Sigurður Ragnar Eyjólfsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Sigurður Ragnar Eyjólfsson

    Velkommen skal du være!

    Takket nei til jobben som assisterende sportsdirektør i Australske fotballforbundet for å komme til LSK.

    Islendingen tar med seg kone og to barn til Norge når han starter i assistentjobben på nyåret. Han har bred trenererfaring. I 12 år har han jobbet i det islandske fotballforbundet hvor han i hele peroden hadde ansvaret for trenerutdanningen. Samtidig var han landslagstrener for det islandske damelandslaget i sju sesonger fra 2006-2013.

    Var på prøvespill i LSK under Arne Erlandsen
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #2
    – Jeg husker at Arne Erlandsen var trener og at de trente hardt og mye, minnes Eyolfsson om ukesoppholdet i LSK for snart 13 år siden.
    "Hardt og mye" er ALDRI feil, sikker flere kanarifrøkner som kan bekrefte dette.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #3
      Fantastisk, både en hovedtrener og en assistent som snakker om spillerutvikling så fort de får sjansen. Så kan man bare tenke på hvor klubben kunne vært hvis dette hadde vært fokuset så fort LSK-hallen kom på plass. Her har dere moroa dere gikk glipp av da dere var tyngst inne i klubben, Per og Per.

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        #4
        Uten Per og Per så ville vi ikke hatt de anlegga vi har i dag. Tror du talentene hadde kommet til LSK dersom vi hadde grusbanen ved Skedsmohallen å tilby talentene?

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
          Uten Per og Per så ville vi ikke hatt de anlegga vi har i dag. Tror du talentene hadde kommet til LSK dersom vi hadde grusbanen ved Skedsmohallen å tilby?
          Hva skal man med anlegg uten en plan? Det er nå man viser en vilje til å ta i bruk det man har investert i, det er poenget. Og nær sagt selvfølgelig skjer det først når man strengt tatt er piska til det.

          Kommentar

          • Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

            #6
            LSK-akademiet, gode resultater i aldersbestemte lag. I fjor var det en mengde unge talenter fra LSK som spilte på diverse landslag. Det har vært jobba godt i LSK over flere år selv om vi har brukt for mye penger.
            Last edited by Frode D. Homb; 08.12.2014, 19:45. Begrunnelse: Fjerne en uvane hos meg selv! Unngå personangrep.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #7
              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
              LSK-akademiet, gode resultater i aldersbestemte lag. I fjor var det en mengde unge talenter fra LSK som spilte på diverse landslag. Det er så svart/hvitt hos deg. Enten/eller. Enten så er alt ræva, eller så er alt bra. Prøv å finne nyansene. Det har vært jobba godt i LSK over flere år selv om vi har brukt for mye penger.
              Alt det økonomiske rundt LSK-hallen har vist hvor viktig spillerutvikling ville være for å rettferdiggjøre investeringen. Diskuter sak og ikke person.

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                #8
                Ja, og vi har da ikke vært så halvgærne heller på spillerutvikling. Vi har utvikla mange unge spillere. Vi utvikla Bolly bra, eller videreutvikla ham. Ohi har hatt en fin utvikling. Ringstad og flere yngre spillere. Jeg husker ikke hvor mange vi hadde på aldersbestemte landslag i år, men det var mange. Grunnene er sikkert flere, men gode trenings- og kamparenaer er nøkkelen. Anbefaler også alle å lese intervjuet med Per Mathisen i nyeste Humbug og Kanari. Der får vi Pers fortelling om LSK de siste 10 til 14 årene.
                Last edited by Frode D. Homb; 08.12.2014, 20:01.

                Kommentar

                • Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1480

                  #9
                  Fantastisk spennende trenerteam! Har trua på at dette er solid.
                  (og siden det er blitt vanlig her på forumet å klage samtidig som man skriver om noe positivt - så velger jeg akkurat det - å klage på at det trekkes fram det som man mener er negativt ved enhver(?) anledning.. selv om det strengt tatt ikke har med tråden å gjøre..)

                  Kommentar

                  • Dinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 884

                    #10
                    dette er ikke tråden for å diskutere økonomi, per og per, eller andre ting! snakk om de et annet sted. Denne tråden handler om vår nye assistenttrener!

                    Jeg er veldig glad for å se at han har signert. Disse to ser ut til å ha fokus på akkurat det klubben trenger nå. Å utvikle gode fotballspillere. Han har erfaring stort sett som hovedtrener og spillerutvikler. Det gir meg en trygghet på at han vil være en god leder for B-laget i andredivisjon. Vi har vært utrolig heldige som har hatt Powell i klubben så lenge som han har. Magnus har gjort en fantastisk jobb med de yngre spillerne i klubben, så Sigurdar har store sko å fylle. Lykke til!
                    twitter @amundsakis
                    ΘΥΡΑ 13

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5100

                      #11
                      La meg presisere, Sigurður Ragnar Eyjólfsson

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        #12
                        Herregud, hvis ikke disse to klarer å få folk til å løpe er det ingen som klarer det. For et beist!
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        Working...