Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er nesten det samme for meg hvem vi sender så lenge Palmi smaker benken etter den kampen han leverte i Drammen.
Men det skjer jo ikke. Synes synd på Mjelde som må sitte og se på at Palmi får sjanse på sjanse uten å bevise en puck.
Det er nesten det samme for meg hvem vi sender så lenge Palmi smaker benken etter den kampen han leverte i Drammen.
Drammen? Mannen har spilt rævva i hele sesongen! Drammen var bare toppen av kransekaka. Få'n ut og eventuelt sett Erling til høyre. Mulig dette ødelegger Haglunds geniale plan om at keeperutspillene alltid skal slås mot en hodesterk Palmi på høyra der men...
Jeg vil se ett hjemmelag som trøkker til som aldri før, masse muskler i Simen og Friday med fullt trøkk fra resten av gjengen fra første sekund. Vise seg frem for ny trener og sette lista for fremtiden uten Haglund. Hvem vil være på laget i 2015? Bevis det. Palmi, han kan starte på benken og bli der.
Det kjedelige med denne kampen er at LSK også må (bør) ta hensyn til opprykket til 2. divisjon, som avgjøres lørdag. De som startet mot Godset kan ikke spille mot Gjøvik-Lyn, altså bør det være veldig gode grunner for å endre på laget. Ohi ut og Johan inn er en endring som uansett må gjøres. Tvilsomt om det er flere endringer som er så nødvendige at det er verdt det totalt sett. De som byttes ut fra Godset til Start ender opp med å ikke bidra for noen av lagene våre i helga, og det har vi neppe råd til.
Nå har vi fått en ny sjanse til å spille om Europacup neste år.
Bra opptakt til morgendagen på Åråsen, som trenger litt spenning før oppgjøret! Klarer vi tre poeng, er faktisk ikke Europacup neste år så urealistisk. Vi møter Glimt som mest sannsynlig ikke har noe å spille for på Åråsen neste helg igjen, før vi avslutter mot Saprsborg i samme situasjon. To uavgjort for Godset nå er ikke utenkelig. Men da må vi begynne å vinne i morgen!
Sesongen under ett har vi vært gode hjemme mot lag vi bør klare å slå. En seier i morgen hadde vært en skikkelig vitamininnsprøytning igjen, både for avslutningen av sesongen og for å holde oppe hjemmestatistikken.
Jeg svarer selv. Han er tydeligvis ikke et alternativ i 11ern mot Start. Siden Haglund har latt Powell bruke han i 75 min. i opprykkskampen for LSK2, kun 27-25 timer før avspark i Start-kampen. Mjelde spilte også 75 min. og Bonke 80 min. så de er nok også uaktuelle i 11ern.
Ringstad, Kippe og Nordermoen uaktuelle pga. skader. Origi og Fofana småskadet, men blir sannsynligvis klare.
Jeg tror at Haglund starter med dette laget mot Start, hvis ikke flere blir skadet eller syke før kampstart:
Leste et sted, tror det var papir-RB, et intervju med Ajer. Fritt etter hukommelsen; Sa bl.a. at han hadde vært syk og trodde ikke han startet kampen. Han håpet ikke Kanari-Fansen var alt for sint for at han dro. Han ville ikke reise, men fikk ikke lov av foreldrene å bli igjen. Ville uansett en gang i framtiden spille for LSK.
Jeg mener vi må juble skikkelig når hans navn blir lest opp før kampstart hvis han er i 11ern, eller hvis han kommer innpå. Ikke hans feil at foreldre er teite
Haglund viser igjen klare svakheter på laguttaket. Hvorfor i helvete får de som ikke prestere gang etter gang starte, når vi har erstattere? Er sjeleglad for at Haglund ikke blir med videre.
Disse starter, Origi,Riise,Amundsen,Ødegaard,Mikalsen,Palmason, Andersson,Lundemo,Fofana,Moen,Knudtzon
Haglund viser igjen klare svakheter på laguttaket. Hvorfor i helvete får de som ikke prestere gang etter gang starte, når vi har erstattere? Er sjeleglad for at Haglund ikke blir med videre.
Disse starter, Origi,Riise,Amundsen,Ødegaard,Mikalsen,Palmason, Andersson,Lundemo,Fofana,Moen,Knudtzon
Pelle har vel karantene. Men faen. Hadde satt en jr med målteft på topp.
Værste utfall: 0 mål, som Erling siste tia.
Beste utfall: mål, og rikspressen skriver at vi har en "Ødegaard" på gang og folk synes iaff noe er interresant med LSK
Kommentar