Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
--------------------------------------------------------------------- -
Dette er så hårreisende at det grenser til humoristisk. Laget har prestert søppel i en hel sesong og løsningen på visa er en mental coach som skal bedre forholdet mellom sportsdirektøren og treneren? Det har vel ikke en dritt med det som skjer på banen å gjøre?
Runar er ferdig i LSK og alle vet det - spørsmålet er bare når spikeren settes i kista. For min del er det gullkanta om vi drar 2-3 seiere i land og sikrer plassen, det er tross alt det viktigste. Men jeg har absolutt ingen tro på at en mental coach under noen omstendigheter gjør at jeg vil beholde Runar av den grunn. Å berge plassen er ikke en prestasjon som bør premieres med fornyet tillit, det er det absolutte minimum. At vi nå velger å bruke penger på en mental coach bekrefter bare alle mine mistanker om hvor dårlig det står til med kompetansen i både styret og administrasjon.Lauken er vår venn!Kommentar
-
-
Her har nok mange ventet på Mattew og at han skal bli spilleklar, men så sier Runar at siden han ikke har sett han spille på stor bane, så vet han ikke om han vil prøve han mot Viking .
På 4 uker har Runar altså ikke klart å gjøre seg opp en mening om Mattew er god nok for spill eller ikke ? Hvem er det egentlig som styrer treningene ?
Hva med å trene litt på stor bane, og få ett bedre inntrykk av en spiller man håper skal være en forsterkning i nedrykks striden.
Jada, det kommer snart en treningskamp som er en fin annnledning, men poeng mot Viking er vel ganske viktig det og vel ??
Erik Soler burde gi Runar et kurs i håndtering av det å være trener og ansvarlig for det sportslige. Hva med å være litt i forkant og bruke hode ?Kommentar
-
Her har nok mange ventet på Mattew og at han skal bli spilleklar, men så sier Runar at siden han ikke har sett han spille på stor bane, så vet han ikke om han vil prøve han mot Viking .
På 4 uker har Runar altså ikke klart å gjøre seg opp en mening om Mattew er god nok for spill eller ikke ? Hvem er det egentlig som styrer treningene ?
Hva med å trene litt på stor bane, og få ett bedre inntrykk av en spiller man håper skal være en forsterkning i nedrykks striden.
Jada, det kommer snart en treningskamp som er en fin annnledning, men poeng mot Viking er vel ganske viktig det og vel ??
Erik Soler burde gi Runar et kurs i håndtering av det å være trener og ansvarlig for det sportslige. Hva med å være litt i forkant og bruke hode ?Kommentar
-
Jeg stusset også på den uttalelsen! Matthew er seriøst et av de største talentene i Nigeria pdd, også veit ikke Runar som har hatt han på treninger i 3 mnd om han fungerer på stor bane. Altså... Han gjør det jaggu ikke lett å stole på evnene hans.Kommentar
-
Det er vel ikke forbud mot å legge opp trening på stor bane. Spille mot LSK 2 laget eller kombinere 2 jevngode lag.
Å arrangere en treningskamp mot et annet lag, er vel kanskje ikke tillatt, men likevel..... Her skal man vurdere helt frem til avreise lørdag om han blir med .Kommentar
-
Jeg syns uttalelsen fra Kristinsson om Matthew i dag er totalt absurd. Han bør ha dannet seg en oppfatning om hvorvidt han er kvalitativt bedre enn de andre vi har tilgjengelig. Hvis svaret er ja (og det får en sannelig håpe) er det faktisk ingenting å tape på å ta ham med.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
RK må få forbud mot å snakke ,det blir bare sykere og sykere uttalelser. Hvis det er språkbarrierer her så må noen inn og korrigere. Vi er tidenes vits i norsk fotball nå. En spiller som har trent med klubben i 1/4 år må da vel for svingende være klar for å kunne spille på STOR baneKommentar
-
Kommentarene i denne tråden tyder på at KFL (eller rettere sagt; Forumet) trenger en mental trener, vel så mye som RK/TB. Absolutt alt som kommer av avis-sitater fra Kristinsson blir snudd, vendt, vrengt og stilt opp ned før det forstås i aller verste mening og kritiseres sønder og sammen over 10-12 forumsider. Canary shit storm, big time.Kommentar
-
Kommentarene i denne tråden tyder på at KFL (eller rettere sagt; Forumet) trenger en mental trener, vel så mye som RK/TB. Absolutt alt som kommer av avis-sitater fra Kristinsson blir snudd, vendt, vrengt og stilt opp ned før det forstås i aller verste mening og kritiseres sønder og sammen over 10-12 forumsider. Canary shit storm, big time.Kommentar
-
Å skulle "argumentere mot" babbel og skvalder, er som å spille sjakk mot en sjimpanse. Og jeg har bestemt meg for å holde meg på god fot meg Katta ut 2016. Jeg har større planer enn som så.Kommentar
-
Jeg synes Runar på Lsk magasinet snakker tydelig og greit. Færre "liksom". Enda klarere tale om både seg selv, styret, Torgeir og forsåvidt Erik. Fremstår for meg ærlig, og jeg synes han har blitt skarpere i kanten, noe som kler han.Kommentar
-
Angående kampen på søndag så ble det ikke sagt så mye nytt og spennende. Han ønsker seg som vanlig spillere som går i krigen, og er lojale mot kampplanen. Han nevner (på spørsmål fra Sves) at Malec og G.Martin ser ut til å samarbeide bra sammen på topp, og sier at de kommer stadig bedre i form, uten at han røper noe om mulig lagoppstilling. Han sier samtidig at Erling fortsatt legger ned en solid jobb på trening, noe jeg tolker som at han også fortsatt har stor tillit til Erling. Kanskje RB's antatte lagoppstilling ser ganske riktig ut.
Alt i alt ikke det verste intervjuet jeg har hørt av Runar...................Kommentar
-
Det er glimrende om han kan gå raskt inn. Det er vel også meningen. Raskt i forhold til andre spillere fra Nigeria. TL er annerledes enn feks ligaen i Nigeria (ja, selv annerledes enn Danmark, Sverige og Island..)
Og dette handler også om lagspill. Så kanskje velger Runar heller å ha Bonke som alternativ på benken jfr midtbane denne kampen, og heller la Matthew starte på 2laget? Jeg vet ikke. Men jeg synes det en noe svak vurdering å snakke ned evnene til Runar. Tror faktisk de som har sett Matthew i 3 mnd kan ha en viss bedre kunnskap om han, enn de aller fleste her inne.Kommentar
Kommentar