Det å holde på en ledelse ved slutten av en treningskamp er vel en egenskap som også må trenes på når man får muligheten til det?
Treningskamper 2015
Collapse
X
-
Spillet var greit i en god del av kampen, intensiteten var bra innledningsvis, men alle må holde fokus gjennom 90 min. Gjør man ikke det, blir man fort straffa, som i dag. (Forresten, veldig mulig jeg så feil, men noen få hadde et symbol på seg som så ut som en slags variant av celtic cross. Jeg håper jeg bare har sett feil/misforstått betydningen, bare fikk et dårlig inntrykk da noen av de samme ropte "IS, IS" til Mounir Hamoud.)Last edited by Fredenburg91; 28.03.2015, 18:16.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Etter å ha vært svake spillemessig i samtlige kamper hittil i år, så var dette en kamp å bli optimistisk av. LSK var det klart beste laget og skapte 7 målsjanser som er "rekord" i år. Offensivt var det en plan i spillet hvor vi kunne roe ned med ballbesittelse - noe vi ikke har vært i nærheten av å klare tidligere i år. Defensivt var det bra fram til Kippe gikk av.
Resultater i treningskamper betyr riktignok ikke all verden, men jeg blir bare oppgitt av trenere noen ganger. Her har vi total kontroll og har mulighet til å skape ekstra selvtillit og optimisme før seriestart. Da skal vi plutselig forandre på et stopperpar som endelig har fungert bra igjen.Kommentar
-
Kommentar
-
Hørte det jeg hørte (utelukker ikke at jeg hørte feil, for all del, men er så sikker som jeg får blitt da jeg satt to meter unna, flere andre reagerte på det samme). Det er VELDIG mye mulig jeg tar feil, jeg håper det. Og mye er greit å rope under en kamp, men det går en grense et sted mellom det som er morsomt, og det som bare er tankeløs hetsing.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Hørte det jeg hørte (utelukker ikke at jeg hørte feil, for all del, men er så sikker som jeg får blitt da jeg satt to meter unna, flere andre reagerte på det samme). Det er VELDIG mye mulig jeg tar feil, jeg håper det. Og mye er greit å rope under en kamp, men det går en grense et sted mellom det som er morsomt, og det som bare er hjernedød hetsing.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er vel mullah en hedersbetegnelse, men idioten her skjønte sikkert ikke det.
Men rasisme er aldri greit, aldri! Idioter som ikke forstår det bør bli utestengt fra Åråsen på livstid. Det er ingen formildene omstendighet at man er på kamp. Utestengt på livstid er eneste måten man blir kvitt faenskapet på.
Faens idioter.Kommentar
-
Nå er vel mullah en hedersbetegnelse, men idioten her skjønte sikkert ikke det.
Men rasisme er aldri greit, aldri! Idioter som ikke forstår det bør bli utestengt fra Åråsen på livstid. Det er ingen formildene omstendighet at man er på kamp. Utestengt på livstid er eneste måten man blir kvitt faenskapet på.
Faens idioter.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hva er greia med drøying i treningskamp?
All over en god kamp. Mye spennende på gang, men jeg fatter og begriper ikke hvorfor Erling starter. I to kamper nå så har han vist at han er på akkurat samme nivå som i fjor. Vi har to bedre valg enn han på benken.
Jeg ser positivt på laget, men frykter nok et år uten en spiss som putter.
Men Friday er awesome på sitt beste som han biste i fjor. Litt mer stabilitet så kan det bli bra.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Håper vi kan anvende Knutzon som ving el likn og ikke spiss, ettersom han ikke eier målteft. Kanke ha en sånn spiller som brenner sjanser plassert i en sånn nøkkelposisjon. Hva ble resultatet for et LSK uten Lundemo og uten spiss? Liker ikke at vi taper kamper, selv treningskamper. Mot Start vil jeg se at vi pisker de av gresset på Åråsen, kun 3 poeng som gjelder der. Selv uten spiss...LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg vil ikke "oute" noen, så noe mer konkret kan jeg ikke komme med, men jeg har da sett personer i Lillestrøm miljøet som er mer eller mindre aktive i NDL ja. Men etter hva jeg har forstått er vel NDL oppløst nå (Viste seg jo at det var folk fra ytterste venstre som startet/kuppet hele organisasjonen for å kartlegge det høyreekstreme miljøet).***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar