Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

    Kan man ikke kalle inn til ekstraordinær generalforsamling å kaste styret før tiden dersom nok er med? Sikkert litt for sent for å gjøre noen forskjell, men hadde vært tilfredsstillende.

    Kommentar

    • forzafugla!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 461

      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Uten vg reportasjen fra i går kveld så er jeg temmelig sikker på at resultatet hadde sett annerledes ut, men enten så får vi godt med poeng i de to neste ellers så er RK ferdig. Vi får se...
      Eventuelt så var det noen av de som ville kaste Runar som lakk det for å prøve å legge press på de siste 4 idiotene.

      Kommentar

      • jan-erik1911
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Oct 2011
        • 6

        RK er den treneren med dårligst resultater på en sesong også får han ikke fyken. Forstå det den som kan . Morra Mi hadde fått det bedre enn det han har fått til . Og Owe han er vel lei av å være styreleder ser det ut som

        Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

        Kommentar

        • zkinny
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2012
          • 322

          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Uten vg reportasjen fra i går kveld så er jeg temmelig sikker på at resultatet hadde sett annerledes ut, men enten så får vi godt med poeng i de to neste ellers så er RK ferdig. Vi får se...
          Ja og uten poeng så går Runar og vi rykker ned...da er det game over

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            Jeg gir faen meg opp. Vi er fortapt.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3373

              Hvorfor byttes det ikke trener nå? Nå er det kamp til helga, deretter landslagspause. Da hadde evt. Arne fått tida til å forme og sette sitt preg på laget. Men neida. Fy faen så gjennområttent.

              Kommentar

              • Marit
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2010
                • 885

                "– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."

                Jepp, helt sikkert. Herregud. Dette er jo nesten verre enn å sparke mannen, nå må han fortsette mens han vet at halve styret helst ville hatt han ut.
                Andas in och andas ut
                Orkar jag så orkar du

                Kommentar

                • runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 565

                  Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                  Du tuller? Kan du utdype?
                  Nå var jeg litt busy med å legge Kids, men det ble stilt ganske eksplisitte spørsmål om hvordan ferie + treningskamp i pausen ble planlagt, og RK's interesse for Islands kamper ble nevnt. I tillegg ble det spekulert i gnisninger mellom Bjarmann og RK
                  runarM

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3201

                    Vi har blitt det latterligste fotball-laget i Norge. Udugelig styreleder og en udugelig trener som gir fullstendig faen i klubben.

                    Jeg er medlem i LSK og oppfordrer inderlig alle andre å bli det samme. Ja, vi er på vei til OBOS, men la oss for guds skyld sørge for at disse nissene ikke kan fortsette å pisse på klubben vår etter neste årsmøte.

                    Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men etter mer enn 30 år som innbitt LSK-supporter kjenner jeg at nå orker jeg ikke mer. Ungene mine, som begge har årskort gidder ikke å være med på kamper lenger. Venner og naboer som jeg har tatt med på kortene deres de siste kampene gidder ikke å være med igjen. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg gidder mer heller.

                    Hvorfor skulle vi bruke tid og penger på en ledelse som ler av oss, som ikke bryr seg, som lar en inkompetent nisse hånd i hånd med en ubrukelig styreleder sende oss inn i fotballens mørke.

                    Jeg leter fortvilet etter en grunn til å fortsette. Akkurat nå ser jeg ingen. Dette er den tristeste dagen i alle mine år som LSK-supporter.

                    FY FAEN!!!

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1252

                      Det blir fin fin stemning på Åråsen i alle fall med en klar Odd seier neste gang

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3201

                        Opprinnelig skrevet av Marit
                        "– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."
                        Det eneste som kan få meg til Åråsen igjen er en eller annen form for protest/demonstrasjon mot Runar og fandens-Owe
                        Last edited by Stray Cat; 23.08.2016, 21:48. Begrunnelse: Moderert

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5916

                          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                          Hørte rykter om at de har fått inn en sjaman som skal fungere som åndelig og mental trener.
                          Tipper på at sjamanen er Geir Jordet. Som sist.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • junior
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 492

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Det eneste som kan få meg til Åråsen igjen er en eller annen form for protest/demonstrasjon mot Runar og fandens-Owe
                            Ditto, holdt ut samtlige hjemmekamper i år, men nå er det vanskelig å motivere seg til å ta turen om dagen...


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Last edited by Stray Cat; 23.08.2016, 21:49. Begrunnelse: Moderert sitat
                            ------- Forza Fugla! -------

                            Kommentar

                            • Stan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1081

                              Opprinnelig skrevet av Marit
                              "– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."

                              Jepp, helt sikkert. Herregud. Dette er jo nesten verre enn å sparke mannen, nå må han fortsette mens han vet at halve styret helst ville hatt han ut.
                              Det bør han være. Kommer vel en "hjelpetrener" ala Raymond Domenec

                              Kommentar

                              • Poreto
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2011
                                • 105

                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Tipper på at sjamanen er Geir Jordet. Som sist.
                                http://m.nettavisen.no/sport/3432550.html
                                Hadde ikke gjort meg noe med Geir Jordet inn som mental trener. Har han som foreleser på Norges Idrettshøgskole, utrolig dyktig når det kommer til det psykologiske aspektet av fotballen.

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  Opprinnelig skrevet av Poreto
                                  Hadde ikke gjort meg noe med Geir Jordet inn som mental trener. Har han som foreleser på Norges Idrettshøgskole, utrolig dyktig når det kommer til det psykologiske aspektet av fotballen.
                                  sier ikke at det er galt at spillerne får input i mental mestring av toppfotball, men det er vel ikke forandringer man får til på så kort sikt? Om man virkelig trengte en mental trener, burde man vel hatt en inn litt tidligere.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    Igjen - Lillestrøm Sportsklubb har blitt en jævla vits!

                                    Snart 2 år med Runar Kristinsson. Det offensive spillet er fortsatt ikke-eksisterende. Det defensive er en vits. Han er taktisk evneveik. Og nå, først etter 1 år og 8 måneder så handler alt plutselig om en mental knekk??!! Det har så faens lite med alle problemene våre å gjøre! Det er faen meg det minste problemet vårt!

                                    VÅKN OPP! Jævla amatører!
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      Opprinnelig skrevet av Marit
                                      "– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."

                                      Jepp, helt sikkert. Herregud. Dette er jo nesten verre enn å sparke mannen, nå må han fortsette mens han vet at halve styret helst ville hatt han ut.
                                      Ikke glem 70% av supporterne og delvis RB-redaksjonen
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Man klarte jo i det minste å skape litt engasjement og glede igjen da. Før man reiv det ned igjen.

                                        Blir overrasket om det er mer enn 1.500 tilskuere tilstede på Åråsen neste hjemmekamp.
                                        Er rett og slett lei meg, og har vondt i magen over at enkeltpersoner skal få lov til å ødelegge klubben jeg elsker.

                                        Kommentar

                                        • Poreto
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2011
                                          • 105

                                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                          sier ikke at det er galt at spillerne får input i mental mestring av toppfotball, men det er vel ikke forandringer man får til på så kort sikt? Om man virkelig trengte en mental trener, burde man vel hatt en inn litt tidligere.
                                          Varierer jo i forhold til hvorfor man trenger den mentale biten. Det å bli litt tryggere på seg selv, samt være mer "på" fra start kan (ikke nødvendigvis vil) fungere fort. Ellers synes jeg at klubben burde ha tilgang på en mental trener hele tiden, vi blir litt for naive i fotballen når vi tror det ikke er nødvendig. Se andre idretter, alle på langrennslaget osv har tilgang på og aktivt bruker en mental trener.

                                          Kommentar

                                          Working...