Treningskamper 2015
Collapse
X
-
Keeperen vår gjør seg ikke bort. Litt annet en hva jeg har sett av Faye og Christensen av de lille jeg har sett av de 3Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Flere en jeg som detter ut ofte?
Bruke ChromeAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Synes dette ser rimelig bra ut! Strømmen er ikke noen stor målestokk, men uansett. Vi fortsetter med meget solid forsvarsspill, og det er det mest gledelige. Strømmen hadde vel knapt èn sjanse. Fremover på banen synes jeg vi har slitt hittil i år, og det gjør vi vel litt i dag og. Men det var et lite skritt i riktig retning her i dag. Lundemo og Fofana BB synes jeg. Morsomt også at Ødegård fikk en veldig fin opplevelse i kassa. Veldig fin og god med beina, så ut som tryggheten selv bak der...................Kommentar
-
Solid bakover, votter og vintre å gå på fremover, Strømmen skal egentlig ikke få lov til å bestemme så mye. Samtidig henger de overhode ikke med de få gangene kombinasjonene våre sitter, og det viser resultatet. Utover Fofana, som blir fantastisk i år, så må jeg også trekke frem Friday. Mange gode stikkere på den tida han fikk, viser at han kan være like mye av et offensiv midtbane-alternativ som en ren spiss. Ellers var jeg bombesikker på at Lundemo skulle sette det frisparket, omtrent som et straffespark. PVM hvem?
Og da er det bare å avslutte med å ønske god jul, som de fortsatt sier på Strømmen. Der varer faktisk jula helt til påske. Enga in disguise.Kommentar
-
Kampen mot Strømmen var merkverdig lik de andre treningskampene i år. Pottetett defensivt. Slapp vel til en målsjanse i mot. Offensivt slites det fortsatt, men vi er i hvert fall effektive med tre mål. Burde kunne klare å styre kampen i mye større grad mot denne motstanderen.
Fredrik Krogstad, som jeg synes har vært svak til nå, tok imidlertid framskritt i dag og viste positive ting.
Fofana, banens beste og er på et nivå over resten.Last edited by vermu; 21.02.2015, 18:50.Kommentar
-
Kampens høydepunkt: Kasey Wehrmann sine utbrudd fra sidelinjen. Klikka i vinkel da Brændsrød tok seg god tid med å knyte skolissene i forkant av 2-0.Kommentar
-
Match igjen på lørdag, mot S08? Hvilke svar håper vi på nå? Er Rex tilbake i midtforsvaret? Blir Johan klar? Skal Marius få lov til å øve seg ordentlig i 10-errollen? Er kepperne klare, eller får vi se mer av Norges mest lovende keeperemne? Regner med at det defensive fortsatt er solid, men bør vi begynne å se klare tendenser til et offensivt spillemønster?
S08 kommer fra en solid 3-0-seier over TL-kollega Sandefjord og deretter et forsmedelig 0-1-tap mot oboslaget Brenn eller hva de nå het igjen. Det er vel å håpe at de kan gi oss skikkelig motstand og en bedre pekepinn på hvor vi står enn mot bademotstand (2010 og dansker på ferie) en drøy måned før alvoret starter.
Å tippe lagoppstilling i treningskamper er som å tippe været i Vesterålen. Det skal bli spennende å se om slyngelyngelen fortsetter å vise seg fram nå som det strammer seg til.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar