Kan man ikke kalle inn til ekstraordinær generalforsamling å kaste styret før tiden dersom nok er med? Sikkert litt for sent for å gjøre noen forskjell, men hadde vært tilfredsstillende.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Eventuelt så var det noen av de som ville kaste Runar som lakk det for å prøve å legge press på de siste 4 idiotene.Kommentar
-
RK er den treneren med dårligst resultater på en sesong også får han ikke fyken. Forstå det den som kan . Morra Mi hadde fått det bedre enn det han har fått til . Og Owe han er vel lei av å være styreleder ser det ut som
Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via TapatalkKommentar
-
Kommentar
-
"– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."
Jepp, helt sikkert. Herregud. Dette er jo nesten verre enn å sparke mannen, nå må han fortsette mens han vet at halve styret helst ville hatt han ut.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Nå var jeg litt busy med å legge Kids, men det ble stilt ganske eksplisitte spørsmål om hvordan ferie + treningskamp i pausen ble planlagt, og RK's interesse for Islands kamper ble nevnt. I tillegg ble det spekulert i gnisninger mellom Bjarmann og RKrunarMKommentar
-
Vi har blitt det latterligste fotball-laget i Norge. Udugelig styreleder og en udugelig trener som gir fullstendig faen i klubben.
Jeg er medlem i LSK og oppfordrer inderlig alle andre å bli det samme. Ja, vi er på vei til OBOS, men la oss for guds skyld sørge for at disse nissene ikke kan fortsette å pisse på klubben vår etter neste årsmøte.
Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men etter mer enn 30 år som innbitt LSK-supporter kjenner jeg at nå orker jeg ikke mer. Ungene mine, som begge har årskort gidder ikke å være med på kamper lenger. Venner og naboer som jeg har tatt med på kortene deres de siste kampene gidder ikke å være med igjen. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg gidder mer heller.
Hvorfor skulle vi bruke tid og penger på en ledelse som ler av oss, som ikke bryr seg, som lar en inkompetent nisse hånd i hånd med en ubrukelig styreleder sende oss inn i fotballens mørke.
Jeg leter fortvilet etter en grunn til å fortsette. Akkurat nå ser jeg ingen. Dette er den tristeste dagen i alle mine år som LSK-supporter.
FY FAEN!!!Kommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Det bør han være. Kommer vel en "hjelpetrener" ala Raymond DomenecKommentar
-
Tipper på at sjamanen er Geir Jordet. Som sist.
http://m.nettavisen.no/sport/3432550.htmlKommentar
-
sier ikke at det er galt at spillerne får input i mental mestring av toppfotball, men det er vel ikke forandringer man får til på så kort sikt? Om man virkelig trengte en mental trener, burde man vel hatt en inn litt tidligere.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Igjen - Lillestrøm Sportsklubb har blitt en jævla vits!
Snart 2 år med Runar Kristinsson. Det offensive spillet er fortsatt ikke-eksisterende. Det defensive er en vits. Han er taktisk evneveik. Og nå, først etter 1 år og 8 måneder så handler alt plutselig om en mental knekk??!! Det har så faens lite med alle problemene våre å gjøre! Det er faen meg det minste problemet vårt!
VÅKN OPP! Jævla amatører!..................Kommentar
-
Ikke glem 70% av supporterne og delvis RB-redaksjonen***Større baller enn vett***Kommentar
-
Man klarte jo i det minste å skape litt engasjement og glede igjen da. Før man reiv det ned igjen.
Blir overrasket om det er mer enn 1.500 tilskuere tilstede på Åråsen neste hjemmekamp.
Er rett og slett lei meg, og har vondt i magen over at enkeltpersoner skal få lov til å ødelegge klubben jeg elsker.Kommentar
-
Varierer jo i forhold til hvorfor man trenger den mentale biten. Det å bli litt tryggere på seg selv, samt være mer "på" fra start kan (ikke nødvendigvis vil) fungere fort. Ellers synes jeg at klubben burde ha tilgang på en mental trener hele tiden, vi blir litt for naive i fotballen når vi tror det ikke er nødvendig. Se andre idretter, alle på langrennslaget osv har tilgang på og aktivt bruker en mental trener.Kommentar
Kommentar