Treningskamper 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Det å holde på en ledelse ved slutten av en treningskamp er vel en egenskap som også må trenes på når man får muligheten til det?

    Kommentar

    • Fredenburg91
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2013
      • 377

      Spillet var greit i en god del av kampen, intensiteten var bra innledningsvis, men alle må holde fokus gjennom 90 min. Gjør man ikke det, blir man fort straffa, som i dag. (Forresten, veldig mulig jeg så feil, men noen få hadde et symbol på seg som så ut som en slags variant av celtic cross. Jeg håper jeg bare har sett feil/misforstått betydningen, bare fikk et dårlig inntrykk da noen av de samme ropte "IS, IS" til Mounir Hamoud.)
      Last edited by Fredenburg91; 28.03.2015, 18:16.
      ---------------------------------------------------------------------
      Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
      Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
      ---------------------------------------------------------------------

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Etter å ha vært svake spillemessig i samtlige kamper hittil i år, så var dette en kamp å bli optimistisk av. LSK var det klart beste laget og skapte 7 målsjanser som er "rekord" i år. Offensivt var det en plan i spillet hvor vi kunne roe ned med ballbesittelse - noe vi ikke har vært i nærheten av å klare tidligere i år. Defensivt var det bra fram til Kippe gikk av.

        Resultater i treningskamper betyr riktignok ikke all verden, men jeg blir bare oppgitt av trenere noen ganger. Her har vi total kontroll og har mulighet til å skape ekstra selvtillit og optimisme før seriestart. Da skal vi plutselig forandre på et stopperpar som endelig har fungert bra igjen.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
          (...) bare fikk et dårlig inntrykk da noen av de samme ropte "IS, IS" til Mounir Hamoud.)
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            Håper du hørte feil. Rasisme er det nulltoleranse for.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              for noe piss ingen ropte noe til han utenom jeg da når jeg ba Ofkir dra han i skjegget.

              Kommentar

              • Fredenburg91
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2013
                • 377

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                for noe piss ingen ropte noe til han utenom jeg da når jeg ba Ofkir dra han i skjegget.
                Hørte det jeg hørte (utelukker ikke at jeg hørte feil, for all del, men er så sikker som jeg får blitt da jeg satt to meter unna, flere andre reagerte på det samme). Det er VELDIG mye mulig jeg tar feil, jeg håper det. Og mye er greit å rope under en kamp, men det går en grense et sted mellom det som er morsomt, og det som bare er tankeløs hetsing.
                ---------------------------------------------------------------------
                Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                ---------------------------------------------------------------------

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
                  Hørte det jeg hørte (utelukker ikke at jeg hørte feil, for all del, men er så sikker som jeg får blitt da jeg satt to meter unna, flere andre reagerte på det samme). Det er VELDIG mye mulig jeg tar feil, jeg håper det. Og mye er greit å rope under en kamp, men det går en grense et sted mellom det som er morsomt, og det som bare er hjernedød hetsing.
                  da burde du røska han som sa det ned fra tribunen..

                  Kommentar

                  • caLitri
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 634

                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Ligger det ikke duk over gresset, eller tar jeg helt feil? Er nok uansett fornuftig å spare gresset til seriestart.
                    Litt tregt svar. men nei, duken ble tatt av et par dager før snøfallet. nå begynner det å bli noen grønne flekker utpå der igjen.
                    Gi alt, stå på LSK

                    Kommentar

                    • Kvalen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 327

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      for noe piss ingen ropte noe til han utenom jeg da når jeg ba Ofkir dra han i skjegget.
                      Noen ropte også "hei, mullah". Nei jeg hørte ikke feil. Lavmål.
                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                      - Ivar Hoff

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        Håper og forventer at folk som hører sånn sier fra. Greit å være tøffe mot motstanderen men rasisme o.l er bare flaut. Vi skal være Norges beste fans ikke de dummeste.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Nå er vel mullah en hedersbetegnelse, men idioten her skjønte sikkert ikke det.
                          Men rasisme er aldri greit, aldri! Idioter som ikke forstår det bør bli utestengt fra Åråsen på livstid. Det er ingen formildene omstendighet at man er på kamp. Utestengt på livstid er eneste måten man blir kvitt faenskapet på.

                          Faens idioter.

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Nå er vel mullah en hedersbetegnelse, men idioten her skjønte sikkert ikke det.
                            Men rasisme er aldri greit, aldri! Idioter som ikke forstår det bør bli utestengt fra Åråsen på livstid. Det er ingen formildene omstendighet at man er på kamp. Utestengt på livstid er eneste måten man blir kvitt faenskapet på.

                            Faens idioter.
                            Er vel NDL gjengen som er igang �� Håpløst...
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Hva er greia med drøying i treningskamp?

                              All over en god kamp. Mye spennende på gang, men jeg fatter og begriper ikke hvorfor Erling starter. I to kamper nå så har han vist at han er på akkurat samme nivå som i fjor. Vi har to bedre valg enn han på benken.
                              Jeg ser positivt på laget, men frykter nok et år uten en spiss som putter.
                              Erling har mange gode egenskaper han men en midtspiss i 4-3-3 4-5-1- 4-2-3-1 er han definitivt ikke. Skjønner ikke helt hvordan det skal løses på en effektiv måte. 4-4-2 hadde funka bra. Nå er han kant i mine øyne uten en makker på topp. PDD virker Friday å være den eneste med de egenskapene og i mine øyne klart førstevalg selv om Arni ikke har hatt så mye tid til å vise seg.

                              Men Friday er awesome på sitt beste som han biste i fjor. Litt mer stabilitet så kan det bli bra.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Håper vi kan anvende Knutzon som ving el likn og ikke spiss, ettersom han ikke eier målteft. Kanke ha en sånn spiller som brenner sjanser plassert i en sånn nøkkelposisjon. Hva ble resultatet for et LSK uten Lundemo og uten spiss? Liker ikke at vi taper kamper, selv treningskamper. Mot Start vil jeg se at vi pisker de av gresset på Åråsen, kun 3 poeng som gjelder der. Selv uten spiss...
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2941

                                  >Kvalen: Noen ropte også "hei, mullah". Nei jeg hørte ikke feil. Lavmål.<

                                  Det blei også ropt noe om sjølmordsbomber. Lavpanna.

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2941

                                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                    Er vel NDL gjengen som er igang �� Håpløst...
                                    NDL-gjeng på Lillestrøm?!? På Åråsen?!?!? Kødder du?

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                      NDL-gjeng på Lillestrøm?!? På Åråsen?!?!? Kødder du?
                                      Jeg vil ikke "oute" noen, så noe mer konkret kan jeg ikke komme med, men jeg har da sett personer i Lillestrøm miljøet som er mer eller mindre aktive i NDL ja. Men etter hva jeg har forstått er vel NDL oppløst nå (Viste seg jo at det var folk fra ytterste venstre som startet/kuppet hele organisasjonen for å kartlegge det høyreekstreme miljøet).
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        Forøvrig synes jeg Stian Ringstad gjorde sin beste kamp siden skadene i fjor høst og var kanskje LSKs beste i går, sammen med Johan Andersson.

                                        Kommentar

                                        • BroganTrundler
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2014
                                          • 665

                                          Syns også Finnur hadde godt driv når han bestemte seg for å gå fremover med ballen.

                                          Kommentar

                                          Working...