Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9461

    Opprinnelig skrevet av biggie
    Jeg stoler på Kristinssons vurderingsevne, og håper og tror at han vet bedre enn bedreviterne her på forumet hvem som egner seg som spiss i klubben ut i fra kvalitet og kostnad!
    For dårlig Arni, "ikke helt klar for nivået ennå" G.Martin og en "utrent" Malec

    Vs

    Forumet kjører uortodoks og velger tråden til Grusom B "adecco-watch". Og utifra det valget henter vi de tre beste toppskårerne vi får tak i fra denna lista:

    Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.


    Forumet vinner 3-0.

    Haters will say Runar vinner.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Demspey har gått inn i Djurgården, rørt litt om og satt ut noen spillere som supporterne var lite fornøyd med prestasjonsmessig, og tatt fire poeng på hans to første mot lag over dem på tabellen. Ifølge en av spillerne en type man blir glad for å møte om morran. Og ifølge supportere virker det nå som laget våger å tro på egne ferdigheter og har en offensiv innstilling, man lirar boll igen, og engelskmannen sprer glede med sin væremåte og innlevelse. En generell lettelse over at han ble henta før det var for seint. Og han har kun kontrakt ut sesongen. What if, lissom...

      Nå har jeg bestemt meg for å drømme om Mikael Stahre som ny trener i LSK, men frykter Runars påstand om at laget fikk til mye av det de prøver på mot Glimt, i beste fall vil sørge for at jeg holder meg kliss våken. Natters!

      Kommentar

      • Martin Olsen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2007
        • 186

        Hvis Forumet har så mye penger at de kan kjøpe noen av de som ligger på Topp 10 der så er de sikkert hjertelig velkommen til Torgeir...... Litt mye Football Manager på denne gjengen..

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9461

          Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
          Hvis Forumet har så mye penger at de kan kjøpe noen av de som ligger på Topp 10 der så er de sikkert hjertelig velkommen til Torgeir...... Litt mye Football Manager på denne gjengen..
          Der er du inne på det interessante.

          Hvor mye brukte vi på Arni og hvor mye bruker vi på de to nå?

          Og hva fikk/får vi tilbake?

          (Hvis G.Martin ikke hever oss er det forresten talentløst av Runar etter Arni-smellen. Fool me once osv)
          Last edited by knut; 15.08.2016, 06:05. Begrunnelse: Parentes

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Demspey har gått inn i Djurgården, rørt litt om og satt ut noen spillere som supporterne var lite fornøyd med prestasjonsmessig, og tatt fire poeng på hans to første mot lag over dem på tabellen. Ifølge en av spillerne en type man blir glad for å møte om morran. Og ifølge supportere virker det nå som laget våger å tro på egne ferdigheter og har en offensiv innstilling, man lirar boll igen, og engelskmannen sprer glede med sin væremåte og innlevelse. En generell lettelse over at han ble henta før det var for seint. Og han har kun kontrakt ut sesongen. What if, lissom...

            Nå har jeg bestemt meg for å drømme om Mikael Stahre som ny trener i LSK, men frykter Runars påstand om at laget fikk til mye av det de prøver på mot Glimt, i beste fall vil sørge for at jeg holder meg kliss våken. Natters!
            Nå skal jeg misforstå litt. han har sikkert vært inn på Forumet til Supporterne og så gjort endringen. Det har jeg foreslått før at treneren vår skulle gjort. Pokker til godt fotball lag vi hadde hatt da.
            Og en annen ting. Husker godt at vår nåværende landslagstrener også reddet Djurgården. Var halleluja stemning da og.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3378

              FFS da RB!? http://www.rb.no/sport/runar-kristin.../o/5-43-340021

              Ingen tegn til at Runar sin stilling er uendret, og Morten virker som han har fått snudd skuta i RB-sporten der Runar fremstår som riktig mann for klubben.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                Opprinnelig skrevet av 307
                Husker godt at vår nåværende landslagstrener også reddet Djurgården. Var halleluja stemning da og.
                Nå kan man godt kritisere Høgmo for jobben han har gjort med Norge, men han er milevis foran Runar K i både erfaring og meritter. Det han gjorde i Djurgården var strålende.

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  FFS da RB!? http://www.rb.no/sport/runar-kristin.../o/5-43-340021

                  Ingen tegn til at Runar sin stilling er uendret, og Morten virker som han har fått snudd skuta i RB-sporten der Runar fremstår som riktig mann for klubben.
                  Ser også dette :
                  "Derfor vil det overraske meg om LSK-styret i mandagens ordinære styremøte konkluderer med noe annet enn at Kristinsson fortsatt har styrets tillit som LSK-trener."
                  RB.No mener altså at Runar gjør en god jobb, selv etter en artikkel om at Gary Martin er utrent og ikke har nivået, når man trenger poeng så fort som mulig. De mener at det er mer enn nok tid til å snu det, og at Runar da vil klare mye bedre neste sesong ?

                  De forsøker nå i artikkelen å påpeke hva positivt Runar gjør, men jeg kan igrunn ikke si at jeg er enig. Hyggelig fyr, men veldig mange håpløse valg og negativ trend over tid.

                  Kommentar

                  • 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

                    Jeg husker ikke, men hvilke meritter har Høgmo?

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4380

                      Skremmende at RB så og si vurderer Runar Kristinsson fra kamp til kamp. De skriver jo at det er sjebnekamper hver uke omtrent. Det her handler om så mye mer enn det ene poenget i Bodø (som isolert sett er OK). Om du vinner en eller to kamper avgjør ikke om du er en god eller dårlig trener. Det handler om en helhet over ett eller flere år, med utvikling etc. Synes dette er svakt av sportsredaksjonen i RB.
                      ..................

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        Opprinnelig skrevet av 307
                        Jeg husker ikke, men hvilke meritter har Høgmo?
                        OL gull i 2000 og opprykk til TL med Moss(?), og CL gruppespill med trøndra, det er vel det han har å vise til.

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Skremmende at RB så og si vurderer Runar Kristinsson fra kamp til kamp. De skriver jo at det er sjebnekamper hver uke omtrent. Det her handler om så mye mer enn det ene poenget i Bodø (som isolert sett er OK). Om du vinner en eller to kamper avgjør ikke om du er en god eller dårlig trener. Det handler om en helhet over ett eller flere år, med utvikling etc. Synes dette er svakt av sportsredaksjonen i RB.
                          Gutta i RB vil vel at Lsk skal rykke ned.. Registrerer også at ingen av de store norske avisene bryr seg om krisa i klubben.. Tror vi må gjøre som Brann i Bergen, ta en skikkelig opprydding i styre og trenerteamet. Klubbens problem er som du sier ikke bare at RK gjør en dårlig jobb i en enkelt kamp osv..

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3378

                            Det er som du sier skremmende at de ikke ser utviklingen over tid - resultatene siste ti kamper, hvordan de har glemt de flaue tapene mot Tromsø, Stabæk*2, 1.omgangen mot RBK, kampen i Ålesund og kollapsen mot Sarpsborg. Kampen mot Glimt var også fryktelig svak. Hadde vi møtte en bedre motstander hadde vi stått med null poeng i den kampen også. Synes Glimt fremsto mye mer giftige når de kom innenfor vår 16-meter enn oss. Hvertfall når Bjarmann går ut i RB før sommerpausen og krever bedre resultater av Runar og spillerne. Det gikk rett vest, men hvorfor skjer det ingenting? Hvor er handlekraften? Det faller bare for sin egen urimelighet hvis du ikke kan stå for det du sier. Skal vi ta slike uttalelser av Bjarmann seriøst, eller er det bare noe han finner på for å tilfredsstille supporterne? Ta med måten Runar snakker ned laget sitt på samt at vi ikke skal prege TL, men kun være med. Da skjønner du at klubben har blitt en grå parentes i norsk fotball.

                            Jeg synes også det er snodig å se hvordan RB skifter standpunkt nærmest dag etter dag. I går var det en artikkel om G. Martin sin manglende form. Jeg må spørre hvorfor vi henter utrente lånespillere som skal komme til en ny liga, nytt miljø, lære seg å kjenne spillerne og spillemønstre skal redde klubben fra et nedrykk når vi går i gang med siste tredjedel av sesongen. Vi har en Brændsrød som er i form og som storspiller for Strømmen, men ble ikke vurdert som god nok til at han ble hentet tilbake, selv om det opprinnelig var planen. Jeg er rimelig sikker på at Brændsrød hadde gjort en meget god jobb, og ikke minst bedre jobb enn G. Martin i Bodø. Ta med Malec som heller ikke imponerer, og som heller ikke fikk spille mot Glimt.

                            To lånespillere uten klubbfølelse (hvis vi rykker ned, bryr de seg? Neppe, de vil ikke spille for oss i OBOS-neste år uansett). For all del, jeg håper de kommer i superform raskt og greier å bidro med scoringer og at vi får beholde plassen. Jeg synes dog måten det skjer på på bekostning av egne talenter er uheldig og et dårlig signal til våre unge spillere.

                            Vi har spennende spillere i Falkeborn, Brenden, Kolstad, Brændsrød og Krogstad som ikke får spille. Jeg minnes da virkelig spillere som Krogstad og Kolstad bidro både med mål og assist i fjorårssesongen, men blir altså ikke sett på som gode nok etter ett år til med utvikling. Hva er det Kolstad har gjort som gjør dårligere på trening enn i fjor? Ta med Brenden og Falkeborn som har storspilt på 2.laget med full innsats kamp etter kamp enten ikke får muligheten i det hele tatt eller bare får med seg overtiden. Nettopp det synes jeg er leit.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Opprinnelig skrevet av Kanariz
                              OL gull i 2000 og opprykk til TL med Moss(?), og CL gruppespill med trøndra, det er vel det han har å vise til.
                              3.plass, 6.plass, 2.plass og 3.plass med Tromsø sin andre periode der. En fjerdeplass med samme poengsum som tredjeplassen i sin første sesong/periode i Tromsø også.

                              Cupfinale med Djurgården og cupfinale med Tromsø. Riktignok tapt begge to.

                              I tillegg det du nevnte og redningsaksjonen i Djurgården.

                              Kommentar

                              • maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 637

                                8 poeng på de siste 12 kampene er selvsagt ikke bra nok. Uansett synes jeg vi bør støtte opp om treneren inn mot og i neste kamp. Det hjelper ikke hvis man synger "Runar må gå" underveis i kampen. Sjelden hørt at og bare få negative tilbakemeldinger fra omgivelsene bygger selvtillit, og gjør at du gjør en bedre jobb. Uansett er det resultater man lever av, uavhengig om man er bra på feltet og en hyggelig fyr. Poengene teller, og de bør vi ha alle 3 av mot Haugesund.
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                Kommentar

                                • Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

                                  Når mange snakker om kontinuitet på trenersiden.
                                  Det er nå 5 innleide spillere, hvor 4 spilte mot Bodø. Hvor mange er aktuelle å få med seg videre ?
                                  Hva er tankene rundt kontinuitet på spillersiden?
                                  Ingen om man havner i Obos, men man klager på at man mister spillere osv. og så går man inn i det å miste spillere med åpne armer. Ikke har det hevet laget fra i fjor heller ?
                                  Ikke at jeg mener alle er dårlige spillere, det har fler av de bevist de ikke er. Men de går foran utviklingen av egne spillere som i fjor bidro til en mye bedre sesong enn denne, og det vil gjøre at man kanskje mister egne talenter til andre klubber. Så noe er det som ikke fungerer med dette !

                                  Får leiespillerne tilbud fra en annen klubb,enten nærmere hjemsted, eller høyere opp på tabell, vil de veldig sannsynlig ikke ha lyst til å være med neste sesong og.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                    Det hjelper ikke hvis man synger "Runar må gå" underveis i kampen.
                                    Isolert sett har du rett, og jeg kan være med på å la være å synge denne under kampen. Men etter kampen håper jeg alle blir stående igjen og synge "Runar må gå" - for denne mannen er en katastrofe for LSK uansett resultat mot Haugesund.

                                    Runar ved roret er beretningen om en varslet katastrofe. Mange var rettmessig skeptiske fra starten, men at det skulle være så ille var det vel ingen som trodde.

                                    Og styret i LSK går hånd i hånd med det som burde være en kritisk røst (RB) - mot OBOS som en gjeng med mentalpasienter på utflukt i lala-land

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3378

                                      Owe bekrefter at styret har full tillit til RK - og at de har troen på at han skal snu det.

                                      Under mandagens styremøte var den sportslige situasjonen et naturlig tema for LSK-styret.
                                      – Både Runar og Torgeir (Bjarmann) var på møtet. Det ble redegjort for det som er gjort i løpet av sommeren. Det er gjort grep internt med dem som allerede er i klubben og vi har styrket laget. Vi mener det er tilfredsstillende i den situasjonen vi er i. Vi har full tillit Runar, sier Halvorsen.

                                      Egen kommentar; kjenner jeg blir uvel og vil stikke fingeren i halsen.

                                      Kommentar

                                      • Laksen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 287

                                        Slik som jeg forstår uttalelsen, og situasjonen, er at styret mener Kristinsson (og Bjarmann?) gjør en bra jobb gitt det utgangspunktet styret har gitt dem. Og med den tolkningen, retter de lyset og ansvaret for resultatene på deg selv.

                                        Styret setter rammene og når de sier dette er det vi kan forvente av rammene som er gitt, ja da er det bare å hente høygaflene, men gå til rett hus.
                                        Last edited by Laksen; 17.08.2016, 19:20. Begrunnelse: skrivefeil
                                        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av Laksen
                                          Styret setter rammene og når de sier dette er det vi kan forvente av rammene som er gitt, ja da er det bare å hente høygaflene, men gå til rett hus.
                                          Men det var Bjarmann og Runar som sammen gikk ut og lovet at Haglunds ideer skulle videreføres. Ikke et eneste forbehold ble satt, altså skulle man f.eks. ikke være avhengig av å re-signere visse spillere for å få dette til. Vi har selv sett utviklinga, en ren u-sving spillemesig, når man først er inne på det å snu på ting.

                                          Et rent tillitsbrudd som ansvarliggjør dem alle.

                                          Kommentar

                                          Working...