Markus Brændsrød (var: Spillertråd Markus Brændsrød )

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    #61
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Både Brændsrød og Krogstad er utlånt og begges kontrakter utløper i år. Hva skjer? Er de avskrevet av LSK?
    Tror LSK ser for seg å hente de tilbake. Men det er vel en viss sjanse for at andre klubber vil vise interesse også .

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4072

      #62
      Opprinnelig skrevet av Trooond
      Tror LSK ser for seg å hente de tilbake. Men det er vel en viss sjanse for at andre klubber vil vise interesse også .
      Håper Bjarmann har sørget for å ha en opsjon eller hva det måtte kalles i denne sammenheng.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        #63
        Kontraktene går ut. Så det er vel ingen opsjon på noe hos hverken Brændsrød eller Krogstad. Hadde Sportsklubben tegnet nye ordentlige kontrakter før videre utlån, så hadde det jo vært opsjon, men de har valgt å fortsette å gi symbolsk lønn i stedet, så da er de bosmann etter sesongen.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #64
          Hvorfor skulle de ønske å skrive nye kontrakter med LSK? Eller motsatt, hvorfor skal LSK skrive kontrakt med spillere de ikke har tru på.. Ref at de ikke tok dem tilbake nå i sommer.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3201

            #65
            Opprinnelig skrevet av Folke
            Hvorfor skulle de ønske å skrive nye kontrakter med LSK? Eller motsatt, hvorfor skal LSK skrive kontrakt med spillere de ikke har tru på.. Ref at de ikke tok dem tilbake nå i sommer.
            Godt spørsmål. Problemet mitt er at jeg ikke lenger har tro på hvordan LSK vurderer situasjoner. Tar vi Brændsrød inn i varmen igjen så holder han nok ikke mål. Lar vi han gå så blir han nok en stjerne et annet sted.

            Jeg trenger en seier mot Viking for å få meg ut av denne totale fatalismen jeg vandrer rundt i nå om dagen...

            Kommentar

            Working...