Bare å ønske velkommen. Det jeg har sett av han (mot oss) var veldig lovende. Bra signering!
Markus Brændsrød (var: Spillertråd Markus Brændsrød )
Collapse
X
-
Markus Brændsrød (var: Spillertråd Markus Brændsrød )
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
-
-
Kommentar
-
Virka veldig fotrapp og bra teknisk på Åråsen i august, absolutt ferdigheter som er fine å ha for en kantspiller. Med utvikling også på andre områder i løpet av vinteren får han forhåpentligvis vist seg fram fra en god side neste år. Brændrø og eventuelt Ofkir kan bli to gode utfordrere til kantplassen, og har moderne ferdigheter som kan gjøre savnet av Palmi sitt normalnivå lite. Noe av det avgjørende er vel om stabiliteten i spillet til blir godt nok. Det får vi håpe på - de gode basisferdighetene absolutt virker å være på plass.Kommentar
-
Håper ferdighetene står i forhold til håret:
"Hmmmm i dag skal jeg klippe meg, fjern alt på sidene og løfte det midt på toppen slik at selv folk fra Blitz spør meg hvordan så høyt så naturlig".
Men velkommen til klubbenHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Må innrømme at jeg synes denne signeringen er utrolig interessant. Har et ferdighetsregister teknisk som går utapå det meste av det vi har i stallen i dag, dessuten virker han relativt hurtig. Har troa på en publikumsyndling, vi har råd til å slippe til unge talenter på kanten. Lite hadde frydet meg mer enn om dette var en tabbe i Nosa-klassen av Vålerenga!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Snakka med noen søplehuer og alle synes dette er en god signering for oss. Det varierer litt i meninger på hvor vanvittig bra han spilleren de satser på i hans plass egentlig er men dette er den av de unggutta de jeg har snakka med minst ville miste.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det eneste jeg har sett av Brændsrød er hva han presterte mot oss på Åråsen. Mikaelsen spilte en veldig god kamp helt til Brændsrød kom inn. Etter det ble det karusell et par ganger, inkludert vålerengas mål. Så om det er nivået han kan ligge på, forstår jeg lite av hvorfor Enga lot han gå. Mye penger krever han nok heller ikke. Vi skal heller ikke glemme at Markus kan bli en viktig spiller i å holde B-laget i 2.div neste år. Han vil få mange kamper der.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Det var vel strengt tatt ikke TL-nivå på søpla på Åråsen før Brændsrød kom innpå, han sørget for powerplay de første ti minuttene av andre omgang på vår halvdel, et reint helvete å se på. Skyhøyt potensiale, potensielt mange fallgruver. Går vel i samme kurven som Ofkir etc. i så henseende, og for LSK er det egentlig en signering uten risiko, for andredivisjon har han allerede inne og vel så det.
Litt usikker på hva Bjarmann sikter til når han sier at spilleren tilfører noe nytt, da han etter min mening følger et tydelig mønster i typene man signerer. Tegner seg nå et bilde på alle LSK-lag der mannn mot mann-ferdigheter blir stadig mer fremtredende.Kommentar
-
Har en mistanke om at alle her og på rb som nevner håret hans, har viker fra hælvette, er border-line/om ikke skalla og har funnet grå hår i altfor ung alderKommentar
-
Merkelig overgang. Ikke for LSKs del, den er knall. Men hvorfor lar engen han gå? Ved siden av zahid er vel han en av de få som har vist klasse, de minuttene han har fått. Ser da bort i fra islendingen, som mest sannsynlig er et one year wonder.Kommentar
-
Ikke bruk energi på å lure på hvorfor Rekdal lot han gå.. To grunner:
1. Rekdal liker best gutter som er slappe i ringen, ref signering av Kjetil W.
2. Gutten liker ikke gamle griser som er opptatt av slappe fiseringer!
VELKOMMEN til LSKKommentar
-
Søpla gir jo bort talenter i hytt og pine. Aron Samuel til sarp er vel den siste i rekken. Kongshavn er de vel snart i ferd med å sende på dør og. Men tviholde på søppel som Berre, det skal dem! Kan ikke gjøre annet enn å le. Har trua på Brændsrød!..................Kommentar
Kommentar