Lundemo <3
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
-
Mer sprut i beina på våre i dag i forhold til den begredelige matchen sist helg. Litt bedring offensivt med mer bevegelighet og initiativ. Defensivt stort sett brukbart, men vi sover noen ganger og Kjelsrud Johansen skapte en del trøbbel. Ofkir var ganske frisk på kanten, og kan kanskje få noen innhopp i år. Innbytterne imponerer mest i dag og avgjør kampen. Brændsrød ekstremt kvikk og "fikser" rødt kort. Fofana med en fin scoring, samme med Pellegrino. Ringstad var mer til å kjenne igjen nå, ekstremt gledelig. Alt i alt en brukbar kamp...................Kommentar
-
Fra lsk.no: "I peisen ble det gjort en del bytter, og to av innbytterne takket for tilliten med scoring. Først satte Moryké Fofana inn 2-1, før Amahl Pellegrino fastsatte sluttresultatet til 3-1."
Kanskje vi burde satse på flere bytter i peisen fremover? Det ser ut til at det satte fyr på spillet!Elska þetta félagKommentar
-
Vi må huske på at det sto 1-1 og FFK (fra nivå 2) var klart inne i kampen så lenge de hadde elleve spillere på banen. Men uansett var den offensive prestasjonen noe bedre enn den har vært tidligere i år. Spesielt gledelig å kunne se noe bevegelsesmønstre, kombinasjonsspill og spill i mellomrommet.
Synd vi bare fikk se Lundemo i en omgang da han endelig fant seg til rette og spilte en god kamp bak spissen. (Byttet var forhåndsbestemt).
Bra intervju (i RB) av Kristinsson etter kampen. Beste og mest opplysende jeg har hørt av han.
Dagens kanarifugl: Finnur Margeirson. Nærmest feilfri. Flink til å tre pasninger forbi ledd. Fin assist.Kommentar
-
Jeg har nok ikke syn som en ørn dessverre og her er du inne på årets utfordring for meg: De fleste er jo blitt klin like!
Like høye, samme hårfarge, samme sveis, lik kroppsbygning......
Tror jaggu jeg på begynne med briller for å få med meg hvem som gjør hva i år."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Han er ung, men har ikke prestert noe for tippeligaklubbene han har spilt for (Sportsklubben, odd, haugesund).
Siden låneoppholdet hos oss i 2011 har han 8 kamper for start, svært få minutter og 1 mål. Han er en god 2.divisjonsspiller.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
God innledning, men det etablerte spillet er ikke bra nok selv med en dominerende Lundemo. Og skal vi ikke begynne toppe laget nå, hvorfor spiller da Vilhjalmsson? Fullstendig sjanseløs på dette nivået fortsatt. Brændsrød og Krogstad holder neppe heller på høyrekanten, og at disse to kjemper om plassen, betyr det da at vi har fire spillere som kjemper om den ene spissplassen? Pelle og forsåvidt også Knutdzon må da være langt foran disse to.
Avhengig av å få Andersson kjapt i form for å få en god start på sesongen.Kommentar
Kommentar