Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    Opprinnelig skrevet av Marit
    "– Jeg har snakket med Runar nå etter møtet. Han er veldig godt fornøyd og gleder seg til å gå på jobb i morgen."

    Jepp, helt sikkert. Herregud. Dette er jo nesten verre enn å sparke mannen, nå må han fortsette mens han vet at halve styret helst ville hatt han ut.
    Det han sa var at han hadde sendt melding til Runar, og han var veldig godt fornøyd og gledet seg til å gå på jobb i morgen.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      Moderatormelding
      Husk at dette er Runar sin tråd.
      Ta mobiliseringsdebatten i et annet sted, for eksempel "Må fansen ta grep?".

      Innlegg flyttet.

      Stray Cat
      Moderator
      Last edited by Stray Cat; 23.08.2016, 22:24.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5916

        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Owe Halvorsen blir ikke gjenvalgt som styreleder i LSK, det er helt sikkert. Problemet er at vi er i OBOS-ligaen når årsmøtet holdes.
        Halvorsen hører også hjemme i nevnte tråd.
        Mod.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2151

          Fy faen blir bare kvalm av hele muppet showet som foregår rundt klubben vår.

          Om bare Runar hadde hatt baller til selv å si opp jobbe nå ,for å redde klubben ?
          Så hadde det likevel virkelig stått respekt av han !

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5099

            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Halvorsen hører også hjemme i nevnte tråd.
            Mod.
            (Ja, jeg sletta etter 44 sekunder.)

            Kommentar

            • krogen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2009
              • 228

              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Møtet ferdig, Runar fortsetter.
              Kudos til styret for voksen beslutning (ikke ironi)!

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4380

                Nå tas det grep her! Siste nytt på rb.no er altså at en mental trener skal sørge for at Bjarmann og RK skal jobbe tettere sammen! Fy faen nå ble jeg letta. Dette forklarer jo alt. Hvis det ikke raser inn 3poengere på rekke og rad her nå så skjønner jeg ingenting.
                ..................

                Kommentar

                • runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 565

                  Mental trener skal også lappe sammen forholdet mellom RK og Bjarmann. Puh, et lite øyeblikk var jeg redd for nedrykk, men nå føler jeg alt kommer til å gå bra
                  runarM

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1472

                    Opprinnelig skrevet av krogen
                    Kudos til styret for voksen beslutning (ikke ironi)!
                    Tror i alle fall at det kan være klokt for noen og envher her inne å ta noen pustepauser før aksjoner m.m. planlegges og gjennomføres. ..
                    Runar er nå trener inntil videre. SÅ lange han her det, så må han få støtte til å gjøre det best mulig. Det er da unektelig det beste for laget, og resultatene.
                    Det virker som om det er mye som ikke har dratt i samme retning.
                    jeg har ikke fasit på hverken fremtidig resultater eller trener(e), men jeg vil lage meg en fasit på å støtte der det kan hjelpe, gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med.

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 374

                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Nå tas det grep her! Siste nytt på rb.no er altså at en mental trener skal sørge for at Bjarmann og RK skal jobbe tettere sammen! Fy faen nå ble jeg letta. Dette forklarer jo alt. Hvis det ikke raser inn 3poengere på rekke og rad her nå så skjønner jeg ingenting.
                      Lol, det er sinnsvakt. Absolutt utrolig. Det som kommer til å skje nå er at vi taper mot Viking og Odd, også blir Runar sparket. Det brenner ikke på dass før nedrykket er sikra (satt på spissen).

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3201

                        Nå er jeg så sinna og så forvirret at jeg muligens allerede har postet denne i en eller annen tråd, men her er min mail til Halvorsen:

                        Til styreleder Owe Halvorsen


                        Til tross for en reisevei på over 1 time hver vei har jeg i mer enn 30 år støttet mitt kjære LSK i tykt og tynt. Jeg betrakter LSK som en stor og viktig del av livet mitt, og denne interessen har etterhvert smittet over både på min kone og mine barn. Jeg har også bidratt økonomisk i ulike innsamlingsaksjoner, og ved å ta med meg venner og kollegaer på Åråsen.


                        Det har vært mange opp og nedturer gjennom disse årene, men aldri har LSK sett verre ut enn under Runar Kristinsson. Denne sesongen har vært en eneste lang lidelse, hvor vår gamle helt Runar har vist at han dessverre er langt fra å være moden til å være trener i LSK.


                        Gjennom sesongen har situasjonen gradvis blitt verre og verre, og det er ikke mange blant den harde kjernen av Kanarifans som lenger tror at dette ikke vil ende i OSOS-ligaen i 2017.


                        Det er derfor med sjokk og vantro jeg leser at du har brukt din dobbeltstemme til å sikre at Kristinsson fortsetter.


                        Det er vel og bra at det kommer mental trening, men dette er på ingen måte nok til å berolige noen med hjerte i klubben. I den grad spillerne trenger mental hjelp er det som en følge av de mange frustrasjonene de opplever som en følge av Kristinssons disposisjoner. Laget henger ikke sammen, og det er ingen tegn til bedring, heller tvert i mot.


                        Resultatet er at Åråsen snart er tom. Mer enn halvparten av de som allerede har kjøpt sesongkort orker ikke å gå for å se det Runar leverer.


                        Kona mi har allerede sluttet å gå på Åråsen denne sesongen, tross sesongkort. Hun orker ikke mer. Begge barna mine har som en direkte følge av beslutningen i dette styremøtet nå i kveld meldt fra om at de som et minimum er ferdige med denne sesongen.


                        Selv vet jeg ikke om jeg klarer å motivere meg til å dra til Åråsen og se mer Runar-fotball. Jeg har aldri boikottet noe eller noen, men så har jeg heller aldri vært så sint og skuffet som jeg er nå.


                        LSK må få inn et styre som har tunge fotballfaglige kvalifikasjoner. Heldigvis vet jeg at reaksjonene etter kveldens styremøte er så mange og sterke at det nå mobiliseres blant Kanarifansen.


                        Det er et godt ordtak som sier at «du aldri må undervurdere sinnet til en tålmodig mann». Jeg er tålmodig, og mange med meg er tålmodige, men nå har vi fått nok. Vi nekter å se at klubben vi elsker så høyt forsvinner inn i glemselen uten kamp.

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          Dette var overraskende. En utrolig rar løsning må jeg si.
                          Timingen for endringer var jo bra med landslagspause og greier.

                          Hvis det stemmer at halvparten av styret er imot Runar, hvordan føles det da å gå på jobb?
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • zkinny
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2012
                            • 322

                            Opprinnelig skrevet av Tvilling
                            Tror i alle fall at det kan være klokt for noen og envher her inne å ta noen pustepauser før aksjoner m.m. planlegges og gjennomføres. ..
                            Runar er nå trener inntil videre. SÅ lange han her det, så må han få støtte til å gjøre det best mulig. Det er da unektelig det beste for laget, og resultatene.
                            Det virker som om det er mye som ikke har dratt i samme retning.
                            jeg har ikke fasit på hverken fremtidig resultater eller trener(e), men jeg vil lage meg en fasit på å støtte der det kan hjelpe, gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med.
                            Det som gjelder nå er og mobilisere så vi får kasta styret på huet og ræva ut av LSK for så og fjerne trener og sportslig leder... DET MÅ RYDDES i klubben nå vi må redde stumpene...

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Dette var et slag i ansiktet. Sitter med en slik følelse som jeg tenker jeg hadde hatt om dama hadde vært utro med fattern, bruttern og et par kompiser. En stor klump i magen og har mest lyst til å bare gråte.
                              Om jeg har forstått det riktig, så er det eneste grepet å få inn en mental coach som skal bedre forholde mellom RK og TB? Hva i all verden hjelper det? Vi trenger endringer på banen, vi trenger endringer på taktiske disposisjoner, vi trenger endringer på treneren.

                              Når jeg ser utfallet her, og hører at det er gnisninger mellom RK og TB, så begynner jeg å tvile på om det kanskje ikke var TB som ansatte en god venn, men at han ble pålagt det.

                              Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvordan dette kunne bli utfallet etter gårsdagens møte. Men jeg er ikke overasket i det hele tatt.

                              Dette kommer til å gå så til helvete. Klubben er så og si ødelagt av en gjeng som ikke eier fotballfaglig forståelse. Det er ikke bare skremmende, men det kan bety slutten på klubbens eksistens i toppfotballen.

                              Nei vent, jeg glemte jo... Vi kommer oss alltid gjennom stormen og rykker aldri ned.

                              Kommentar

                              • nebbjævel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2009
                                • 511

                                Den positive siden av vedtaket er at det ikke lenger er nødvendig å male fanden på veggen på Åråsen, da det foreligger sterke indikasjoner på at han er oppe og går for egen maskin i korridorene. Jeg er svært spent på hvem denne mentale treneren er, det skal visst nok offentliggjøres i dag. Det er nødvendig med metafysikk og parapsykologi for å jage nedrykkspøkelset på dør. Velkommen til Fetveiens svar på Snåsamannen.
                                Last edited by nebbjævel; 24.08.2016, 06:41.

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1250

                                  Halvorsen sa i går at Runar kan sitte i mange år framover og han kan i ytterste konsekvens bli skiftet ut i løpet av kort tid. Med tanke på at det er spillefri etter Viking matchen så er dette en kamp som er være eller ikke være for Runar slik jeg tolker det.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    . Med tanke på at det er spillefri etter Viking matchen så er dette en kamp som er være eller ikke være for Runar slik jeg tolker det.[/COLOR]
                                    Man kan ikke drive klubb slik. Se an treneren fra kamp til kamp. Useriøs drift av en "toppklubb".
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4380

                                      Det er bare å gratulere med at man ikke klarer å se noe annet enn resultatet fra forrige helg. Tap mot Viking så kan det være over. Vinner vi så går det en stund til.

                                      Totalt useriøst.
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • Trondeo
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3062

                                        Hvis det er korrekt at spillergruppen står bak RK her, så vil vi i alle fall se 100 % innsats i neste kamp. Her har i så fall både trener og spillere alt å bevise.

                                        Viktigere at LSK vinner kamper fremover enn at RK får fyken.

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          Opprinnelig skrevet av Trondeo

                                          Viktigere at LSK vinner kamper fremover enn at RK får fyken.
                                          Frykter det er som å pisse i buksa. Nå møter vi et Viking med en seier på de siste syv kampene og et Odd som også er i sin dårligste form for sesongen i de to neste kampene. Noe særlig gunstigere kamper kan vi ikke få akkurat nå.

                                          Mulig to seire der kan redde oss fra nedrykk i år, men fremtiden er ekstremt lite lys med den sammensetningen av mennesker vi har i klubben i dag.

                                          I med og motgang, men det er jaggu ikke lett å klare å engasjere seg foran en ny kamp til helgen når man føler at enkeltpersoner i klubben setter seg selv foran klubben.

                                          Kommentar

                                          Working...