Bra! Skal det bli noe fotball ut av dette fra fugla sin side så må det skje i første, så mye spiller vinden inn. Så, mere spill på fot!
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
Kommentar
-
Spør du meg, en relativt underholdende 1. omgang tatt i betraktning at det er første treningskamp på La Manga. Har sett betydelig mer begredelige forestillinger enn dette. Mest positive i mine øyne er Bonke, Friday og Kolstad. Tror Bonke fort kan beslaglegge plassen ved siden av Johan i år med bra radius og stort sett trygg med ball. Friday virker pigg og hurtigere enn jeg har sett han tidligere, scorer også et pent mål. Kolstad har bra tempo i beina og bra ballbehandling, kan fort bli en del innhopp for han i år.
Vi skaper vel 4 ganske gode sjanser, mot Vestsjællands 2. Synes det er skummelt hver gang vi har dødball i mot, det må vi stramme opp. Vi sleit ganske mye med defensiv dødball i både 2012 og 2013 også, håper man setter fokus på det for året. Ellers er det liten tvil om at vinden er en faktor, men holder man kula langs bakken viste Vestsjælland i første omgang at det er mulig å angripe også i motvind. Håper man benytter anledningen til å foreta en del bytter, mange spennende spillere på benken. Synes blant annet Fofana har vært svak. Noen som vet hvorfor Arni ikke er på benken idag?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Vet ikke hvor svekka Vestsjælland er, men uansett absolutt en brukbar omgang. Kunne/burde putta et til, ved først Kind Mikalsen og en ved Kolstad. Fofana hadde også et meget godt skudd som ble slått over. Ganske god kontroll defensivt og selvom vinden skaper litt trøbbel og unaturlige situasjoner...................Kommentar
-
Tja, Vestsjælland er midt i sesong, og selv om de også har hatt vinterferie bør de være betydelig mer match-fit enn oss. Jeg er ganske fornøyd med tempo i beina på gutta, bra radius på mange også. Vi har egentlig dominert midtbanen og hatt kula mest, så får vi se hvor lenge det holder. Virker som vi ikke er stinne i beina av trening, så det kan fort bli en del kjipe treningskamper utover dersom hard-perioden kommer senere.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Amundsen driter seg ut. 1-1, 46min.Kommentar
-
Er ganske heldige som ikke ligger under nå. Vestsjælland med en i stolpen blant annet. Vi har noen fine kombinasjoner langs bakken, men sliter med å skape sjanser.
Friday ut - Cyril inn
Kippe ut - Rex inn..................Kommentar
Kommentar