Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fredenburg91
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2013
    • 377

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Jada, jeg vet at dette er OT! Men nå ble jeg så nysjerrig at jeg bare må spørre! Selv om det kanskje blir vel personlig!

    Krysse kjønnsorganer... Har'u flere? Og hvordan krysser du dem...?
    Må gå sammen to og to da serru vel.
    ---------------------------------------------------------------------
    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
    ---------------------------------------------------------------------

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Dette er så hårreisende at det grenser til humoristisk. Laget har prestert søppel i en hel sesong og løsningen på visa er en mental coach som skal bedre forholdet mellom sportsdirektøren og treneren? Det har vel ikke en dritt med det som skjer på banen å gjøre?

      Runar er ferdig i LSK og alle vet det - spørsmålet er bare når spikeren settes i kista. For min del er det gullkanta om vi drar 2-3 seiere i land og sikrer plassen, det er tross alt det viktigste. Men jeg har absolutt ingen tro på at en mental coach under noen omstendigheter gjør at jeg vil beholde Runar av den grunn. Å berge plassen er ikke en prestasjon som bør premieres med fornyet tillit, det er det absolutte minimum. At vi nå velger å bruke penger på en mental coach bekrefter bare alle mine mistanker om hvor dårlig det står til med kompetansen i både styret og administrasjon.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Trønderkanari
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2004
        • 84

        En mental coach som skal være her kun til 11.september.....

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          God natt, LSK. Sånn som dette kan en ikke holde på. Fy faen, men god natt.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Her har nok mange ventet på Mattew og at han skal bli spilleklar, men så sier Runar at siden han ikke har sett han spille på stor bane, så vet han ikke om han vil prøve han mot Viking .

            På 4 uker har Runar altså ikke klart å gjøre seg opp en mening om Mattew er god nok for spill eller ikke ? Hvem er det egentlig som styrer treningene ?
            Hva med å trene litt på stor bane, og få ett bedre inntrykk av en spiller man håper skal være en forsterkning i nedrykks striden.
            Jada, det kommer snart en treningskamp som er en fin annnledning, men poeng mot Viking er vel ganske viktig det og vel ??

            Erik Soler burde gi Runar et kurs i håndtering av det å være trener og ansvarlig for det sportslige. Hva med å være litt i forkant og bruke hode ?

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3201

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              Her har nok mange ventet på Mattew og at han skal bli spilleklar, men så sier Runar at siden han ikke har sett han spille på stor bane, så vet han ikke om han vil prøve han mot Viking .

              På 4 uker har Runar altså ikke klart å gjøre seg opp en mening om Mattew er god nok for spill eller ikke ? Hvem er det egentlig som styrer treningene ?
              Hva med å trene litt på stor bane, og få ett bedre inntrykk av en spiller man håper skal være en forsterkning i nedrykks striden.
              Jada, det kommer snart en treningskamp som er en fin annnledning, men poeng mot Viking er vel ganske viktig det og vel ??

              Erik Soler burde gi Runar et kurs i håndtering av det å være trener og ansvarlig for det sportslige. Hva med å være litt i forkant og bruke hode ?
              Med Runar er det blitt åpenbart at læringen må begynne på nivået: "Dette er en ball"

              Kommentar

              • armykanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2009
                • 742

                Jeg stusset også på den uttalelsen! Matthew er seriøst et av de største talentene i Nigeria pdd, også veit ikke Runar som har hatt han på treninger i 3 mnd om han fungerer på stor bane. Altså... Han gjør det jaggu ikke lett å stole på evnene hans.

                Kommentar

                • Vidarw
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Apr 2006
                  • 67

                  Det sto vel at han ikke fikk trene med laget på stor bane pga manglende Arb tillatelse / spillertillatelse i RB, hvis jeg ikke husker helt feil.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4380

                    Men G.Martin ute av kampform med et par kg ekstra heiv vi inn umiddelbart mot Bodø
                    ..................

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      Opprinnelig skrevet av Vidarw
                      Det sto vel at han ikke fikk trene med laget på stor bane pga manglende Arb tillatelse / spillertillatelse i RB, hvis jeg ikke husker helt feil.
                      '
                      Det er vel ikke forbud mot å legge opp trening på stor bane. Spille mot LSK 2 laget eller kombinere 2 jevngode lag.
                      Å arrangere en treningskamp mot et annet lag, er vel kanskje ikke tillatt, men likevel..... Her skal man vurdere helt frem til avreise lørdag om han blir med .

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7080

                        Opprinnelig skrevet av armykanari
                        Jeg stusset også på den uttalelsen! Matthew er seriøst et av de største talentene i Nigeria pdd, også veit ikke Runar som har hatt han på treninger i 3 mnd om han fungerer på stor bane. Altså... Han gjør det jaggu ikke lett å stole på evnene hans.
                        Jeg syns uttalelsen fra Kristinsson om Matthew i dag er totalt absurd. Han bør ha dannet seg en oppfatning om hvorvidt han er kvalitativt bedre enn de andre vi har tilgjengelig. Hvis svaret er ja (og det får en sannelig håpe) er det faktisk ingenting å tape på å ta ham med.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          RK må få forbud mot å snakke ,det blir bare sykere og sykere uttalelser. Hvis det er språkbarrierer her så må noen inn og korrigere. Vi er tidenes vits i norsk fotball nå. En spiller som har trent med klubben i 1/4 år må da vel for svingende være klar for å kunne spille på STOR bane

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3373

                            Kan noen legge ut et referat over hva Runar sier i intervjuet med Morten som ligger på RB nå? Før kamp-intervju.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2937

                              Kommentarene i denne tråden tyder på at KFL (eller rettere sagt; Forumet) trenger en mental trener, vel så mye som RK/TB. Absolutt alt som kommer av avis-sitater fra Kristinsson blir snudd, vendt, vrengt og stilt opp ned før det forstås i aller verste mening og kritiseres sønder og sammen over 10-12 forumsider. Canary shit storm, big time.

                              Kommentar

                              • forzafugla!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 461

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Kommentarene i denne tråden tyder på at KFL (eller rettere sagt; Forumet) trenger en mental trener, vel så mye som RK/TB. Absolutt alt som kommer av avis-sitater fra Kristinsson blir snudd, vendt, vrengt og stilt opp ned før det forstås i aller verste mening og kritiseres sønder og sammen over 10-12 forumsider. Canary shit storm, big time.
                                Hvis du er uenig i noe av det som er skrevet står du jo fritt til å argumentere mot det..

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2937

                                  Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                  Hvis du er uenig i noe av det som er skrevet står du jo fritt til å argumentere mot det..
                                  Å skulle "argumentere mot" babbel og skvalder, er som å spille sjakk mot en sjimpanse. Og jeg har bestemt meg for å holde meg på god fot meg Katta ut 2016. Jeg har større planer enn som så.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4073

                                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                    Å skulle "argumentere mot" babbel og skvalder, er som å spille sjakk mot en sjimpanse.
                                    Tidenes selvskudd på forumet?
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1472

                                      Jeg synes Runar på Lsk magasinet snakker tydelig og greit. Færre "liksom". Enda klarere tale om både seg selv, styret, Torgeir og forsåvidt Erik. Fremstår for meg ærlig, og jeg synes han har blitt skarpere i kanten, noe som kler han.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4380

                                        Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Kan noen legge ut et referat over hva Runar sier i intervjuet med Morten som ligger på RB nå? Før kamp-intervju.
                                        Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Kan noen legge ut et referat over hva Runar sier i intervjuet med Morten som ligger på RB nå? Før kamp-intervju.
                                        Ble selvsagt mye spørsmål om all støyen den siste uka. RK sier at han kjenner på presset men så lenge han fortsatt har tillit så skal han gi 100% for å forsøke å snu trenden og ta flere poeng igjen. Han erkjenner at han kan ligge tynt ann ved et nytt tap her. På spørsmål om han blir påvirket av at halve styret vil ha han fjernet så svarer han at styret tenker han ikke så mye på, og nevner også at noen ikke har peiling på fotball der, noen har litt peiling, og noen har ganske god peiling. Men det viktigste (i hans øyne) er at sportssjefen (Bjarmann) har tillit til han.Jeg tror ikke det var så spisst ment som det kanskje ser ut som i overskriften på RB.no, men det var litt snålt sagt uansett.

                                        Angående kampen på søndag så ble det ikke sagt så mye nytt og spennende. Han ønsker seg som vanlig spillere som går i krigen, og er lojale mot kampplanen. Han nevner (på spørsmål fra Sves) at Malec og G.Martin ser ut til å samarbeide bra sammen på topp, og sier at de kommer stadig bedre i form, uten at han røper noe om mulig lagoppstilling. Han sier samtidig at Erling fortsatt legger ned en solid jobb på trening, noe jeg tolker som at han også fortsatt har stor tillit til Erling. Kanskje RB's antatte lagoppstilling ser ganske riktig ut.

                                        Alt i alt ikke det verste intervjuet jeg har hørt av Runar.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1472

                                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                                          Jeg stusset også på den uttalelsen! Matthew er seriøst et av de største talentene i Nigeria pdd, også veit ikke Runar som har hatt han på treninger i 3 mnd om han fungerer på stor bane. Altså... Han gjør det jaggu ikke lett å stole på evnene hans.
                                          Det er ingen som tviler på kvalitetene til spilleren. Det gjør da ikke Runar heller, om han ikke setter han rett inn på laget?
                                          Det er glimrende om han kan gå raskt inn. Det er vel også meningen. Raskt i forhold til andre spillere fra Nigeria. TL er annerledes enn feks ligaen i Nigeria (ja, selv annerledes enn Danmark, Sverige og Island..)
                                          Og dette handler også om lagspill. Så kanskje velger Runar heller å ha Bonke som alternativ på benken jfr midtbane denne kampen, og heller la Matthew starte på 2laget? Jeg vet ikke. Men jeg synes det en noe svak vurdering å snakke ned evnene til Runar. Tror faktisk de som har sett Matthew i 3 mnd kan ha en viss bedre kunnskap om han, enn de aller fleste her inne.

                                          Kommentar

                                          Working...