Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Moderatormelding
Husk at dette er Runar sin tråd.
Ta mobiliseringsdebatten i et annet sted, for eksempel "Må fansen ta grep?".
Innlegg flyttet.
Stray Cat
ModeratorLast edited by Stray Cat; 23.08.2016, 22:24.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyOwe Halvorsen blir ikke gjenvalgt som styreleder i LSK, det er helt sikkert. Problemet er at vi er i OBOS-ligaen når årsmøtet holdes.
Mod.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Nå tas det grep her! Siste nytt på rb.no er altså at en mental trener skal sørge for at Bjarmann og RK skal jobbe tettere sammen! Fy faen nå ble jeg letta. Dette forklarer jo alt. Hvis det ikke raser inn 3poengere på rekke og rad her nå så skjønner jeg ingenting...................Kommentar
-
Tror i alle fall at det kan være klokt for noen og envher her inne å ta noen pustepauser før aksjoner m.m. planlegges og gjennomføres. ..
Runar er nå trener inntil videre. SÅ lange han her det, så må han få støtte til å gjøre det best mulig. Det er da unektelig det beste for laget, og resultatene.
Det virker som om det er mye som ikke har dratt i samme retning.
jeg har ikke fasit på hverken fremtidig resultater eller trener(e), men jeg vil lage meg en fasit på å støtte der det kan hjelpe, gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med.Kommentar
-
Lol, det er sinnsvakt. Absolutt utrolig. Det som kommer til å skje nå er at vi taper mot Viking og Odd, også blir Runar sparket. Det brenner ikke på dass før nedrykket er sikra (satt på spissen).Kommentar
-
Nå er jeg så sinna og så forvirret at jeg muligens allerede har postet denne i en eller annen tråd, men her er min mail til Halvorsen:
Til styreleder Owe Halvorsen
Til tross for en reisevei på over 1 time hver vei har jeg i mer enn 30 år støttet mitt kjære LSK i tykt og tynt. Jeg betrakter LSK som en stor og viktig del av livet mitt, og denne interessen har etterhvert smittet over både på min kone og mine barn. Jeg har også bidratt økonomisk i ulike innsamlingsaksjoner, og ved å ta med meg venner og kollegaer på Åråsen.
Det har vært mange opp og nedturer gjennom disse årene, men aldri har LSK sett verre ut enn under Runar Kristinsson. Denne sesongen har vært en eneste lang lidelse, hvor vår gamle helt Runar har vist at han dessverre er langt fra å være moden til å være trener i LSK.
Gjennom sesongen har situasjonen gradvis blitt verre og verre, og det er ikke mange blant den harde kjernen av Kanarifans som lenger tror at dette ikke vil ende i OSOS-ligaen i 2017.
Det er derfor med sjokk og vantro jeg leser at du har brukt din dobbeltstemme til å sikre at Kristinsson fortsetter.
Det er vel og bra at det kommer mental trening, men dette er på ingen måte nok til å berolige noen med hjerte i klubben. I den grad spillerne trenger mental hjelp er det som en følge av de mange frustrasjonene de opplever som en følge av Kristinssons disposisjoner. Laget henger ikke sammen, og det er ingen tegn til bedring, heller tvert i mot.
Resultatet er at Åråsen snart er tom. Mer enn halvparten av de som allerede har kjøpt sesongkort orker ikke å gå for å se det Runar leverer.
Kona mi har allerede sluttet å gå på Åråsen denne sesongen, tross sesongkort. Hun orker ikke mer. Begge barna mine har som en direkte følge av beslutningen i dette styremøtet nå i kveld meldt fra om at de som et minimum er ferdige med denne sesongen.
Selv vet jeg ikke om jeg klarer å motivere meg til å dra til Åråsen og se mer Runar-fotball. Jeg har aldri boikottet noe eller noen, men så har jeg heller aldri vært så sint og skuffet som jeg er nå.
LSK må få inn et styre som har tunge fotballfaglige kvalifikasjoner. Heldigvis vet jeg at reaksjonene etter kveldens styremøte er så mange og sterke at det nå mobiliseres blant Kanarifansen.
Det er et godt ordtak som sier at «du aldri må undervurdere sinnet til en tålmodig mann». Jeg er tålmodig, og mange med meg er tålmodige, men nå har vi fått nok. Vi nekter å se at klubben vi elsker så høyt forsvinner inn i glemselen uten kamp.Kommentar
-
Dette var overraskende. En utrolig rar løsning må jeg si.
Timingen for endringer var jo bra med landslagspause og greier.
Hvis det stemmer at halvparten av styret er imot Runar, hvordan føles det da å gå på jobb?livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Tror i alle fall at det kan være klokt for noen og envher her inne å ta noen pustepauser før aksjoner m.m. planlegges og gjennomføres. ..
Runar er nå trener inntil videre. SÅ lange han her det, så må han få støtte til å gjøre det best mulig. Det er da unektelig det beste for laget, og resultatene.
Det virker som om det er mye som ikke har dratt i samme retning.
jeg har ikke fasit på hverken fremtidig resultater eller trener(e), men jeg vil lage meg en fasit på å støtte der det kan hjelpe, gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med.Kommentar
-
Dette var et slag i ansiktet. Sitter med en slik følelse som jeg tenker jeg hadde hatt om dama hadde vært utro med fattern, bruttern og et par kompiser. En stor klump i magen og har mest lyst til å bare gråte.
Om jeg har forstått det riktig, så er det eneste grepet å få inn en mental coach som skal bedre forholde mellom RK og TB? Hva i all verden hjelper det? Vi trenger endringer på banen, vi trenger endringer på taktiske disposisjoner, vi trenger endringer på treneren.
Når jeg ser utfallet her, og hører at det er gnisninger mellom RK og TB, så begynner jeg å tvile på om det kanskje ikke var TB som ansatte en god venn, men at han ble pålagt det.
Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvordan dette kunne bli utfallet etter gårsdagens møte. Men jeg er ikke overasket i det hele tatt.
Dette kommer til å gå så til helvete. Klubben er så og si ødelagt av en gjeng som ikke eier fotballfaglig forståelse. Det er ikke bare skremmende, men det kan bety slutten på klubbens eksistens i toppfotballen.
Nei vent, jeg glemte jo... Vi kommer oss alltid gjennom stormen og rykker aldri ned.Kommentar
-
Den positive siden av vedtaket er at det ikke lenger er nødvendig å male fanden på veggen på Åråsen, da det foreligger sterke indikasjoner på at han er oppe og går for egen maskin i korridorene. Jeg er svært spent på hvem denne mentale treneren er, det skal visst nok offentliggjøres i dag. Det er nødvendig med metafysikk og parapsykologi for å jage nedrykkspøkelset på dør. Velkommen til Fetveiens svar på Snåsamannen.Last edited by nebbjævel; 24.08.2016, 06:41.Kommentar
-
Halvorsen sa i går at Runar kan sitte i mange år framover og han kan i ytterste konsekvens bli skiftet ut i løpet av kort tid. Med tanke på at det er spillefri etter Viking matchen så er dette en kamp som er være eller ikke være for Runar slik jeg tolker det.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis det er korrekt at spillergruppen står bak RK her, så vil vi i alle fall se 100 % innsats i neste kamp. Her har i så fall både trener og spillere alt å bevise.
Viktigere at LSK vinner kamper fremover enn at RK får fyken.Kommentar
-
Frykter det er som å pisse i buksa. Nå møter vi et Viking med en seier på de siste syv kampene og et Odd som også er i sin dårligste form for sesongen i de to neste kampene. Noe særlig gunstigere kamper kan vi ikke få akkurat nå.
Mulig to seire der kan redde oss fra nedrykk i år, men fremtiden er ekstremt lite lys med den sammensetningen av mennesker vi har i klubben i dag.
I med og motgang, men det er jaggu ikke lett å klare å engasjere seg foran en ny kamp til helgen når man føler at enkeltpersoner i klubben setter seg selv foran klubben.Kommentar
Kommentar