Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Pisset vekk en hel, positiv omgang med en taktisk naivitet jeg ikke trodde kunne forekomme på toppnivå. Hvem faen sender opp begge backene ett minutt før pause? Det er så en gnir seg i øynene.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4380

      Dette går ikke lenger. Og tiden begynner for alvor å renne ut. Nå er det faen meg nødt til å skje noe, hvis ikke går dette ned.
      ..................

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3373

        Det brenner på dass!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Dassen er overtent.

          Kommentar

          • forzafugla!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 461

            Samme våset som vanlig fra Runar..

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4380

              Fy faen jeg blir bare mer og mer forbanna over at dette bare skurer og går i all evighet. Hæ?? Er det 1 seier på 14 kamper nå? Fy faen! Og når man ser alt det røret som skjer ellers så ber jeg til gud om at dette marerittet er over snart. Spillere ga faen og fikk holde på i vårsesongen, noen banker løs på hverandre og blir utelatt fra troppen. Den ene krisen etter den andre. Lista er lang som et vondt år.

              DETTE...GÅR...FOR...FAEN...IKKE...LENGER!!
              ..................

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                Jeg tror ikke han gir seg før det er 100% sikkert at vi går ned. Da kan han tre til side. "Oppdrag utført".

                Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Så det var Origis og Jradis interne stridigheter som hadde sklidd ut før og nå nådde sitt klimaks? Er dette noe av det som Runar før sikta til da han sa han hadde vært for snill og latt ting skli ut? Hvis så, er ikke det også rettmessig kritikk av Runars kapasitet som trener? Rydje ser klar fremgang, klovn!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    https://www.nrk.no/sport/ruud-scoret...ama-1.13130160
                    Når NRK spør om Kristinsson føler at han har tillit blant spillerne og blir lyttet til, svarer treneren:

                    – Du så kampen, du så at Lillestrøm fortjener mer. Det er dommeravgjørelser som gjør at vi taper. Førstemålet skulle aldri stått, og tredjemålet skulle aldri vært frispark, sier Kristinsson før han fortsetter:

                    – Spillerne står bak meg og det har de gjort hele tiden. Hvis vi ser på treningene og kampene vi har spilt i det siste, så er svaret «ja»: spillerne gjør hva jeg sier. Det har vi vist, og det viser vi i dag. Så det er egentlig et dumt spørsmål hvis du har sett kampen.

                    Treneren unnskylder tonen og smiler når NRKs reporter svarer at han selvsagt så kampen.
                    Gitt at han er sitert riktig av NRK sin journalist, så er dette intet mindre enn en skandale at RK fortsatt står på lønningslista til Sportsklubben.

                    Og videre:
                    RB meldte tidligere søndag at keeper Arnold Origi og kantspiller Bassel Jradi, to av lagets beste spillere denne sesongen, havnet i håndgemeng under fredagens trening.

                    Kristinsson utelot begge fra søndagens kamptropp mot Odd.

                    – Vi har regler vi må følge, og da spiller det ingen rolle hvem det er eller hvilken situasjon vi er i. Vi følte det var riktig å sette dem ut, forklarer Kristinsson til NRK.
                    Vi kommer aldri til å VINNE noe med Runar som trener, dersom dette er sånn han tenker. Sånn som dette kan en holde på i barnehagen, ikke i Sportsklubben. Deler de ut smilefjes til spillerne og forteller at alle er vinnere, alle løper på idealtid og ingen taper på trening?

                    Jeg blir helt satt ut av denne tantementaliteten som spiser opp Sportsklubben innenifra. Før var det vondt å møte LSK, nå er det vondt å lese hva de bedriver innad i koseklubben. Det neste blir vel at styret vedtar at LSK ikke skal tape fotballkamper, og følgelig henviser til dette vedtaket når de blir spurt om de er kompetente til å drive sjappa.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Runar Kristinsson sitter trygt hele veien ned i OBOS-ligaen. Bare å innse realitetene. Skulle klubben mot alle odds beholde plassen, er det bonus.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5099

                        Halvorsen freder Runar før mandagens styremøte.

                        http://www.vg.no/sport/fotball/lille...on/a/23791243/

                        Gratulerer!

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          Men er de andre i styret kun nikkedukker? Den dobbeltstemmen kan da ikke være nok lenger? Vi er vel nødt til i det minste prøve å holde oss? Tomheten er total.
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • forzafugla!
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 461

                            Kan begynne å lure på hvor lojaliteten til enkelte i styret ligger.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3373

                              At Owe går ut og freder Runar kun to uker etter forrige styremøte er ingen overraskende uttalelse, jeg hadde blitt mer overrasket hvis Owe direkte hadde sagt at nå var tilliten brukt opp. Jeg regner med det skal stemmes i kveld også, og at det ikke bare skal drikkes kaffe og slå av en prat rundt det sportslige? Og da regner jeg også med de som stemte for sist (utenom Owe), nå har endret mening og tenker fremtiden til Sportsklubben og tar til fornuft og avsetter Runar. Det er det eneste riktige nå. Ikke bare rundt det sportslige, men også alt utenom som over tid har blusset mer og mer opp og som toppet seg med situasjonen Origi vs. Jradi.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4380

                                Det er bare å gi opp nå. RK trener oss ned i Obosligaen. Helt skandaløst.

                                Per Mathisen etterlot seg en klubb med uforsvarlig drift, det skal ikke glemmes. Men siste rest av ambisjoner forsvant da han forlot Åråsen.
                                ..................

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2558

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Det er bare å gi opp nå. RK trener oss ned i Obosligaen. Helt skandaløst.
                                  Sier det igjen. Han sitter trygt. Kommer ikke til å få sparken. Fredet mann.

                                  Har noen sett Bjarmann i det siste? Helt stille fra den kanten.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    Inkompetansen i styret og på trenerbenken finner hverandre og holder hender rett ned i OBOS.

                                    Kommentar

                                    • Klimtkongen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2014
                                      • 419

                                      Opprinnelig skrevet av Børge

                                      Sier det igjen. Han sitter trygt. Kommer ikke til å få sparken. Fredet mann.

                                      Har noen sett Bjarmann i det siste? Helt stille fra den kanten.
                                      Tror vi må spille mot Tromsø og tape før vi kan forvente at Runar blir kastet. Hva er det som har endret seg? Vi har en uavgjort borte mot Viking og ble bortdømt mot serietoer Odd. Man valgte å hente inn Solèr og man må se resultatet av det før nye tiltak kan forventes. Utfallet av de to siste kampene er ikke bra, men bak resultatene så er det vel bra nok til å redde Runar enda en uke.

                                      Når vi først skulle tape mot Odd så hadde det gjort styrets oppgave enklere om vi ble slaktet 0-5. Så lenge ikke spillerne krever endringer, så tror jeg 2-2 og 2-4 holder for enda en uke. Men med tap mot Tromsø, så er det nok slutt. Spørsmålet da er om det også er for sent.

                                      Av kampene som er igjen, bortsett fra Tromsø (tror Runar leder laget mot dem og tror vi taper), så er det hjemme mot Sogndal og Start og borte mot Stabæk som er kamper vi må vinne. Det står nå mellom oss, Stabæk og Ålesund å unngå de to siste plassene. Man skal være ganske optimistisk for å mene at vi er favoritt til å ta flest poeng av de tre lagene herfra og inn. Som det er i dag så er jeg ikke en gang sikker på at vi unngår tap mot Start.

                                      Kommentar

                                      • forzafugla!
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 461

                                        Svesengen kommer med støtte til Runar i RB idag også. Får ikke lest hele pga pluss, men virker som Svesengen tror at om vi bare blør nok for drakta, samme hvor ræva taktikken er, så vil vi vinne... Blant de som har litt makt i klubben virker det som en prøver å sette verdensrekord i å støtte en trener som hverken har vist kloke taktiske valg eller vunnet på ørten kamper.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Svesengen peker på utvikling, faktisk. Er vel knapt 10 % av spilerne i dag som har vært under Kristinssons vinger noe særlig lenger enn en vanlig graviditet. Meg bekjent handler ikke lag "i utvikling" inn forsterkninger i alle ledd dersom da utviklingen ikke gå i retning av nedrykk. Regner med å se Svesengen i LSK-styret ganske snart med den resonneringsevnen

                                          Kommentar

                                          Working...