Det bør i alle fall ikke være tvil om at store deler av styret bør byttes ut ved første anledning.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Det eneste som kan redde oss er at Owe Halvorsen ser på resultatene til de andre lagene i bunnen som han gjorde sist, og evaluerer Runar basert på de.Kommentar
-
Håpløst å se han bare sitte passivt på benken i store deler av kampen. Få se litt coaching fra sidelinja da for faen! Engasjement!!! De eneste gangene han reiser seg er hvis vi scorer eller at han er tørst og skal hente drikke...................Kommentar
-
Nå er dette kanskje bare en liten dritting og kanskje ikke helt rett engang. Men i post-match intervju virker det som han er fornøyd med at man holder seg til planen i 90 min selvom man blir liggende under. ( altså ikke endrer kampbilde )
Vet det er pirkete men er det noe som menes er det jo skandale lang vei haha. Er dette bare piss eller stemmer det ?Kommentar
-
Det var 4-4 i styret og Halvorsens dobbeltstemme avgjorde, ref. lekkasjene. Vi må håpe at de fire andre styremedlemmene kan få en av de tre til å endre sin stemme. Da er det flertall, uansett hva Owe måtte mene.Elska þetta félagKommentar
-
-
Og nå står Gud på TV og snakker om verdien av å kunne forsvare seg med ball, noe vi etterhvert ble ganske gode på under Haglund, men som nå er forsvunnet som dugg for sola. Faen meg så deprimerende! Eller er det blasfemi han driver med?Kommentar
-
Snakkes mye om forbedringer og at det går i riktig vei, ser lyspunkter og alt det der, men vi vinner jo F*** meg aldri kamper lenger.
Er seriøst skuffa over RK i denne kampen. Hadde forventa en mye mer fremoverlent, agressiv og skjerpa Runar.
Evner jo ikke å gjøre grep underveis i kamp som setter ut motstanderen eller tar ut spillere som alle kan se underpresterer. Hvorfor i helvete spiller Malec i 90min? Hvorfor bruker han ikke mer av benken?
Er jo coaching i verdensklasse med negativ forstand. Runar er sikkert en dyktig trener på feltet og flink til å se folks styrker/svakheter, men synes han er utrolig naiv i inngangen til kamper og underveis.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Håpet selv at Arne skulle ta over, men slik ble det ikke. Da er det beste vi som supportere kan gjøre er å støtte laget så godt vi kan, det inkluderer også ikke spre negativitet overalt.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Det kommer ikke til å skje. Det styret som ga fornyet tillit og satte i gang et toukers prosjekt med Erik Solèr kan ikke snu p.g.a. uavgjort i Stavanger og en uke med Erik Solèr. Runar sitter trolig trygt til etter at Tromsøkampen er blåst av. Om han sitter lenger enn det avhenger av resultater.Kommentar
-
Det kommer ikke til å skje. Det styret som ga fornyet tillit og satte i gang et toukers prosjekt med Erik Solèr kan ikke snu p.g.a. uavgjort i Stavanger og en uke med Erik Solèr. Runar sitter trolig trygt til etter at Tromsøkampen er blåst av. Om han sitter lenger enn det avhenger av resultater.
Jeg håper fortsatt at vi kan klare å berge plassen, men etter min mening bør uansett Runar, Siggi og Owe være historie til neste sesong.Kommentar
-
Ååååh, det er vanskelig det - men du har selvfølgelig rett, og jeg klamrer meg foreløpig til de lyspunktene jeg klarer å finne. (Og Arne er vel fortsatt i kulissene om nå resultatene fortsette å utebli).Kommentar
-
Irriterende repeterende gnelder av sure meninger har ikke noe konstruktivt ved seg. Å komme med kritikk uten at det ligger en positiv intensjon bak har så forferdelig liten verdi. Det er vel ingen her på forumet som ikke har fått med seg at majoriteten her ønsker at Runar skal få en fot i ræva så fort som mulig, men man trenger ikke å påpeke dette om att og om att hver jævla dag. Kanskje man burde lage to Runar tråder. En som er forbeholdt negative bemerkninger, så slipper de av oss som begynner å bli lei av å høre dette repeterende gnålet å være innom den tråden. Denne tråden har jo tatt helt av i å komme med negative kommentarer om en hedersmann som Runar. Det er nesten sånn at man begynner å bli flau over å frekventere denne tråden. Han er da vel ikke nødvendigvis noen dårlig trener selv om han har mislykkes i LSK. Det jo helt normalt at også gode trenere jevnlig ikke vil lykkes med den jobben de gjør. Jeg vil tro at han er i samme posisjon som flertallet av oss her inne. Jeg kjenner i hvertfall godt på følelsen av å ikke ha lykkes med å gjøre en god nok jobb.Kommentar
-
Kommentar