Treningskamper 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Håper forums- og ensrettingspolisen her inne ser at å tape 4-1 for odd selger svært få sesongkort.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Kanskje vi bør bryte denne forsesongstradisjonen med å bli pissa på i Skien.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        ...err, 5-1.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2382

          Må innrømme at jeg har tappet interessen, men switchet over og fikk med at den lå i nettet igjen. Da er det vel 5-1?

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Jada, treningskamp. Men det var det for Odd også. Synd at vi offensivt ser ut til å være tafatte i år igjen.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Kunne vært både 6 og 7-1 nå. Rævkjøring, LSK ser ut som juniorer.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Ble jo helt Texas etter det massebyttet. Men første omgang var heller ikke prima.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Odd uten sin faste sentrale midtbane også, største skuffelsen er vel at vi ikke makter ta kontroll sentralt og ha mer av et eget spill. Men det har samtidig vært en rød tråd hele forsesongen, og ikke uventa gjelder det å få Johan i form asap.

                  Kommentar

                  • Jannis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 266

                    6-1 nå, dette ER pinlig selv om det bare er treningskamp....

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      6-1. Denne islendingen må gå.

                      Kommentar

                      • Fredenburg91
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2013
                        • 377

                        Bryr meg vanligvis ikke om tap i treningskamper så lenge de tjener hensikten: å få laget klart til sesongen. Men dette tapet, nå 6-1, er bare dritsvakt uavhengig av at vi har en 15-åring i mål (legger ikke skylda på han, for all del).
                        ---------------------------------------------------------------------
                        Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                        Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                        ---------------------------------------------------------------------

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Blæ. Kan like gjerne blåse av. Bare å fortsette å jobbe inn mot seriestart. Pdd ligger vi bak skjema.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4387

                            Men i svarte faen. 19 av 20 innlegg (minst) treffer første motspiller. Vi klarer faen ikke å løfte ballen over første mann??!! Sorry, men det er sykt frustrerende å se på.
                            ..................

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Herregud Kippe, så jævla hjelpeløst av en kaptein!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Men i svarte faen. 19 av 20 innlegg (minst) treffer første motspiller. Vi klarer faen ikke å løfte ballen over første mann??!! Sorry, men det er sykt frustrerende å se på.
                                Men hvem sikter man på i boksen? Det er spørsmålet. Er det overhode noe håp i å nå frem? Når man da har rom som Riise har på overgangen mot slutten der, så avanserer du heller med ballen for å tvinge frem motstander. Men Riise hadde begynt å gi faen lenge før det. Det handler om gode taktiske valg hele veien, og mangelen på det i dag.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4387

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Men hvem sikter man på i boksen? Det er spørsmålet. Er det overhode noe håp i å nå frem? Når man da har rom som Riise har på overgangen mot slutten der, så avanserer du heller med ballen. Men han hadde begynt å gi faen lenge før det. Det handler om gode taktiske valg hele veien og mangelen på det i dag.
                                  Det er ofte altfor lite folk der inne, som regel kun en eller to. Men jeg forventer at innlegget blir løfta over første mann sånn at det hvertfall er teoretisk mulig å nå han ene der inne! Helvete ass, det er noe av det værste jeg ser. En gang innimellom kan jeg godta, men ikke hver gang.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Må bli oppvask etter dette. Skandale.

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      Ja ja. Da blir vi vel tippa rett ned i år også, men samma det...

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        En kamp det både er fryktelig lett og analysere, men også fryktelig vanskelig. Odd er rimelig effektive på sine første 4 mål, mens vi har en skandaløst dårlig hitrate på innleggene våre. 1-0 til Odd er en bingo-scoring, men vi opptrer nonchalant i eget forsvar. 2-0 er særdeles svakt keeperspill, 3-1 er umulig å bedømme da kameramann ikke fulgte ballen og 4-1 er svakt keeperspill. Etter 4-1 kollapser vi fullstendig. Skal man prøve å oppsummere med noen plusser og minuser, blir det nok flest minuser, gir det et forsøk:

                                        + Johan tilbake på banen, selv om han leverte en svak forestilling til han å være
                                        + Tidvis godt pasningsspill, synes vi spiller med høyere risiko i pasningsspillet vårt, hvilket skaper flere gode angrepsmuligheter
                                        + Bedre til å doble på kant, spesielt synlig i 1. omgang
                                        + Flott scoring av Fofana og pent fremspill av Simen Kind Mikalsen
                                        + Vi evner tidvis i første omgang å straffe Odd på tempo på midtbanen, vi har en del relativt kvikke føtter i laget

                                        - Nonchalant forsvarsspill gjennom hele matchen, skuffende å se en så rutinert forsvarsrekke slippe til så mye
                                        - Fullstendig kollaps etter 1-4 i ræva
                                        - Ingen av innbytterne leverer noe av imponerende kvalitet
                                        - Ødegaard fikk et kjipt møte med øverste nivå
                                        - Forferdelig kvalitet på pasningsspillet på siste tredjedel av banen, knapt et innlegg som treffer egen spiller
                                        - Erling tilbake, men fullstendig tannløs og overhode ikke på hugget i boks
                                        - En rekke førstelagsspillere leverer under par og blir tidvis avkledd av Odds juniorer

                                        Tror ikke man skal legge forferdelig mye i kampen, til tross for at Vardens kommentatorer mente resultatet var fullt fortjent, var vi ikke 1-6 dårligere enn Odd. Forventer en betydelig oppstramming i det defensive spillet foran neste kamp, det var kanskje det som skuffet meg mest i dag. Synes faktisk det er utvikling å spore i pasningsspill og initiativ framover, men jeg må innrømme at jeg er en smule bekymra over spissplassen. Arni virker ikke til å være i nærheten, vi er rett og slett avhengig av at Friday blomstrer i år for at vi skal være med å kjempe om topp 5-6, tror jeg. Det er nok ikke et dårlig stalltips at Metern er med å kjempe om toppscorertittelen i år, både han og Odd ser bra ut. De har en tynn tropp, men holder de seg sånn tålelig skadefrie bør de kjempe om medalje i år.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          Oppsiktsvekkende svakt dette her. 6 mål i sekken samtidig som vi selv skapte 1 målsjanse. Finner ingen positive spillere i dag. Eneste positive var at vi enkelte ganger spilte oss ut sentralt i banen mot et høyt og aggressivt Odd-press. Da kunne det i hvert fall tyde på at vi ønsket å kontrollere banespillet, selv om det ikke alltid lyktes.

                                          Kommentar

                                          Working...