2 kort på feltet i år igjen...
Sesongkort 2015
Collapse
X
-
Start med stor suksess med salg av sesongkort. Gratis jubileumsdrakt til alle som kjøper sesongkort. Nevner bare at vi har jubileum i 2017. De har solgt 2500 og håper på 6000(!) solgte før sesongen starter.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
http://www.aftenposten.no/100Sport/f...t-482601_1.snd
Start med stor suksess med salg av sesongkort. Gratis jubileumsdrakt til alle som kjøper sesongkort. Nevner bare at vi har jubileum i 2017. De har solgt 2500 og håper på 6000(!) solgte før sesongen starter.
Barn 6-14 kan kjøpe sesongkort til 600.- uansett plass på stadion, inkl. drakt. Gode priser.
Synd Lsk ikke er interessert i å fylle stadion. Senk prisene, send spillerne ut til klubber og kjøpesenter,flere kiosker og bedre utvalg på stadion. Gjør det enklere å få kjøpt supporterutstyr. Sett opp salgssteder ved flere innganger. Går det an å bestille supporterutstyr og få det tilsendt nå? En kompis av meg skulle bestille 3 drakter tidligere i år, etter 4 mail og 2 tlfsamtaler kom draktene etter 3 mnd. Uten giro/bet.oppl.Kommentar
-
Men står dette på penger? Jeg med kone har ok inntekter så jeg tenker ikkeover det men jeg syns selv at prisene er ok...
Jeg forstår at alt er dyrt for folk med barn osv...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sesongkort er for de aller ivrigste og blant dem er pris ikke så viktig. Det er selvfølgelig en grense for hva Sportsklubben kan forlange og fremdeles selge kort, men jeg synes prisen for 2015 virker fornuftig. Tror de kommer til å selge omtrent det de gjorde i fjor og da ga de jo vekk sesongkortene...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Til de som syns prisen for sesongkort kan virke drøye. De er ikke det. Det må være andre grunner. Se på prisene til Hammarby. De har solgt over 13000 sesongkort. Og hvis dere ser på prisen så ligger den faktisk litt over våre priser. Inntektene i Sverige vil jeg tro ligger lavere en hos Norge. ledigheten er vel også høyere.Kommentar
-
Til de som syns prisen for sesongkort kan virke drøye. De er ikke det. Det må være andre grunner. Se på prisene til Hammarby. De har solgt over 13000 sesongkort. Og hvis dere ser på prisen så ligger den faktisk litt over våre priser. Inntektene i Sverige vil jeg tro ligger lavere en hos Norge. ledigheten er vel også høyere.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Fra rb-artikkelen om sponsorjakten:
LSK solgte i fjor sesongkort til sterkt rabatterte priser i anledning klubbens 40 år i toppen. Denne sesongen er prisene tilbake på 2013-nivå.
– Vi har delt opp stadion i tre priskategorier. Noen seksjoner er litt billigere, sier Lauritsen.
Prisøkningen fra 2014 har ikke gjort store utslag på antall solgte sesongkort. I går var det totalt med privatmarkedet og sponsorer solgt snaut 2.000 sesongkort. Det er rundt 100 færre solgte enn i fjor.
MortenKommentar
-
Lauritsen må vel mene at det er 100 færre enn på samme tid i fjor? I motsatt fall er fjorårets salgstall både skandaløst dårlige og svært opphypede.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar