Treningskamper 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Det som slår en når både treningskamper og rekrutta brukes til å prøve å spille seg ut bakfra, er hvor ukomfortable man er med situasjonen bak der. Ser ikke bort ifrta at det sprer enda mer usikkerhet i en allrede shaky forsvarsfirer. Er det virkelig en plan bak dette så må man få inn en midtstopper som kan forsere med ball og ta seg forbi pressledd. Der folk irriterer seg over at Friday er ego tar Erling lagspillerrollen til komiske ekstremiteter og skal for alt i verden unngå å avlutte sjæl. I andre omgang har vi to bakromsspisser på topp som jager rom som ikke finnes og Kind Mikalsen får igjen vise at han fortsatt er langt unna å prestere som back up som midtstopper. Passivt/dårlig forsvarsspill på alle baklengsene av LSK.

    Ofkir var positiv, og i første ble det en merkbar forbedring da Martin ble dratt inn sentralt. Var vel Stian Christensen som kom inn for Faye Lund, Ødegaard satt på tribunen i likhet med flere andre spillere etterhvert. Amundsen satt ikke i treningstøy.

    Kommentar

    • Tittil
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2009
      • 341

      0-3 for FFK er totalt uakseptabelt, treningskamp eller ikke. Stilles det ikke krav til spillerne?

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3459

        Hvis jeg har forstått det riktig, så er det vanlig i treningskamper å teste en del. Spillere får bestemte oppgaver de skal løse underveis, og resultatet er uviktig. De mange byttene viser at resultatet ikke var av betydning.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Jeg driter i dette tapet. Vinn på søndag, så er alt ok!!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4387

            Runar sa i rb at dette var bortkasta. Kunne like gjerne trent i stedet. Var vel ikke helt fornøyd med innsatsen. Jeg skjønner heller ikke poenget med at man MÅ spille treningskamp selvom det er 2 uker til neste kamp. Bruk heller tida på å drille offensivt spill, defensivt eller hva faen det måtte være Er vel nok å trene på.

            Det positive er vel uansett at Holter, Olsen og Kristiansen(?) "debuterer" og får kjenne litt på a-lagsspill.
            ..................

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2558

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Runar sa i rb at dette var bortkasta. Kunne like gjerne trent i stedet. Var vel ikke helt fornøyd med innsatsen. Jeg skjønner heller ikke poenget med at man MÅ spille treningskamp selvom det er 2 uker til neste kamp.
              En real tupp i ræva før søndagens kamp. Helt greit å få den nå og håpe man ikke får den mellom 18.00 og 19.55 på søndag.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av Børge
                En real tupp i ræva før søndagens kamp. Helt greit å få den nå og håpe man ikke får den mellom 18.00 og 19.55 på søndag.
                Helt enig, denne sesongen husker jeg nok best for andre pinlige tap fremfor denne ubetydelige treningskampen. Neste gang håper jeg de lar juniorgutta som kom inn på slutten få starte!

                Arne Erlandsen tok sikkert denne oppgave på alvor, for å si det mildt. Så ingen bombe at FFK vant her!

                Kommentar

                • joacim
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2009
                  • 559

                  Kamp mot Tromsø nå straks.

                  noen som er på plass, som kan oppdatere?
                  Styremedlem 2016

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2506

                    Jeg kom akkurat, så jeg kan ikke rapportere så mye annet enn laget:
                    Origi
                    Skogseid, Amundsen, Kippe, Ringstad
                    Kolstad, Martin, Bonke, Ofkir
                    Knudtzon, Friday

                    På de minuttene det tok meg å skrive dette, har Tromsø hatt ballen mest og tre cornere.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

                      Ser på liveoddsen at den har endret seg fra at LSK var ganske klare favoritter til at Tromsø er det. Utvisning eller noe annet som har skjedd?

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Runar sier jo til Rb at junior og guttespillere får sjansen i 2 omg så ikke rart i det hele tatt . Har du mulighet sett penger på tromsø

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2506

                          Niks. Må være spillet som gjorde det. Jevnet seg mer ut etter hvert.
                          Knudtzon hadde akkurat en gigantisk sjanse etter at Martin og Ofkir veggspilte seg hele veien opp fra eget forsvar.
                          Og Kippe bra skudd fra fem meter nå.

                          Edit:
                          Min niks var til innlegget over tullebukks.
                          tullebukks forklaring er sikkert riktigere.
                          Last edited by ulfpulf; 13.10.2015, 14:42.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3501

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Runar sier jo til Rb at junior og guttespillere får sjansen i 2 omg så ikke rart i det hele tatt . Har du mulighet sett penger på tromsø
                            hmmm..

                            da blei det noen hundrelapper på at Tromsø scorer to mål i kampen til 4.00 i odds istedenfor. Oddsen på Tromsø seier er litt for lav for min del akkurat nå.

                            Ble jo ikke akkurat strålende utover i forrige treningskamp mot Fredrikstad når man gjorde tilsvarende bytter, så kan jo fort komme noen mål til Tromsø om ikke de gjør det samme.

                            Da får jeg heller håpe på en målrik kamp som ender med et positivt resultat for LSK istedenfor tap også. :-)

                            Kommentar

                            • Gjest

                              1-0 MalauryMartin straffe ca 50min

                              Kommentar

                              • Gjest

                                LSK- TIL 1-0 Slutt

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  Tromsø la et visst trykk på oss i 1.omg og vant vel cornerstatistikken 7-1 eller noe sånt, de hadde også 2-3 avslutninger fra ca 5 meter som gikk over. Straffen som Friday skaffet oss, så ut til å være korrekt.
                                  I andre omgang var det jevnere og det så for det meste ut som vi hadde god kontroll.

                                  Dere som ikke var på treningskamp hadde det sikkert fint på jobben, og gikk glipp av svært lite på Åråsen :-)

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    Nå byttet vel Tromsø og endel, men litt artig at innbytterene klarte seg såpass bra og da.

                                    Kommentar

                                    • Oldtimer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2011
                                      • 316

                                      Opprinnelig skrevet av daf
                                      Tromsø la et visst trykk på oss i 1.omg og vant vel cornerstatistikken 7-1 eller noe sånt, de hadde også 2-3 avslutninger fra ca 5 meter som gikk over. Straffen som Friday skaffet oss, så ut til å være korrekt.
                                      I andre omgang var det jevnere og det så for det meste ut som vi hadde god kontroll.

                                      Dere som ikke var på treningskamp hadde det sikkert fint på jobben, og gikk glipp av svært lite på Åråsen :-)

                                      Men Været var flott, banen var bra, og vi fikk servert gratis kaffe

                                      Kommentar

                                      Working...