Sesongkort 2015
Collapse
X
-
Aftenposten med en artikkel hvor de sammenligner prisene på sesongkort blant TL-klubbene. Forøvrig et makkverk av en artikkel, som jeg ikke klarte å holde meg unna å kommentere.
LSK henges ut som den griskeste klubben med sesongkort pris på 4800kr, noe som selvfølgelig er totalt villedende.
Kommentar
-
Aftenposten med en artikkel hvor de sammenligner prisene på sesongkort blant TL-klubbene. Forøvrig et makkverk av en artikkel, som jeg ikke klarte å holde meg unna å kommentere.
LSK henges ut som den griskeste klubben med sesongkort pris på 4800kr, noe som selvfølgelig er totalt villedende.
http://www.aftenposten.no/100Sport/f...n-501429_1.snd
Hurra Aftenposten..Kommentar
-
Haha og kommentarfeltet er tatt vekk, uten et fnugg av kommentar/rettelse fra journalisten. Merkelig måte å drive avis på.Kommentar
-
Kommentar
-
Ny liste over sesongkortsalg fra NTF, foreløpig nedgang for LSK sammenlignet med fjoråret (med rabatter vel å merke):
http://www.toppfotball.no/news/artic...b1vzge7wkhsqy6
De har plassert Mjøndalen, Tromsø og Sandefjord i tippeligaen i både 2014 og 2015, mens ULF, Sogndal og Brann ligger i OBOS begge årene. Hvis lagene blir plassert i riktig divisjon vil OBOS ha en økning på mer enn 50%, mens tippeligaen ha en nedgang. Hvis man regner på måten til Norsk Toppfotball, vil vel tippeligaen komme i pluss hvert år med to til tre nyopprykkede lag hvert år.Kommentar
-
Slik er sesongkortsalgeneNorsk Toppfotball har i dag offentliggjort de foreløpige sesongkortsalg-tallene fra Tippeligaen og 1. divisjon. Mens lagene som har rykket opp og ned naturlig nok har store svigninger, har Molde (6,92 prosent), Strømsgodset (7,38 prosent) og Haugesund (5,36 prosent) merket en betydelig oppgang i salget.
Samlet sett har også Tippeliga-klubbene solgt flere sesongkort i år enn på samme tid i fjor.
Vålerenga (-8,47 prosent), Lillestrøm (-6,28) og Aalesund (-3,92 prosent) er de tre klubbene i Tippeligaen som har hatt størst nedgang.Kommentar
-
Jeg har i hvert fall kjøpt sesongkort til både meg og poden. Vi hadde ikke i fjor - så dermed er det +2 på oss. Selv om vi neppe får gått på så mange kamper siden det stort sett alltid kolliderer med podens fotballaktiviteter . . .woodyKommentar
-
Sto på face at man kan hente i resepsjonen på Åråsen alle hverdager mellom 8-16, i shop'n tirs/tors 15-19 og lør 10-15, samt i dag før kamp på Åråsen fra kl 14.
Tenker at siden kampen ble flyttet, er det enten på Shop'n eller i hallen.."For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Er det slik at ALLE fikk nye sesongkort i år ? Grunnen til at jeg spør er at sist hjemmekamp så jeg noen som prøvde å komme inn med fjordårets kort, det virket jo selvfølgelig ikke, og han klagde sin nød til vakta at han hadde problemer hver gang. Vakta bare sendte han inn ved å dra eget kort. Jeg fortalte personen at han brukte fjorårets kort hvorpå han kun repliserte at "det skal virke".
Nå er det mange som sliter med disse maskinene og hver gang jeg skal inn ser jeg vakta drar sitt eget kort flere ganger for å slippe inn folk. Etter det jeg registrerte nå sist gang så begynner jeg jo å lure litt om det er mange folk på Åråsen som ikke har betalt for billetten ?Kommentar
Kommentar