Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    Og der syntes jeg sommerens signeringer gikk over i en skandale !
    (Bodø/Glimt-LSK 1-1). Gary Martin ble kastet inn rett før pause da Ole Martin Rindarøy måtte gå ut med skade.

    Malec fikk noen treninger før man signerer og viser seg utrenet.
    Nå signerer de Gary Martin etter at han har vært flere dager på prøvespill, og det viser seg at han også er utrenet ? ?

    Hva slags nivå holder disse treningene egentlig, når man ikke klarer å oppdage dette ?
    Hva slags fotballspillerforståelse har egentlig Runar ?
    Ser de ikke alvoret ? Var ikke meningen å forbedre stallen umiddelbart ? Hva er vitsen med å leie inn en spiller i en halv sesong, når det omtrent er tiden det vil ta å få han i form, i.fl. Runar ? Runar vil altså buke halve sesongen på å overbevise om at bare han kommer i form, så er det verdt å bruke 600 000 kr på å få en overgang på Gary Martin.

    Og hva slags profesjonell instilling har egentlig Gary, når han kommer utrent ?

    I tillegg stiller jeg et kjempespørsmålstegn til at Gary ble byttet inn i en 6 poengs kamp, også basertpå uttalelsene til Gary " Det var vanskelig. Jeg har ikke så mye erfaring fra 10-er-rollen. Dette var et helt annet nivå enn det jeg er vant til på Island, men det visste jeg også på forhånd."

    (Bodø/Glimt-LSK 1-1). Gary Martin ble kastet inn rett før pause da Ole Martin Rindarøy måtte gå ut med skade.
    Last edited by Trooond; 14.08.2016, 10:17. Begrunnelse: La inn kommentarer fra Gary Martin

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av Trooond
      Og der syntes jeg sommerens signeringer gikk over i en skandale !
      Malec fikk noen treninger før man signerer og viser seg utrenet.
      Nå signerer de Gary Martin etter at han har vært flere dager på prøvespill, og det viser seg at han også er utrenet ? ?

      Hva slags nivå holder disse treningene egentlig, når man ikke klarer å oppdage dette ?
      Det er jo helt krise om man har spillere på prøvespill og ikke klarere å avdekke om de har den fysiske formen inne for å bidra med en gang. Det er jo ingen tvil om at vi først og fremst trenger spillere i kampform som kan hjelpe oss i høst fremfor å trene opp innlånte spillere til å kanskje kunne bidra en kamp eller to på slutten.
      Hadde dette vært faste overganger, så kunne man for all del akseptert dette, men her snakker man altså spillere som skal bidra i en kort periode.

      En kilo for mye klarer forøvrig en kampsportutøver å kvitte seg med på et par dager. Med riktig trening bør man i alle fall klare å få Gary Martin i kampform på to uker uten noen problem hvis fotballferdighetene er gode nok.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        La inn Garys kommentarer i etterkant :
        Gary ble byttet inn i en 6 poengs kamp, og uttaler" Det var vanskelig. Jeg har ikke så mye erfaring fra 10-er-rollen. Dette var et helt annet nivå enn det jeg er vant til på Island, men det visste jeg også på forhånd."
        Helt utrolig at han ble brukt i en rolle han ikke kjenner, når Moa har blitt drillet i den rollen hele uken, og man har Bassel tilgjengelig som gjorde det bra i den rollen. Man kunne heller byttet inn Kolstad ?
        I tillegg vet Runar at han vil slite med nivået i starten, og velger likevel den løsningen når man sårt trenger poeng.
        Det er jo ikke engang gambling, det er jo ren dumhet på sportsklubbens bekostning.

        Eneste er at vi fikk se at GM mangler mye på nivået ????

        Kommentar

        • Marit
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2010
          • 885

          Opprinnelig skrevet av Totti21
          Det er jo helt krise om man har spillere på prøvespill og ikke klarere å avdekke om de har den fysiske formen inne for å bidra med en gang. Det er jo ingen tvil om at vi først og fremst trenger spillere i kampform som kan hjelpe oss i høst fremfor å trene opp innlånte spillere til å kanskje kunne bidra en kamp eller to på slutten.
          Hadde dette vært faste overganger, så kunne man for all del akseptert dette, men her snakker man altså spillere som skal bidra i en kort periode.

          En kilo for mye klarer forøvrig en kampsportutøver å kvitte seg med på et par dager. Med riktig trening bør man i alle fall klare å få Gary Martin i kampform på to uker uten noen problem hvis fotballferdighetene er gode nok.
          Strengt tatt klarer kampsportøvere å kvitte seg med en kilo for mye i løpet av timer, men dette er da vannvekt. En kilo i fett tar litt lengre tid, men er helt enig i at dette ikke burde ta mer enn et par uker.

          Får ikke lest artikkelen, men hvis dette stemmer (om begge lånegutta) blir trangen til å legge meg ned å gråte mens jeg hamrer i gulvet enda mer overveldende enn den allerede er.
          Andas in och andas ut
          Orkar jag så orkar du

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Opprinnelig skrevet av Marit
            Strengt tatt klarer kampsportøvere å kvitte seg med en kilo for mye i løpet av timer, men dette er da vannvekt. En kilo i fett tar litt lengre tid, men er helt enig i at dette ikke burde ta mer enn et par uker.

            Får ikke lest artikkelen, men hvis dette stemmer (om begge lånegutta) blir trangen til å legge meg ned å gråte mens jeg hamrer i gulvet enda mer overveldende enn den allerede er.
            Jeg kjenner jeg ble meget irritert av artikkelen i RB.

            Å ta av en kilo tar ikke lang tid, men det er ikke poenget. Det er ikke slanking man snakker om. Poenget er jo at Runar så han var blitt for treg. Å få opp tempo og klare å komme i fysisk form kan ta et par tre uker for en god,rask utøver, men Gary Martin var jo i sesong på Island og spilte kamp der for kort tid siden. Han skulle ha vært i form nå. Han er tydeligvis ikke lett trent og har ikke tatt karrieren sin på Island spesielt seriøst.

            Kommentar

            • Marit
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2010
              • 885

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              Jeg kjenner jeg ble meget irritert av artikkelen i RB.

              Å ta av en kilo tar ikke lang tid, men det er ikke poenget. Det er ikke slanking man snakker om. Poenget er jo at Runar så han var blitt for treg. Å få opp tempo og klare å komme i fysisk form kan ta et par tre uker for en god,rask utøver, men Gary Martin var jo i sesong på Island og spilte kamp der for kort tid siden. Han skulle ha vært i form nå. Han er tydeligvis ikke lett trent og har ikke tatt karrieren sin på Island spesielt seriøst.
              Jeg har som sagt ikke lest artikkelen og så heller ikke kampen i går da jeg var i bryllup, men hvis det stemmer at problemet er større enn bare en kilo fett så er jeg enig med deg.

              I en så desperat situasjon er vi nødt til å treffe med signeringer, og selv om det alltid vil være en viss usikkerhet knyttet til å hente inn spillere bør man kunne forlange at de oppfyller enkelte minimumskrav knyttet til det fysiske som det er lett å teste ut. Dersom dette bommes på er det svært problematisk og gjør ikke at tilliten til den sportslige ledelsen øker.
              Andas in och andas ut
              Orkar jag så orkar du

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3378

                Såeee, de fant ut at han var dårlig trent etter å ha spilt en kamp, men så ikke dette på trening? Dette er altså lånespillere som kommer foran egne unge norske talenter som lånes ut, men som er så dårlig trent at de ikke er gode nok for klubben, ref. Malec og G. Martin. Jeg skjemmes. Hva er det som skjer!?

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3201

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Såeee, de fant ut at han var dårlig trent etter å ha spilt en kamp, men så ikke dette på trening? Dette er altså lånespillere som kommer foran egne unge norske talenter som lånes ut, men som er så dårlig trent at de ikke er gode nok for klubben, ref. Malec og G. Martin. Jeg skjemmes. Hva er det som skjer!?
                  Denne komedien Runar bedriver begynner å bli så absurd at ingen ting vil overraske meg fra den kanten lenger. Når Runar nå kombinerer manglende erfaring, dårlige taktiske evner, dårlig evne til å motivere med ren og skjær panikk ser det beksvart ut.

                  Om vi overlever i TL med Runar som sjef blir det den største overraskelsen i mine mer enn 30 år som ihuga LSK-supporter.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    Denne artikkelen er et fantastisk bilde på udugeligheten til Runar Kristinsson som hovedtrener på dette nivået. Jeg sier ikke med dette at han ikke har positive egenskaper som gjør at han kan lykkes på et lavere nivå eller i en assistentrolle, men som hovedtrener i LSK er han en komplett skandale.

                    1) At han/laget hans ikke har noen reell/identifiserbar spillestil har jeg skrevet langt om tidligere, senest i mitt forrige innlegg her inne. Men at det skulle stå så dårlig til med kampplanene som han avslørte i går, hadde jeg ikke trodd. Når OMR må ut, klarer han å sette inn GM for Moa i tierrollen. To diametralt forskjellige tolkere av en slik rolle, der en typisk mellomromsspiller/tilrettelegger blir byttet ut med en bakromsspiss. Det viser at man har null idé om hvordan laget skal opptre offensivt. Hadde man hatt en plan på dette, hadde man åpenbart satt inn en kantspiller som Kolstad eller Brenden, og fortsatt med Moa (ev. Jradi) bak Erling.

                    2) I en avgjørende kamp setter man inn en spiller som a) ikke er i form, b) ikke er vant med nivået og c) ikke er kjent med rollen. Når spillere som oppfyller alle tre kriteriene er tilgjengelig på benken!!!

                    3) Runar viser igjen at han er helt elendig på overgangsmarkedet. Jo mer en overgang kan knyttes til han (Finnur, ARNI, G. Martin), desto større katastrofe er spilleren. Mannen eier rett og slett ikke evne til å vurdere kvaliteten på enkeltspillere!

                    4) Hvordan er det mulig, rent strategisk, å hente en spiller som både er ute av form og trenger tid på å ta nivået, når vi trenger poeng de nærmeste UKENE for å redde TL-eksistensen? På toppen av det hele henter vi en spiller i feil posisjon ut fra det vi faktisk trenger (defensiv bredde)! Og om en konkurrent til Erling er det vi trenger, hva med å bare bruke Brændsrød, som har gjort det bra i en Erling-rolle hos 2010?

                    5) Hvordan er det mulig å så systematisk overse våre egeneide, unge, lokale/norske spillere? Ved enhver anledning blir diverse leiesoldater/utlendinger, ofte med relativt høy alder, prioritert foran gutter som Kolstad, Brenden, Krogstad og Brendsrød. Hvorfor er disse i klubben i det hele tatt? Ohi er et annet eksempel på en ålreit TL-spiller med sterk klubbtilknytning som ble skjøvet ut av de middelmådige utlendingene til Runar (noen som mener at Ohi ikke kunne gjort jobbene til Finnur og Arni i fjor?) Jeg driter i hva som blir sagt utad - Runar er en katastrofe for oss som ønsker prioritering av unge, lokale spillere, særlig i tette konkurransesituasjoner der en lokal gutt vurderes mot en utlending.

                    Dette var 5 punkter, alle knyttet til Gary Martin. Kan sikkert finne 95 andre grunner til at Runar er for dårlig som hovedtrener og gi ut en topp 100. For meg er det helt uvirkelig å være vitne til at en så gjennomført inkompetent hovedtrener får lede klubben min utfor stupet. Og minst like utrolig at vi har et styre og en sportsdirektør som lar dette skje.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3201

                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      For meg er det helt uvirkelig å være vitne til at en så gjennomført inkompetent hovedtrener får lede klubben min utfor stupet. Og minst like utrolig at vi har et styre og en sportsdirektør som lar dette skje.
                      Tusen takk - da er vi to.

                      Kommentar

                      • Trooond
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2015
                        • 1039

                        Jeg må også si meg imponert over gangsynet til Runar, når han går ut i media på denne måten, for å forsvare at sin nye spiller ikke tar nivået enda.
                        Han tror faktisk det er helt greit, og at folk da vil forstå at denne spilleren utover høsten vil kunne bli god nok, så det må alle bare godta å vente på ?
                        Han ser ikke at andre ser at man trenger å vinne kamper umiddelbart, og det å leie en spiller som kanskje blir god nok i november er fullstendig bortkastede ressurser, og faktisk kan koste plassen i tippeligaen, og han selv jobben .

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4091

                          Dette er et svar på et innlegg av Percy i kamptråden B/G - LSK, men jeg flytter det hit da det er mer relevant her!

                          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                          Runar er en ung og uerfaren trener. Han har mange gode ideer og framstår som en jævlig hyggelig fyr. Dog virker det som om det mangler en del på det taktiske, både i forhold til kampplan, og endringer underveis i kamper.


                          Med bakgrunn i det jeg har sett av hans uttalelser til media, mangler Runar også en helt grunnleggende forståelse for hvordan en leder skal motivere spillerne og gjøre dem klare til kamp. Og når han presterer å uttale at han "aldri kommer til å skryte av spillerne", både forsterker han negativiteten, i tillegg til at han viser at han ikke (aldri som han sier) noen gang vil ha behov for å lære noe nytt eller endre tidligere standpunkter. Når noen, uansett om han er treneren til klubben min, kommer med den typen uttalelse, forbeholder jeg meg retten til å gi uttrykk for at vedkommende har store mangler, både når det gjelder ydmykhet, men enda verre er det at med en slik innstilling vil man aldri komme en millimeter videre.

                          Det jeg egentlig ønsker å få vite mer om, er din uttalelse om at "Han har mange gode ideer". For det er noe jeg har prøvd å etterlyse en stund nå. Jeg ser til stadighet at "Runar er en hyggelig fyr", og det er vel og bra. Jeg ser også påstander om at han skal være en god trener. Med det har blitt med påstandene så langt. Fint å være hyggelig, men det hjelper lite å være en hyggelig fyr hvis han mangler kompetanse på trening, taktikk og ledelse av mennesker.

                          Kjære Percy: Fortell mer om hvilke "mange gode ideer" Runar har, som gjør ham til en god fotballtrener for LSK!
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 4091

                            Det er mulig jeg må tåle et gult kort for dette, men det må ut!

                            På bakgrunn av Runar Kristinssons mange uforståelige uttalelser til media, konkluderer jeg med at han nok ikke er den skarpeste kniven i skuffen!

                            Sånn. Da var det sagt!
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • Fredenburg91
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2013
                              • 377

                              Jeg får mest lyst til å grine, for så å rase bort på Åråsen, og la samtlige i styret få høre akkurat hva jeg mener om den glimrende innsatsen de legger ned for å få LSK ned i OBOS til jubileumssesongen neste år. Fy faen.

                              Vi er i desperat poengnød, med et tynt bemanna forsvar og et angrep som ikke putter i nærheten av nok mål. Hva velger så styret, Bjarmann og RK å hente inn av "forsterkninger"? Ingen forsvarsspillere, men to spisser som tilsynelatende er langt unna kampform, og som attpåtil ikke brukes på en måte hvor de får utnyttet styrkene sine (særlig Malec, Martin veit jeg lite om). 2 meter høy spiss på banen? La oss for all del ikke spille bredt og slå innlegg mot han, nei nei nei, da kunne vi jo slumpe til å score mål. Bakromsspiss i en 10'er-rolle han aldri har spilt i før, og har begrensa med forutsetninger for å lykkes i (spesielt i sin første kamp, med bedre alternativer på benken)? Funker sikkert helt fint.

                              Detta forteller meg bare det jeg allerede veit, at Rúnar Kristinsson er helt feil mann for jobben. Han styrer oss rakt til helvete (som i denne forbindelse er OBOSligaen). Imens lar styret dette kaoset bare dure og gå.

                              Nå blir jeg vel sikkert beskyldt for å spre negativitet igjen, men begeret er fullt for flere runder siden. Føler meg ærlig talt svikta av styret som virker helt paralysert i møte med et mulig nedrykk, eller så er de bare ute av stand til å se den høyst reelle faren.

                              Problemene til LSK er sammensatt, men hovedansvaret for de sviktende sportslige resultatene ligger selvfølgelig hos mannen som velger hvem som skal spille og hvordan de skal spille. I tillegg nekter han plent for muligheten til å få inn litt hjelp (eksempelvis Arna E i en mentor-rolle med delt ansvar for det sportslige). Alt det her sier en hel del om RK.

                              Møkka lei.
                              Last edited by Fredenburg91; 14.08.2016, 20:50.
                              ---------------------------------------------------------------------
                              Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                              Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                              ---------------------------------------------------------------------

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 432

                                Vi sparket Uwe fordi 4 plasser var ikke godt nok. Se å hent hjem den mannen!

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  For et sutrekor!
                                  Å dømme de to nye spissene og beslutningen om å hente dem nedenom og hjem etter en uke i klubben synes jeg blir helt patetisk! Må si Kristinsson framstår som Jose Mourinho med tanke på utspill i forhold til det ovenstående!
                                  Hvorfor?
                                  Fordi klubben har en spiss som trenger 10 - 15 sjangser for å score (les Knudtzon) Selv RBK hadde hatt problemer med å vinne kamper med LSK offensive kapasitet. Og ikke skyld på Kristinssons manglende taktiske evner. Selv Eggen og Drillo hadde slitt med kun en reell spiss i klubben. Så JA, vi måtte ha på plass min en spiss! Og helst to! Og hvem i sutreklubben har kvalifikasjoner til å dokumentere når de nye spissene er i god nok form til å spille seg inn i elveren?! I motsetningen til grinebiterne som har greid å bli et flertall i denne tråden, så tror jeg en eller to av de nye innkjøpene kommer til å innfri i en av de to neste kampene!
                                  Jeg stoler på Kristinssons vurderingsevne, og håper og tror at han vet bedre enn bedreviterne her på forumet hvem som egner seg som spiss i klubben ut i fra kvalitet og kostnad!

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                    Kjære Percy: Fortell mer om hvilke "mange gode ideer" Runar har, som gjør ham til en god fotballtrener for LSK!
                                    Jeg venter også spent på Percys svar på denne!

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3201

                                      Opprinnelig skrevet av biggie
                                      Jeg stoler på Kristinssons vurderingsevne
                                      Det imponerer meg at noen fortsatt gjør det - jeg forstår bare ikke hva du begrunner det med?

                                      Kommentar

                                      • Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                        Kjære Percy: Fortell mer om hvilke "mange gode ideer" Runar har, som gjør ham til en god fotballtrener for LSK!
                                        Det kan nok tenkes at jeg var litt i overkant raus og i godt humør etter noen halvlitere i går kveld. Skal dog komme tilbake til deg med et litt mer gjennomtenkt svar i morgen. Er forøvrig enig i en del som hevdes om hans opptredener i media. Der har han mye å lære, og jeg tror ikke vi har riktig person til å lære ham det eller overta det ansvaret i klubben pd. Går dog ikke med på at han skal kritiseres for å ha skrytt opp laget etter kampen i Bodø. Det er jo noe mange har etterlyst før. Forhåpentligvis er dette noe han vil fortsette med.
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

                                        Even Nordlien

                                        Kommentar

                                        • Fredenburg91
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2013
                                          • 377

                                          Opprinnelig skrevet av biggie
                                          For et sutrekor!
                                          Å dømme de to nye spissene og beslutningen om å hente dem nedenom og hjem etter en uke i klubben synes jeg blir helt patetisk! Må si Kristinsson framstår som Jose Mourinho med tanke på utspill i forhold til det ovenstående!
                                          Syns det er lov å sutre, som du kaller det, når situasjonen er som den er uten noen tilsynelatende løsning i sikte. Lidenskapen for LSK og fotball er såpass stor hos meg og sikkert alle andre på forumet her, at det må være lov å reagere når klubben i våre hjerter befinner seg i en så begredelig situasjon som den gjør nå. Kall det gjerne sutring. Syns det er mer rettmessig klaging på en lang periode med elendige sportslige resultater og prestasjoner. Vi vil vel alle det beste for klubben, selv om vi er uenig om hvor mye negativitet som er innafor på forumet i disse dager.

                                          Opprinnelig skrevet av biggie
                                          Og hvem i sutreklubben har kvalifikasjoner til å dokumentere når de nye spissene er i god nok form til å spille seg inn i elveren?!
                                          Enkelte har kanskje det, men ikke jeg (heller aldri påstått det). Jeg stusser likevel over at man henter inn to spisser som ikke er i form, hvorav en tross alt var i sesong. Rapportene fra Skedsmo-kampen om en lat og daff Malec skaper heller ikke entusiasme hos meg. Presterer man ikke på reservelaget, er det lite som skulle tilsi at man kommer til å prestere på A-laget. Jeg håper de kommer seg raskt i form, men stusser like fullt over valget om å hente to spisser i den forfatningen, når vi trenger noen som kan utfordre Knudtzon, og score mål NÅ.

                                          Opprinnelig skrevet av biggie
                                          I motsetningen til grinebiterne som har greid å bli et flertall i denne tråden, så tror jeg en eller to av de nye innkjøpene kommer til å innfri i en av de to neste kampene!
                                          Jeg håper virkelig at du har rett i det. Ingenting ville gjort meg gladere i den nåværende situasjonen. Men det virker som om både Malec og Martin er lite stykke lenger unna matchformen enn til den neste kampen, om en kan tillate seg å tolke rapportene. Jeg har trua på Malec dersom han brukes riktig (innlegg fra kantene), men LSK insisterer på å angripe innover i banen og gjennom midten, hvor de gang på gang går seg fast mot etablert forsvar. Da mister man den x-faktoren Malec eventuelt måtte inneha med sine nesten 2 meter.


                                          Opprinnelig skrevet av biggie
                                          Jeg stoler på Kristinssons vurderingsevne, og håper og tror at han vet bedre enn bedreviterne her på forumet hvem som egner seg som spiss i klubben ut i fra kvalitet og kostnad!
                                          En ærlig sak det. Jeg har liten forståelse for at noen fremdeles stoler på Kristinssons vurderingsevne etter for mange taktiske blundere over altfor lang tid, men respekterer at noen likevel har det.
                                          To spisser ute av form, hvorav en av dem er en spiss RK har sikla etter lenge fordi han har trent ham tidligere, mener jeg viser at RK ikke har vurdert riktig om hvilke spisser som egner seg for klubben ut i fra kvalitet, i det minste per nå (risky business å hente tidligere elever, men det kan for all del lønne seg). Det kan endre seg, og som sagt så håper jeg virkelig det. Jeg er ikke så smålig at jeg ikke ønsker Malec og Martin suksess i Sportsklubben fordi de er Rúnars signeringer - det skulle tatt seg ut!
                                          ---------------------------------------------------------------------
                                          Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                          Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                                          ---------------------------------------------------------------------

                                          Kommentar

                                          Working...