Lillestrøm Sportsklubb - Start 26.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Bare ler jeg, LSK skaper plutselig haugevis av sjanser og Palmi treffer på alt han prøver på. Det er noe magisk i blåsten i dag.Kommentar
-
Nå har LSK spilt en god kamp, men dette Start-laget må være det dårligste laget jeg har sett på Åråsen på flere år.Kommentar
-
-
Enkleste seieren vi har tatt på år og dag. Hadde vi opptrådt slik Start gjorde i dag, ville halve forumet daua av hjerteinfarkt. Fridays utrolig dårlige avslutning på blank kasse og Mjeldes ditto irriterer meg. Vi burde hatt minst seks, kanskje åtte i dag. Men pøttsann, vi er fire poeng foran kukkskallene og har nesten sikret femteplass.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Med seier over glimt og at godset ikke slår Molde, så blir det spenning i siste serierunde. Hadde vært moro med litt spenning i den runden. Glimt er nok langt bedre enn dagens startlag.
Spennende variant med at Riise har ansvar for hele høyresiden, mens vi har Palmi, Johan og Lundemo sentralt. Kan ikke si noe annet enn at det var vellykket, men jeg får fortsatt mark av tempoet vårt og mangel på å se muligheter fremover i banen.Kommentar
-
Klippekortenes kveld! Herlig å se det tredje målet til Palmi curle inn i vinkelen. Dårlig nytt at både Vaagan og Erling halta etter kamp, sistnevnte hadde til og med ispose.Kommentar
-
I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Dette ser lovende ut for ny kamp om fjerdeplassen. Glimt ser ut til å gå mot 3 poeng og Godset har igjen verst tenkelig motstand. Tar vi Glimt i neste runde kan fort siste serierunde bli en triller. Nå tror jeg vi med trygghet kan se oppover og ikke nedover på tabellen!
Fullstendig dominans i dag, så suverene har vi ikke vært i noen annen kamp i år. Det skal selvsagt et meget svakt Start-lag ha noe av æren for, men denne kampen sto vi løpet ut og var best i 90 minutter.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Den avgjørende faktoren er om møkka fra Molde gir faen i kampen mot Godset eller ikke. Kan til og med akseptere noen Gulbrandsen-scoringer hvis det hjelper oss å ta fjerdeplassen.Kommentar
-
Spillerne har jo cupfinalen i bakhodet i de siste rundene med hensyn til å spille seg inn på cupfinalelaget så tror ikke de safer innKommentar
-
Kommentar
Kommentar