Hvor ender vi på tabellen i 2015?
Collapse
X
-
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kjenner jeg Fugla rett så havner vi a poeng med seriemester i 2015, men taper på målforskjell. Med tanke på at vi tydeligvis må starte sesongen med ett minuspoeng."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er veldig stor forskjell på pessiminsme og realisme. Jeg har full forståelse for at forumdeltakerne pr. dags dato er realister mtp. gode plasseringer for neste år. Peronlig synes jeg det er mye bedre å bli positivit overrasket om laget skulle gjøre det bedre enn antatt, og slik situasjonen er akkurat nå så er det ikke mye som tyder på at 2015 vil bli LSK`s sesong. Jeg er forøvrig helt enig i vurderingene om at vi må forholde oss til et stramt budsjett osv. Vi må innse at vi ikke lenger er et topplag i Tippeligaen med de ressursene vi har pr. dags dato. Jeg tror derimot at om vi forsettter det gode arbeidet som gjøres i ungdomsavdelingen så vil vi etterhvert kunne hamle opp med de beste igjen, men vi erikke helt der ennå.Fugla ForeverKommentar
-
Vi vil mest trolig miste to klassespillere, hvorav én nærmest har akslet hele Haglund-fotballen alene.
Vi får inn unge spillere som vil trenge tid. Skulle de ikke trenge tid er sjansen stor for at de blir solgt i sommervindiet.
Ny trener som må få de nødvendige tre årene på å få spillet til å sitte, har knapt med erfaring.
Det kommer neppe ferdig vare inn døra før sesongen og vi kan nesten helt sikkert ikke forsterke i sommervinduet, tvert om sjanse for at vi mister flere nøkkelspillere da.
Det henger et økonomisk damoklessverd over klubben hele inneværende sesong, om vi ikke går konk kan vi risikere både poengtrekk, lønnsstopp og permisjoner. Mulig dette laget har potensiale på sikt, men det vil være alt for mye å forvente noe annet enn kamp om overlevelse denne sesongen.Kommentar
Kommentar