Noen som vet laget vi stiller idag? Topper vi laget eller lar vi andre få prøve seg?
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
Sannsynligvis ikke. Runar sa på møtet at de foreløpig konsentrerer seg mest om det fysiske. og at spilletiden deles mellom hele troppen. Alle skal få en mulighet til å vise seg frem. De vil nærme seg en førsteelver nærmere seriestart.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Liker at vi er ekstremt aggressive i gjenvinninga. Mista ballen og 3 spillere som kaster seg i duellen og vinner ballen tilbake, får vridd spillet og skaper en sjanse på det. Bra! Litt slurv i pasningsspillet er det dog...................Kommentar
-
-
Fikk bare sett noen min av 1. omgang, men ble ikke voldsomt imponert over det jeg så. Ser for det meste ut som vi kun spiller med Lundemo sentralt, de to andre gjemmer seg bort. Virker ikke som vi har så mye annet enn Fofana å bidra med offensivt. Heldigvis har vi Andersson, Friday og Bonke i bakhånd i hvertfall.Kommentar
-
Fikk bare sett noen min av 1. omgang, men ble ikke voldsomt imponert over det jeg så. Ser for det meste ut som vi kun spiller med Lundemo sentralt, de to andre gjemmer seg bort. Virker ikke som vi har så mye annet enn Fofana å bidra med offensivt. Heldigvis har vi Andersson, Friday og Bonke i bakhånd i hvertfall.Kommentar
Kommentar