Lundemo igjen! Herlig samarbeid mellom Brændsrød og Riise på høyrekanten.
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
-
Bør være enda mer dominerende, men vi sliter med å spille oss ut bakfra. Godt å se at Origi virker å være kvitt problemene og er nå en helt annen faktor med ballen i beina. Viktig for eget spill, men Kippe og Amundsen sammen som stopperpar er en svakhet i denne delen av spillet.Kommentar
-
Hva er stillingen? Får dessverre ikke følgt med på kampen..."When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Ingenting positivt å ta med seg foreløpig altså, gif? Spør bare, får ikke sett kampen selvCustodesI med og motgangKommentar
-
Usikker på akkurat hva det er vi bygger videre på fra Haglund, det er for rotete og pasningskvaliteten for dårlig totalt sett.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Mjøndalen virka veldig gira på et godt resultat i dag, kanskje mer enn oss til og med. At de blir noen kasteball tror jeg ikke, selvom de kommer til å ligge nede i nedrykksstriden. Første 20 var meget bra. Pluss angrepet før 1-2. Andre omgang var stort sett kjedelig, med et par Mjøndalensjanser og Pelle i stolpen rett før slutt. Uansett, treningskamp er treningskamp. Unødvendig å legge for mye i det enten vi vinner eller taper. Spillere skal testes, spillere hviles, taktikk skal testes etc. Forrige sesong ble vi regelrett pissa på av Odd i generalprøven, før vi slo dem 2-0 på samme stadion noen mnd senere. Det blir et helt annet trøkk når alvoret setter i gang...................Kommentar
-
Jeg kommenterer slik jeg ser det, det gode med det dårlige. Forventningene bør være såpass at vi viser oss klart bedre enn lag som Mjøndalen. Forresten glemte jeg Pelle, igjen viser han på den lille tida han får at han bør være vanskelig å holde ham utenfor en førsteellever når han virkelig kommer i form. Dilemmaet er kanskje at han er best i posisjonene konkurransen er størst, spesielt høyrekanten mener jeg er et problem hvis vi virkelig skal kunne håpe på en god sesong.Kommentar
-
Jeg synes da virkelig ikke dette var så halvgæli. Et greit resultat, basert på god innsats og fremtredende spillere i spesielt Lundemo. Men flere andre som viste gode tendenser. Pelle var igjen et friskt pust og jeg harvstore forhåpninger til den gutten. Spesielt førsteomgangen var god. Vi spilte på et lavt gir virket det som, mer skal ikke til mot lag som Mjøndalen.
Men for all del, jeg har omgangen og feber, så ser sikkert ikke bra nok. Jeg pleier tross alt å være på "andre sia".Kommentar
Kommentar