Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Syns dette ser svært lovende ut og laget virker sterkt på papiret. Når man i tillegg har Ringstad, Erling, Friday og Johan, "må" vel 2015 bli en bra sesong? leste treneren håpet på en signering til; Cyril?
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar Hoff
At det her er flere jevngode alternativer synes jeg viser bredden i stallen. Det samme gjør de vi har som "cover": Udjus, som overraska meg svært positivt mot Vestsjælland, Amundsen, som etter mitt syn er en god høyreback, Kind Mikalsen muligens som venstre stopper, Margeirsson, som et fullgodt alternativ på sentral midtbane, Brændsrød, som en spennende høyrekant, Kolstad som alternativ i 10'er-rollen, sammen med Friday og Vilhjalmsson, og Knudtzon og Idemokon som bakromsspisser.
Krogstad har jeg sett for lite av til å vurdere, men han virker som et solid alternativ på flere plasser. Som venstrekant har vi begge venstrebackene, og ennå har jeg ikke tatt med Pellegrino eller Osvold, som er alternativer både som spisser og kanter (selv om jeg er litt usikker på framtida til begge to, de er nok på ei liste for utleie eller salg, særlig Osvold). Da har jeg regna med at Ohi blir leid ut eller solgt, samt at Cyril Idemokon signeres.
Etter å ha sett kampen mot Vestsjælland så er mitt tips at Finnur Margeirsson blir å finne ved siden av Andersson sentralt når serien starter.
Ja, jeg er enig at han var periodevis anonym, men gutten spiller fotball. Han har meget god oversikt og fin førstetouch. En ballfordeler. Har fått trua på han etter debuten. Så får vi se om han passer å spille sammen med Johan.
Håper vi kan få se Johan og Finnur sammen i løpet av kampen i kveld. Jeg skreiv også at jeg anser Margeirsson som et fullgodt alternativ på sentral midtbane, så jeg kunne godt ført opp han sammen med Bonke og Marius, som Innocent/Lundemo/Margeirsson. Bonke og Johan er på noen måter (duellspiller/finspiller) en god kombo, men Marius og Johan fungerte som kjent bra i 2014, så det bør være håp om at Finnur og Johan også kan funke bra. Uansett viser dette at bredden er OK og gir flere gode valgmuligheter.
Randers hadde de ti første. Brændsrød med et fint løp på pasning fra Riise, men sklei av foten før sololøpet og skåringa til Fofana. Jevnt, med flere perioder med aggressivt LSK-overtak avløst av slapt spill fra begge lag. Randers med en genuin målsjanse der Kippe bomma, god redning av Origi. Brændsrød, Margeirsson, Bonke, Fofana gode. Sett lite til Vilhjalmsson og samspill med Lundemo, synes nå jeg. Skjønner at Randers bare har 17 mål på like mange kamper i serien, selv om de ligger på tredje.
De fleste vet vel om at de skriver "live", men hadde vært flott hvis mange her inne som ser kampen kan skrive litt også. Det hadde i hvert fall jeg satt stooor pris på. Takk på forhånd!
Kommentar