Sesongkort 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2558

    Sesongkort 2015

    Da er det gjort klart for salg av sesongkort for 2015 - oversikt og priser på lsk.no

    Merker meg at goder som Kaffe- og popcornkort har forsvunnet. En enklere prisstruktur er innført, men samtidig har enkelte plasser blitt en del dyrere (vel, samtlige plasser har blitt dyrere så vidt jeg kan huske...). Jeg har vel mine klare meninger om hva jeg mener om prisingen, men velger inntil videre å holde kjeft.

    Skal du ha sesongkort i år? Hva mener du om godene man får ved sesongkort i 2015?

    Kjør debatt.
    Sint og tverr på felt N
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    #2
    Prising har visst ikke så mye å si på folk når de handler sesongkort , selv skal jeg kjøpe tidligst mulig, da mer penger i Q4 er noe LSK virker som de trenger.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2558

      #3
      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Prising har visst ikke så mye å si på folk når de handler sesongkort , selv skal jeg kjøpe tidligst mulig, da mer penger i Q4 er noe LSK virker som de trenger.
      Tja... En økning på ca 25 % er ikke en liten sum om man er en hel familie på for eksempel 2 barn og 2 voksne. Blir nærmere kr 2000,- i økning fra sist sesong.

      Sier ikke at jeg selv og min familie ikke skal kjøpe sesongkort, men jeg tror det vil sitte lengre inn for flere enn høsten 2013. Legg til bortfall av et gode som Kaffe- og popcornkort også forsvinner.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        #4
        Kaffe, og popcorn kort.? Det bryr jeg meg ikke stort om, da jeg ikke har sett snurten av noe sånt i 2014. Og har hatt samme setene i 3år på rad. Eller ikke sett snurten av er litt løgn, da jeg fikk ett kort av sykkel på siste hjemme kamp, men aldri motatt noen kort personlig fra klubben.
        Jeg kommer til å fornye uansett, ser det er nevnt 25% økning, og det er vel kun opp fra 2014 sinsyke tilbud. (Ikke 2013)? Og legger seg på en normal økning, som klubben helst kansje skulle sett vært gjort i år.
        Med ny trener, samt iver fra 2014 gode resultater, er vel dette noe klubben håper skal bidra godt til klare selv det innskrenkede budsjettet.

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 846

          #5
          Opprinnelig skrevet av Børge
          Tja... En økning på ca 25 % er ikke en liten sum om man er en hel familie på for eksempel 2 barn og 2 voksne. Blir nærmere kr 2000,- i økning fra sist sesong.
          De sorte feltene på stadion har familierabatt. 1 ordinært sesongkort gir deg mulighet til å kjøpe til resten av din familie til 500 pr. stk.
          Last edited by mrognan; 13.11.2014, 10:59.
          Morten

          Kommentar

          • Emil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 306

            #6
            Positivt med like priser over begge langsider, betyr at pris ikke vil være avgjørende for å få gode plasser, men hvor tidlig man er ute. Det betyr selvfølgelig mye for et tidlig sesongkortsalg.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              #7
              Artig med samma farge på Kanarifeltet som det er på Platina-prisene. Trudd det vart dyrt no ja. Hoho!

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3201

                #8
                Første inntrykk: Frustrerende. Fordi:
                1) Jeg har de siste 3-4 sesongene hatt plasser på felt O. Fra 2015 består av en aller annen grunn felt O av unummererte plasser. Skal vi beholde plassene (eller tilsvarende gode plasser) våre må vi da møte opp seriøst tidlig på alle kampene. Fellesskapet vi har bygd opp rundt plassene våre går også til hel***e når vi da stadig skyfles rundt.
                2) Alternativet blir da å flytte til et annet felt med nummererte plasser. Men der er de fleste gode plassene holdt av den neste måneden til dem som hadde sesongkort der i 2014…
                3) Jeg kan ikke gå på nettet og se hvilke plasser som er ledige på andre felt og bestille enkelt, men må ta en tur til Lillestrøm - hvilket koster meg minimum 3 timer i en hektisk hverdag.

                Seriøst?

                Kommentar

                • Gigi
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Sep 2009
                  • 110

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  3) Jeg kan ikke gå på nettet og se hvilke plasser som er ledige på andre felt og bestille enkelt, men må ta en tur til Lillestrøm - hvilket koster meg minimum 3 timer i en hektisk hverdag.
                  Det er frustrerende, men du kan tinge bestemte plasser eller få opplysninger om hvilke felt det er gode plasser på hvis du ringer - slik var det i hvert fall i fjor. Det er ikke ideelt, det heller, men det tar mindre enn tre timer.

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    #10
                    Prisen på mitt sesongkort har da gått ned med 25% - dog bare hvis man sammenligner med "veiledende" pris for 2014 før jubileumsrabatt. Men det er jo ikke mye tvil om at prisene ble oppjustert ganske kraftig slik at man kunne gi 40% rabatt.
                    Allikevel er det vel uansett snakk om en 10% lavere pris enn 2013 nivå.

                    Kommentar

                    • gorken
                      Administrator
                      • May 2006
                      • 1483

                      #11
                      Det kommer også nettbestilling, men ting tar tid med billettservice.
                      I have this condition.

                      Kommentar

                      • tonkro
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 344

                        #12
                        Håper spillerne tar ringerunde igjen, sånn som de gjorde før 2011 eller 2012-sesongen. Det er det eneste året jeg har hatt sesongkort... Ikke at jeg ikke går på kamper alle andre sesonger, men da betaler jeg bare fra kamp til kamp. Syns uansett det var et morsomt tiltak, ikke hver dag Johan slår på tråden Det ble sesongkort på både meg og samboeren den gangen.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5916

                          #13
                          For meg som synes det er litt over the top å kjøpe sesongkort, var billettprisene mest interessante.

                          Det er altså påslag på 50 kr for kjøp av billett til kanarifeltet på stadion. Er det nettløsning for kjøp av billett til feltet? Hvis ikke er prisen ikke 200 kr, som de hevder - den er 250,-.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • mrognan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 846

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            For meg som synes det er litt over the top å kjøpe sesongkort, var billettprisene mest interessante.

                            Det er altså påslag på 50 kr for kjøp av billett til kanarifeltet på stadion. Er det nettløsning for kjøp av billett til feltet? Hvis ikke er prisen ikke 200 kr, som de hevder - den er 250,-.
                            Det var i hvert fall mulig i år å kjøpe billett til feltet på nett.
                            Morten

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5916

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av mrognan
                              Det var i hvert fall mulig i år å kjøpe billett til feltet på nett.
                              Takk, det har gått meg hus forbi.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                For meg som synes det er litt over the top å kjøpe sesongkort, var billettprisene mest interessante.

                                Det er altså påslag på 50 kr for kjøp av billett til kanarifeltet på stadion. Er det nettløsning for kjøp av billett til feltet? Hvis ikke er prisen ikke 200 kr, som de hevder - den er 250,-.
                                Dette gjelder hele stadion, ikke bare feltet.

                                200kr er for medlemmer, 250 for ikke medlemmer. +50 kr på dette hvis du kjøper på stadion.

                                Det finnes andre løsninger enn å kjøpe på nettet hvis du ikke vil kjøpe på stadion, nemlig kiosken som ligger ved Brøtergata.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #17
                                  gikk nettopp opp for meg at felt 0 blir unummerert.
                                  Håpløst, rett og slett håpløst.
                                  Argumentet om at man nå kan ta med kompis som ikke har sesongkort og alikevel sitte sammen er bare piss. Sjelden det er så fullt på åråsen at det ikke er noen ledige plasser man kan sitte sammen.
                                  Ødelegger også samholdet/miljøet som er skapt rundt der vi sitter, da det ikke bare har vært oss som har sitti på de samme plassene, men også folka rundt oss.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5916

                                    #18
                                    Hvis det sjelden er fullt, så er det jo ikke noe problem. Da kan du jo bare sette deg der du pleier. Jeg finner det ellers ganske rimelig at Åråsen har ett felt der folk kan sette seg sammen uten å ha bestemt det høsten i forveien.

                                    Men jeg står, så for meg er det ganske så problemløst :-) Hva med å rense sangstemmen og bli med å fylle feltet i stedet?
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      gikk nettopp opp for meg at felt 0 blir unummerert.
                                      Håpløst, rett og slett håpløst.
                                      Argumentet om at man nå kan ta med kompis som ikke har sesongkort og alikevel sitte sammen er bare piss. Sjelden det er så fullt på åråsen at det ikke er noen ledige plasser man kan sitte sammen.
                                      Ødelegger også samholdet/miljøet som er skapt rundt der vi sitter, da det ikke bare har vært oss som har sitti på de samme plassene, men også folka rundt oss.

                                      De som i dag har plass på felt O og som ønsker å ha fast sete bes å ta kontakt med klubben på sesongkort@lsk.no.
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        De som i dag har plass på felt O og som ønsker å ha fast sete bes å ta kontakt med klubben på sesongkort@lsk.no.
                                        Da skal jeg gjøre det. Liker ting slik som det er (ihvertfall ifht. plassen min! )
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        Working...