Tror det er for sent
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Kommentar
-
Tror han ryker i morgen, eller mandag. Etter denne runden er det vel ingen som kan tro på at man klarer seg? Med RK som trener ser dette helt natta ut. Topp 10 spillere på sitt beste i serien sitter på benken.. Forsvarsspillet har vært ræva i hele år, men ikke en eneste forsterkning. Flere gode spillere har vært tilgjengelig, både keepere, forsvar og midtbane. Ikke skyld på penga, ikke skyld på dommerstanden.Kommentar
-
Kommentar
-
Det faktum at Arne ser ut til å være eneste alternativ er ganske talende for den skrikende mangelen på kompetanse og nettverk i klubben. Ikke at jeg tror Arne nødvendigvis er et dårlig valg, men alle som hentes inn til styre og stell har på et eller annet tidspunkt hatt postadresse i sykkelavstand fra Åråsen. Akkurat nå kan jeg leve med Arne, da han tross alt forbedrer våre odds drastisk. Men etter sesongen bør hoder rulle, og erstattes med kompetente mennesker som forstår fotball og klubbdrift."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 6Kommentar
-
Dette er selvsagt trist sorti for både Runar og LSK, men det gir oss i det minste en praktisk mulighet til å holde plassen. Jeg anser det som en selvfølge at erstatteren er klar, og mye peker på at det blir Erlandsen. Det er positivt at man nå har tatt grep, men dette er selvsagt alt for seint og på mange måter et klønete tidspunkt å gjøre det på. I de siste to matchene har vi faktisk fortjent minst 4 poeng, men manglende kvalitet og marginer i begge bokser har tippet mot oss.
Gjelder å krysse fingrene for trenerbytte-effekten og at andre lag får en dårlig høst nå.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Noen har vel allerede med rette sagt at vi like godt kan få inn Erlandsen når vi tross alt har endt opp med å spille Erlandsen-fotball. Men hvis dette er noe annet enn en caretaker ut sesongen kan man slukke lysene på Åråsen for godt. Nye impulser, for faen!👍 1Kommentar
-
Det er merkelig det ikke er skjedd før. Nå ser vi vel at det er det eneste riktige for å prøve å berge plassen nå.
Tom Nordlie vil vel være et godt valg, men koster nok endel. Erlandsen vil mest sannsynlig bli valget, og det har jeg troa på at kan redde plassen. Laget er for godt til å rykke ned. Får bare håpe den som tar over, klarer å få ned skulderne på spillerne, og luker vekk de enkle feila som stadig dukker opp.Kommentar
-
Så intervju med Runar på fotballxtra nå, og ingen tvil om at han er et tvers igjennom bra menneske.
Hadde han vært en like god trener som han er menneske så hadde vi vært seriemestre. Synes det var trist, men nødvendig at det endte med avskjed.
Ønsker han alt mulig godt, og kanskje han kan komme tilbake om fem-seks år med litt mer erfaring i bagasjen.👍 11Kommentar
-
Brent alle broer for min del med sin trenergjerning. Umulig å se bort ifra løgnene, alle de hårreisende uttalelsene og antallet ganger klubben rett og slett ble pissa på ute på banen på bakgrunn av hans totale manglende taktiske forståelse. Forlater han et LSK på direkte nedrykk gjenspeiler det akkurat hvilken katastrofe han har vært for klubben, noe det ikke er noen unnskyldning for.👍 2Kommentar
Kommentar