løste seg
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
Kommentar
-
Herlig forarbeid av Cyril. Forjævlig av Lundemo å ikke sette det innlegget i kassa.Kommentar
-
Haha, Riise med dagens frekkis. Får en Häcken-spiller fort opp i press bak seg. Hælsparker ballen elegant mellom beina på han, feilvendt.Kommentar
-
Det eneste man kan trekke ut av kamper så tidlig i oppkjøringa er hvem man kan se at har noe å bidra med på dette nivået. En som har det er Cyril, de som ikke har det er Osvold og Krogstad. Kommer de rett fra sofaen? Rexhepi har vel gjort et ok inntrykk.Kommentar
-
Ser antydninger til en litt mer direkte stil, sammenligna med Haglund. Synes BHR, Lundemo (minus bommen), Bonke og Cyril har kommet bra fra det. Udjus fortsatt like håpløs med ballen i beina og jeg krysser finga for at Origi holder seg skadefri.
Ellers fungerer sendinga til Sumo veldig bra hos meg!Kommentar
-
Nesten ikke vits å legge noe i det her. Men Lundemo ser ganske bra ut. Synes de to prøvespillerne også er bra. Bonke tror jeg definitivt får spille en del Tippeliga i år. Blir utrolig viktig å holde Origi skadefri. Sorry Udjus, men det er fortsatt HØY klovnefaktor bak der...................Kommentar
-
Nesten ikke vits å legge noe i det her. Men Lundemo ser ganske bra ut. Synes de to prøvespillerne også er bra. Bonke tror jeg definitivt får spille en del Tippeliga i år. Blir utrolig viktig å holde Origi skadefri. Sorry Udjus, men det er fortsatt HØY klovnefaktor bak der.Kommentar
-
Haha nei. Greit han har noen over sidelinja, men Udjus skaper jo kaos og målsjanser imot på bare tull. Origi er ganske trygg og fin. Selvom han definitivt kan bli bedre...................Kommentar
-
Rexhipi så ut til å ha god ballkontroll og bra fysikk, men gjorde noen horible valg i de minuttene jeg fikk sett.
Cyril må vi finne penger til. Bonke gjør det bra. Krogstad og osvold får nok spille 2. Div i år. Vi mangler en hengende spiss i dag.Kommentar
-
Bonke lever ihvertfall opp til sitt rykte som hardspillende. Kjekset en Häcken spiller rett før pause som ikke spiller i 2. Så lenge han foretar disse ingrepene litt lenger vekk fra 16 meteren enn nå så er det kjærkommentKommentar
-
Ofkir også, ihvertfall delvis - og den nye vifimporten. Finnen har også vært solid. Vi har en genersjon på gang med kjappe, tekniske spillere. Svesengen gikk vel også langt i retning av å si at han tror Johan kommer tilbake.Kommentar
-
Svesengen gikk vel også langt i retning av å si at han tror Johan kommer tilbake.
Det er bare å signe i øst og vest. "Finnen", Gecov og Cyril.
Hva er status på Victor Grodås?Kommentar
Kommentar