håper blir en tett kamp, kunne han lett fått gult mot det "overgangs- og kunstgresslaget", og da måtte han stått over med Haugesund hjemme, som kanskje enda viktigere (ikke sekspoengskamp, men vel så stor sjanse for tre). Tror det var greit å ha Bonke utpå der i starten av andre, så ikke trøndera hadde satt enda en og klubben vår hadde gått i oppløsning.
                                      Selvsagt kunne han fått kort mot Glimt, men da hadde han i det minste spilt en kamp der man hadde sjanse på poeng. At det endte 3-4 i går etter 0-4, det er jo nesten så man ikke tror det er sant.

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        Enig i det, men hadde det endt 0-6/0-7 i går, tror jeg klubben nærmest hadde gått i oppløsning, og det ville vært svært vanskelig å ta poeng i neste runde, eller trekke folk til hjemme mot Haugesund.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av andee
                                          Enig i det, men hadde det endt 0-6/0-7 i går, tror jeg klubben nærmest hadde gått i oppløsning, og det ville vært svært vanskelig å ta poeng i neste runde, eller trekke folk til hjemme mot Haugesund.
                                          Mulig.. Men 3 poeng mot glimt tror jeg trekker flere tilskuere enn 3-4 mot rbk.

                                          Kommentar

                                          Working...