Markus Brændsrød (var: Spillertråd Markus Brændsrød )

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

Trodde de fleste hadde fått det med seg.

Håper det blir bra, da han ikke akkurat fikk så mye tillit av Runar. Markus har fart, teknikk og de ferdigheter som moderne fotball trenger, og det er vel derfor Strømmen var så ivrige. Mener han er et av de største talentene blant de unge, og trodde kanskje han ville bli satset på denne sesongen, men nå får han vel den spilletid og tillit han trenger for å utvikle seg. Sånn han spilte i forsesongen i fjor, med tydelig selvtillit syntes jeg var veldig bra.

Krogstad går vel og på utlån, til de som ikke har fått med det.

Kommentar

• gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3218

RB: To Brændsrødmål for naboklubb

Som for Fredrik Krogstad (se spillertråden), tillater jeg meg å gjengi hvordan vår andre utleide spiller Markus Brændsrød gjør det for en annen klubb i Skedsmo kommune. Klubben fra postnummer 2010 slo i følge Romerikes Blad mandag Grorud 5-1 i en treningskamp, for øvrig med ni bytter i pausen. To av de fem måla ble skåret av Markus.

Heller ikke her vil jeg kritisere klubben for utlånet, som jeg syntes og synes er helt greit, men hyggelig med en god start for Brændsrød. Han gjorde en god figur for B-laget i andre divisjon i 2015, selv om jeg er litt i tvil om han holder tippeliganivå.

gilbert

Kommentar

• Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3501

Opprinnelig skrevet av gilbert
        Heller ikke her vil jeg kritisere klubben for utlånet, som jeg syntes og synes er helt greit, men hyggelig med en god start for Brændsrød. Han gjorde en god figur for B-laget i andre divisjon i 2015, selv om jeg er litt i tvil om han holder tippeliganivå.

gilbert
        Dette utlånet er i mine øyne helt korrekt, og ingenting å kritisere klubben for. Mye bedre å se om han tar nivået med regelmessig spilletid en divisjon under enn at han skal være tredjevalg på høyrekanten vår. Forhåpentligvis kommer han tilbake som en bedre fotballspiller og kan utfordre om en høyrekantposisjon når Jradi går tilbake til godset og Ofkir har spilt seg ut av Norge.

Som du sier er han ikke god nok i dag med den konkurransen han møter i f.eks Kolstad, og vil få enda større konkurranse når Lundemo er tilbake og skal inn i laget, selv om de ikke spiller i samme posisjon. Martin havner jo da fort på en av kantene igjen.
        Men, når jeg ser den vanvittige fysiske utviklingen han har hatt siden jeg så han spille fotball for Flint Tønsberg og FKT i 15-17 årsalder, så utelukker jeg ikke at han kan utvikle seg til en bra Tippeligaspiller. Et år med masse fotball i OBOS vil nok gi svar på om han har det som skal til for å ta det siste lille steget fra å være en habil spiller fra benken til å spille jevnlig i Tippeligaen.

Kommentar

• Trooond
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2015
          • 1039

Markus scoret jo og ett mot Fredrikstad for strømmen. Så 3 mål på 3-4 treningskamper er brukbart det.
          Strømmen har hentet han som spiss.
          En av de siste treningskampene han spilte for sportsklubben var som back.

For meg ser det ut som Runar har brukt han litt feil, og han får mer selvtillit av å få en rolle han trives i.

Kommentar

• Gjedda
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2015
            • 147

Når det gjelder Brændsrød får jeg ikke fra meg en følelse om at han muligens er blitt stemoderlig behandlet. En som er så dyktig til å utfordre en mot en med fart som han, burde fått langt flere sjanser til å vise hva en god for i TL før han ble leid ut. Han er jo en type spiller som faktisk ser ut til trives med å spille på kant, og han har en finfin teknikk. Muligens er han foreløpig noe svak defensivt, men likevel har han så mye å bidra med offensivt at han må sies å være en interessant spiller å få utvikle videre. Det samme kan sies om Krogstad. Også han burde fått flere sjanser til å vise hva en god for. Og skal det samme nå skje med Brenden? Skal heller ikke han få vise hva han duger til. Liker ikke dette. Når det er sagt så er Obos ligaen en veldig fin arena for veldig mange av våre unge talenter, og vi burde sette slike utleier mer i system.

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3251

Opprinnelig skrevet av Trooond

For meg ser det ut som Runar har brukt han litt feil, og han får mer selvtillit av å få en rolle han trives i.
              Det har vært en gjenganger i Sportsklubben i lang tid - å bruke spillere i feil posisjoner. Til tider har det vært nesten komisk.

Kommentar

• Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

Pina meg gjennom en strømmen kamp. Så mye slurv, dårlige passninger og dårlige valg som det er på det nivået. Er virkelig dette nest høyeste nivå?

Vel, det var en spiller jeg syntes skilte seg positivt ut, og som var farlig offensivt, de få gangene han fikk en ball, og det var Brændsrød. Men det kan ikke være lett å komme til sjanser når det nesten ikke kommer en passning frem.
                På de få ballene han fikk, snurret han rundt med FFk forsvaret med gode finter og fine rykk, og ga et par nesten ferdigscorede passninger inn foran mål også, men mål ble det ikke, selv om de faktisk dominerte mot FFK.

Kommentar

• Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2559

Kudos for å pine deg igjennom en kamp mot 2010 for å se Brændsrød. Ikke mange som hadde klart det - du er sterk!
                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

Så Krogstad scoret ett i cuppen for Ull/Kisa, men utleide Brændsrød gjorde det hakket bedre mot Skeid, og skaffet 2 straffer, samt scoret 2 spillermål. Så ikke kampen, men her er uttalelse fra treneren :

"Markus var helt strålende i denne kampen. I tillegg til å score de to målene han gjorde, skaffet han to straffespark, samt at han var arkitekten bak en stor sjanse som Ulrich Ness brant. Det er helt klart det beste jeg har sett av Markus til nå. Han var en klar ener på banen, skryter trener Espen Olsen."

Kommentar

• GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

Synes bare rapportene så langt, om både Brændsrød og Krogstad, viser at utlånene var gode grep av klubben.

Kommentar

• Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

Sånn som Ofkir herjer nå kan han bli solgt når som helst. Brændsrød kan være en naturlig erstatter, og da er det veldig bra om han er match fit.
                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Scoret et nydelig mål i dag mot Raufoss. http://www.vgtv.no/#!/video/129529/s...enne-frekkisen

Kommentar

• Trooond
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2015
                            • 1039

Den lobben var fra rundt 40 meter. Her er link til kun det målet:

Lite utdrag fra rb.no
                            <Markus Brændsrød ble spilt gjennom. Han la uselvisk til Olav Øby som sikkert satte inn 3-0.

Kampen så ut til å dø ut, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Markus Brændsrød plusset på sine to målgivende pasninger med en helfrekk lobb fra over 30 meter. Ballen gikk vakker i bue over Raufoss-keeperen.
                            >

P.S Rocky Lekaj som var på prøvespill for sportsklubben, imponerte overhode ikke i samme kamp.

Edit- La ved link til mål- La til Linje om Lekaj
                            Last edited by Trooond; 30.06.2016, 07:58.

Kommentar

• Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

Brændsrød scorer igjen, nå mot bryne.

Rettelse - skuddet hans endrer retning i motspiller i så stor grad at det ble endret til selvmål på livesenteeret, men i rb.no står han som målscorer.

Og Krogstad scoret for Ull-kisa i dag
                              Last edited by Trooond; 03.07.2016, 22:13.

Kommentar

• Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

Noen som så raidet Brændsrød hadde for strømmen i dag?

Startet med å drible et par tre spillere, for deretter å springe fra de fleste på Ranheim og serverer en ferdig scoret pasning på bakre

Snakk om poengivende spill minutter før slutt. Burde gitt 2 målpoeng det der.

Kommentar

• Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2559

Noen som så raidet Brændsrød hadde for strømmen i dag?
                                  Nei. Men han er ikke god nok for LSK hører jeg den sportslige ledelsen sier....
                                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• jan-erik1911
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Oct 2011
                                    • 6

Ny trener inn nå så blir han vel hentet tilbake for å vise seg frem . Får håpe han får sjansen. Har vært god for Strømmen i år så han hadde lett klart nivået i LSK om dagen

Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

Kommentar

• Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2559

Opprinnelig skrevet av jan-erik1911
                                      Ny trener inn nå så blir han vel hentet tilbake for å vise seg frem . Får håpe han får sjansen. Har vært god for Strømmen i år så han hadde lett klart nivået i LSK om dagen

Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
                                      Han kan ikke komme i år. Overgangsvinduet er stengt.
                                      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

Ny knallkamp for Brændsrød onsdag kveld, men for feil lag.
                                        Han regelrett herjer for Strømmen. For de som er interessert, sjekk video med sammendraget som ligger her åpent på RB.NO .
                                        (Strømmen–KFUM 2-1). Etter så godt som å ha sikret plassen, er det 15 poeng som gjelder i Strømmen-garderoben for de åtte siste kampene. Da spiller gråtrøyene opprykkskvalifisering.

Ikke akkurat bra av medspillere at Markus kun fikk 1 assist i den kampen.

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4255

Ny knallkamp for Brændsrød onsdag kveld, men for feil lag.
                                          Han regelrett herjer for Strømmen. For de som er interessert, sjekk video med sammendraget som ligger her åpent på RB.NO .
                                          http://www.rb.no/strommen-if/fotball.../s/5-43-345715
                                          Både Brændsrød og Krogstad er utlånt og begges kontrakter utløper i år. Hva skjer? Er de avskrevet av LSK?
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...