Treningskamper 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1260

    Opprinnelig skrevet av Funchaloe
    Nja, han har potensiale, men Ubang (fantastisk navn forøvrig) er født i offside.
    Du blander med Friday, det var han som stort sett var i offside i 2 omg

    Kommentar

    • Frode D. Homb
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 982

      Simen Kind Mikalsen er fremtidig kaptein. Maskin! Ellers gjør vi en grei match mot et godt europeisk lag.

      Kommentar

      • Fredenburg91
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2013
        • 377

        Ekpai imponerte meg, og han var ikke noe mer i offside enn de andre angrepsspillerne. Dessuten var han mye bedre med defensivt enn Fofana noen gang var. Risky å slå fast noe med sikkerhet, men tror han ville blitt en god signering for fugla gitt tid til å tilpasse seg. Simen Kind Mikalsen og Knudtzon imponerte også, sistnevnte fikk virkelig vist frem farta si i enkelte situasjoner. Bonke dessverre med litt for mange feilpasninger i dag. Friday solid i duellene. Pelle fikk vist seg frem litt, og Origi var rett og slett tryggheten sjøl. Sjeldent så storfint besøk på Åråsen - derfor burde flere ha kjent sin besøkelsestid.
        ---------------------------------------------------------------------
        Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
        Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
        ---------------------------------------------------------------------

        Kommentar

        • Emil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 306

          Kampen var vel en typisk treningskamp, mye frem og tilbake på midten uten alt for mange sjanser. Vi stilte vårt sterkeste mannskap i 1. omgang mens Hoffenheim stilte sitt sterkeste i andre, hvor vi til tider ble overkjørt. Av prøvespillerene hadde Ekpai noen gode involveringer, kjapp til beins og god til å drible. Kunne nok løfta hodet et par ganger, og var unødvendig i offside to ganger. Er vel ikke mange av afrikanerene som noenlunde tar nivået allerede i første kamp, noe jeg synes han gjorde og kanskje kan gjøre i tippeligaen. Vanskelig å si etter 45 min. Så ikke om det var stopperen eller Timisela som slo ferdigscora assist på 1-1, men utover det spilte han helt på det jevne. Virka trygg med ballen og hadde ingen blundere til tross for at han vel spilte med en backfirer for første gang. Synes begge prøvespillerne gjorde det greit. Ellers spilte Kolstad seg opp i andreomgangen, Origi stødig og god. Synes Friday var både sein og tung, men vant duellen der Erling kommer igjennom og setter 1-0. Kind Mikalsen har virkelig spilt seg opp til å være en god back, selv om jeg synes han var sløv på baklengs mot Godset. Ringstad som starta som kant er det vanskelig å si noe om, synes ikke han utmerka seg noe spesielt. Men vi er nok flere hakk bedre defensivt med oppstillinga vi hadde i dag mot den vi hadde mot Godset.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3396

            Første omgangen var til tider meget bra, der spesielt Erling trer frem. Flott avslutning, minner veldig om scoringa mot Glimt (?). Jeg likte meget godt av det jeg så av Erling på kant - rask, sterk og truer også bakrom fra kantposisjon. Dette er en posisjon jeg mener han bør fortsette i. Samtidig hadde vi kampen peneste angrep, ball opp mot Lundemo som elegant flikker den med frista med ryggen mot mål ut til Simen/Stian på kant som slår et meget hardt og godt innlegg som Hoffenheim såvidt får klarert, LSK vinner igjen ballen og kommer til avslutning. Bonke og Finnur var litt opp og ned i dag, begge har fortsatt en for stor feilprosent når det gjelder avleveringer. Dog jobber Bonke som en klegg, og jeg er evig takknemlig for at han har signert en ny kontrakt.

            Simen får skryt, noe som er velfortjent. Dagens bestemann, utvilsomt. Spiller som han er 30. De dragningene/fintene der han sender to/tre motspillere på ræva var dagens høydepunkt. Pur klasse. Simen har befestet sin posisjon nå i laget, ingen tvil om det.

            Av nykommerne fikk midtstopperen en lei start da Hoffenheim utlignet ved en tabbe. Synes dog han spilte seg opp utover, sleit noe i posisjoneringa, noe som ikke er så veldig rart.

            Denne nye på kanten var utvilsomt spennende, og virket som en "Fofana-light" - herlig driv med ball, virker å ha mye fotball inne i seg. Absolutt noe jeg håper vi satser videre på, selv om han ble vel hissig på grøten ett par ganger mtp offside, men dette kommer seg etterhvert.

            Alt i alt, absolutt godkjent å spille uavgjort mot en Bundesligalag som ble nr 8 i fjor.

            Forøvrig var Tarik banens dårligste. Fikk til nada.

            Kommentar

            • Martin Olsen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jan 2007
              • 186

              Emil du kjenner visst ikke helt til Bundesliga!
              Hoffenheim stilte med sitt beste lag fra start. de manglet kun Volland som skal spille i 10`er rollen og den nyinnkjøpte Høyrebacken fra Tjekkia.
              Baumann keeperen har U21 landskamper for Tyskland og ble kjøpt inn for 6 millioner Euro. Nr. 5. Fabian Schär er Sveitseren som senket Norge på Ullevaal. Nr. 20 KIM er en Sørkoreansk Landslagsspiller som er ønsket av flere i Premier League. Nr. & Sebastian Rudy er fast i Landslagstroppen til Tyskland, hvor han oftest spiller Høyreback nå som Philipp Lahm har takket for seg. Den 11`ern Hoffenheim Startet med er Meget sterk og vil bite godt fra seg i Bundesligaen.

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                Det morsomste i går var å se de sjokkskadete H.spillerene når Erling satte på turboen. De visste ikke hva som traff dem.og det gjorde de ikke når Bonke trøkte til heller. Men klanskølla som dømte klarte ikke å se reine vakre LSKtaklinger

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Nå hadde vi visstnok ikke ballen særlig mye, men hadde Krneta igangsetter-egenskaper vi sårt trenger?

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    Nok engang viser TV2 at de ikke liker LSK. Viser kun Hoffenheim-scoringen i oppsummeringen av kampen..
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1082

                      Opprinnelig skrevet av Oddis
                      Nok engang viser TV2 at de ikke liker LSK. Viser kun Hoffenheim-scoringen i oppsummeringen av kampen..
                      Drit i Tv2! Laget de liker ligger pr nå på 4 plass i OBOS ligaen!

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Nok engang viser TV2 at de ikke liker LSK. Viser kun Hoffenheim-scoringen i oppsummeringen av kampen..
                        Naive meg håper at de ikke har (fått) bilder av Erling sin flotte goal. Er jo latterlig kun å vise Hoffenheims drittgoal, og droppe vår fine? Hadde Tarik putta en fin en, kunne jeg skjønt at de viste den og vår, men kun Hoffenheims er jo direkte motarbeiding?

                        Skal ikke journalister dekke det som skjer, formidle en virkelighet?

                        Får du hype av TV 2, trekker du 1000-1500 mer i snitt, det er jeg nesten sikker på. TV 2 veit hva de driver med, og veit hva de ønsker. Gir oss sjeldent ett sekund ekstra, eller den omtalen vi innimellom fortjener, verken i form av bilder eller omtale.

                        Etter fotballrundene, får vi ca. lik sendetid av NRK Kveldsnytt(!), som vi får av Fotballkveld eller hva det heter. Sjeldent særlig med intervjuer av spillere/trenere fra oss også (jada, sjølpissere, kom med at alle i gult og svart er kjedelige intervjuobjekter).
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • Frode D. Homb
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 982

                          NRK, kanalen som oser av kvalitet, hadde en fin reportasje fra kampen på Kveldsnytt. Det er så milevis bedre kvalitet i alt NRK foretar seg enn det TV 2 holder på med. Jeg ser i grunnen mindre og mindre på TV 2. Jeg betaler lisensen med glede når NRK leverer det de gjør.

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2941

                            Hvordan spilte Finnur i går? Viste han noe som antyder at han har blitt bedre med ball?

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1477

                              nrk kveldsnytt: https://tv.nrk.no/serie/kveldsnytt#t=9m12s

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3213

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Hvordan spilte Finnur i går? Viste han noe som antyder at han har blitt bedre med ball?
                                Helt på det jevne. Ikke så bra som Erling eller Simen, på nivå med Bonke, men bedre enn Friday og Marius.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3208

                                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                                  bedre enn Friday og Marius.
                                  Marius? Han hadde en grusom tabbe nesten på Krneta-nivå tidlig i første omgang, men resten av den tida han spilte synes jeg Marius Amundsen var en av våre mest solide spillere, som han har vært i nesten hele sesongen, etter nølende og litt usikkert spill de par-tre første seriekampene i år.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • tad
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Oct 2007
                                    • 27

                                    Litt mer video fra kampen https://youtu.be/2VOqA5LEDYg

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3213

                                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                                      Marius? Han hadde en grusom tabbe nesten på Krneta-nivå tidlig i første omgang, men resten av den tida han spilte synes jeg Marius Amundsen var en av våre mest solide spillere, som han har vært i nesten hele sesongen, etter nølende og litt usikkert spill de par-tre første seriekampene i år.

                                      gilbert
                                      Er enig i det. Jeg tenkte på den andre Marius… (som er pur klasse, men trenger tid for å komme dit han skal være etter skaden).

                                      Marius A er en av mine personlige favoritter. Han er den typen som trykker til og viser enorm entusiasme i spillet sitt. Det herlige er at LSK begynner å få flere slike nå - Amundsen, Bonke, Finnur, SKM, Erling, Arni...

                                      Jeg er kanskje naiv, men jeg ser lyst på fremtiden til dnne underlige klubben vår som nekter å dø.

                                      Kommentar

                                      • CFC1976
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2015
                                        • 341

                                        Riktig tråd for å snakke om Leeds-Hoffenheim?

                                        Kommentar

                                        • Xavi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 1275

                                          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                          NRK, kanalen som oser av kvalitet, hadde en fin reportasje fra kampen på Kveldsnytt. Det er så milevis bedre kvalitet i alt NRK foretar seg enn det TV 2 holder på med. Jeg ser i grunnen mindre og mindre på TV 2. Jeg betaler lisensen med glede når NRK leverer det de gjør.
                                          Han som redigerte for NRK er fugla også så da vet du det blir bra.
                                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...