Bruker høyrebeinet og spiller høyreving her i hvertfall:
Markus Brændsrød (var: Spillertråd Markus Brændsrød )
Collapse
X
-
Spennende å se hvor vi bruker han. I flere år har vi kanter som trekker innover og da er plasen til Foffen den han skal kjempe om. Fortsetter Friday utviklingen blir det mustard når vi får mange gode og presise pasninger mot han med bra etterfylling kan det bli bra.
Spennende å se hvordan laget blir i 2015 med en høyreside med han og BHR er spennendeAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Spennende å se hvor vi bruker han. I flere år har vi kanter som trekker innover og da er plasen til Foffen den han skal kjempe om. Fortsetter Friday utviklingen blir det mustard når vi får mange gode og presise pasninger mot han med bra etterfylling kan det bli bra.
Spennende å se hvordan laget blir i 2015 med en høyreside med han og BHR er spennendeKommentar
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 11.12.2014, 09:13.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Veldig bra intervju. Elsker folk som frir til fansen. Svensker er ofte gode til det. Westerberg husker jeg kun for hylling av fans (av god grunn).Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Stakkaren er vel sultefora på gode supportere og god stemning etter sesongen hos søpla, ikke rart han gleder seg.Last edited by BroganTrundler; 19.01.2015, 22:05.Kommentar
-
I mangel på ansatte har de vel satt vaktmesteren til å være banesjef, banesjef til å være markedssjef og markedssjef til å være mediesjef ...Kommentar
-
God på back-flip i hvert fallAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå burde Markus få spille seg varm mot Hoffenheim, så han er klar til å gi alt mot gamleklubben, og vise de at de tok feil, som lot han gå.
Vingspillet på begge sider, nå når fofana er borte, vil være eneste riktige. Spill på det man er god på, tempo og gjennombruddskraft vil være nøkkelen fremover.Kommentar
-
Kommentar
-
-
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423177031.html
Markus er lånt ut til 2010?
gilbertKommentar
Kommentar