Treningskamper 2015
Collapse
X
-
-
En rotete kamp men med mye tæl. Holdningen syntes å være: - Det fins ikke ikke et jævla problem på hele forbannade banen som det ikke er mulig å løpe opp. Og det er bra sålenge man får tak i ballen igjen. Mye gikk i hytt og vær, det var en match for terriere. Jeg så en kamp mellom to hundelag på sirkus i min barndom og detta minna veldig, men Fofy viser seg fram igjen og avgjør med den eneste fotballtekniske godbiten i kampen. For øvrig tror jeg ikke det går til helvete i år heller. Jeg ser lyst på sesongen.Kommentar
-
Kunstmål av Fofana etter en god pasning (langs bakken) fra Kippe var den offensive beholdningen etter 1-0 seieren mot Randers.
Defensivt må jeg si dette ser veldig lovende ut. Randers hadde et spillemessig klart overtak gjennom hele kampen, men LSK framsto meget organisert og slapp til svært få målsjanser i mot.
Derimot ble jeg skuffet over angrepsspillet, eller mangelen på dette. Vi hadde knapt eget spill på motstanders halvdel.
Den sentrale midtbanen (Bonke og Margeirson) og de helt på topp hadde ingenting å by på i det offensive.
Dagens kanarifugl: Lum Rexhepi.Kommentar
-
- Så lenge vi har en trener som er enig, så ser jeg ikke mørkt på at den biten vil komme på plass. Runar har vel teft for det offensive, skulle en tro..
Ting tar tid, og i dag er det 2 mnd til seriestart.. La oss håpe og tro at tiden blir brukt bra.Kommentar
-
Jeg så ikke dagens kamp, men utifra rapportene kan man jo konkludere med at vi nå har gjennomført tre treningskamper med en svært gledelig fellesnevner, ett lag som løper livet av seg for hverandre. Med den mentaliteten er det vanskelig å la seg vippe av pinnen, noe resultatene også viser. Nå er det to uker til neste kamp, og håper mye av smårusket av skader da er borte. Ikke store troppen man hadde å ta av der nede, og det er mye nytt i offensiven som det vil ta tid å samkjøre.
Tør påstå at vi ikke kunne stilt slike lag vi nå kan gjøre før Haglund tok over, vi har nå et system på plass som tåler utskiftninger i mye større grad uten at man "kollapser". Det er gull verdt for talentene, en slik trygghet gjør at de vokser kjappere. Og Runar fremstår mer og mer som en ypperlig arvtaker til å ta det hele videre. Den eneste bekymringa er høyresida og hvor skadelidende man fort kan bli av en eneste skade. Jeg håper Ghaedamini signeres og prioriteres med eventuelt Riise ute, og at man finner penger til Cyril.Kommentar
-
3 kamper og et baklengsmål. Om spillet ikke har vært feiende flott, vitner dette om et lag som kommer til å bli solid og som vil plukke jevnt og trutt med poeng gjennom sesongen. Det er det viktigste for meg. Men med spillere som Fofana, Lundemo og Friday er jeg ganske sikker på at det også vil bli levert prestasjoner gjør at det blir underholdende å gå på Åråsen i 2015!Kommentar
-
Man skal ikke undervurdere bevegelsen og løpet til Arni på scoringa til Fofana. Det er Arni som drar med seg stopperen til Randers, og som fører til at Fofana kan rusle inn mot mål.Last edited by McGuffy; 08.02.2015, 11:38.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kjedelig kamp, men likevel en del positive ting man kan ta med seg. Defensivt så vi veldig kompakte og gode ut, og som Runar selv sa til RB, så vi opptrer veldig likt uten ball som vi gjorde under Haglund. Det var første gang jeg så Finnur, og selv om han ikke akkurat dominerte spillet så synes jeg han beveget seg godt da vi var i ballbesittelse - både for å få ball i gunstige posisjoner, men også for å åpne opp pasningsmuligheter mot Lundemo.
Riise og Brændsrød kombinerte fint på høyresiden noen ganger. Sistnevnte ble litt vel lett i en del situasjoner, men hadde en energi og intensitet i spillet som så interessant ut. Ellers synes jeg vi ble litt vel brede i angrepsspillet med få mellomromstrusler. Tidvis var begge kantene ute ved sidelinjene, samtidig som Lundemo hadde droppet ned og dannet en trio sentralt. Dermed var det ikke rart at vi slet med å flytte spillet opp på siste tredjedel.Kommentar
-
Kommentar
-
Fin goll av Fofana, men trudde den skulle være drøyere med tanke på skrytet av den tidligere. Ellers har andre oppsummert kampen tidligere. Bra defensivt, relativt lite offensivt.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
-
Noen som vet hva som er siste nytt rundt matchen 29. Mars mot Godset. Ble listet opp i presentasjonen på LSK.no tidl. i år? Blir det i hallen eller Drammen?Kommentar
-
Mener det ble sagt at Godset-kampen skal spilles på Åråsen. Generalprøven må gå på gress. Det er da om været (og baneforholde antagligvis) tillater det.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Treningskamp i morgen, lørdag. Strømmen mot LSK på Strømmen stadion kl. 14:00. Det er gratis inngang, og vi vet at det blir noen supportere på plass her. Varm opp stemmen før sesongen, vi stiller med flagg og tromme – så støtter vi gutta fram til seier over strømlingene.I have this condition.Kommentar
-
Hvorfor spiller Lillestrøm Sportsklubb treningskamp mot Grånissene fra 2010, den gamle erkefienden?
Maktbalansen har tross alt vært helt perfekt i snart 45 år.
Sist gang LSK tapte for kjerringa mot strømmen var seriekampen spilt 19. september 1970.
NB: LSK har ikke tapt en treningskamp mot Strømmenpakket siden 3. november 1963.
Kommentar
Kommentar